Prachtig!
Ik bestel meestal bij LennoxLynn of BFYN.
Over t algemeen is de prijs overal, maar bij deze 2 en met name de laatste heb je vaak kortingscodes.
Oh slim! Die heb ik niet, maar kan ik misschien wel ergens kopen. Ben echt te trillerig om het strak te doen uit de losse pols, vooral met links
Vind het echt een geweldige kleur, ik heb hem ook op m’n teennagels momenteel
Geen nieuwe nagels om te laten zien, maar weo wat leuks nagelgerelateerd!
Ik ben gevraagd om in een salon hier in de buurt te gaan werken! Viavia hoorde de eigenaresse dat ik 't doe en zij zocht iemand die nailart doet, dus ik ga denk ik eerst beginnen met bv om de week (ik werk nog fulltime ergens anders) om te kijken hoe dat bevalt!
En via m’n nagelinsta kreeg ik van de week ook 'n berichtje van iemand die me via een hashtag had gevonden!
Wat leuk!!
En FF discount toch? Haha
Haha zeker! Gebruik FFnailtreatment voor 20% korting op de eerste behandeling!
Wauw wat super vet! Wil je wellicht je nagelinsta delen of vind je dat niet prettig? Ik houd van nagelinsta’s volgen!
Jawel hoor, leuk! @kardoesnails is het!
Bij mij in ieder geval 4 weken (dat is nu toevallig) en ik heb nu 2 millimeter uitgroei (donkerrood). Met nude zou het niet opvallen. Ik vind het nu nog wel 1 of 2 weken kunnen denk ik, dan haal ik het er wel af. En slijten doet het op mijn teennagels nooit, dat is echt fijn.
Ik doe ook altijd om de 6 weken inderdaad!
Biab bold. Twijfelde of hij niet teveel richting oranje ging op de sample maar echt blij mee. Veel meer knal roze dan ik dacht. Lekker zomers.
Edit: het lijkt alsof de foto iets meer oranje uitslaat na uploaden, apart! Het is echt een roze tint.
Ik ben fucking twee uur bezig geweest om mijn gellak eraf te halen. Als iemand impulse nagellak van Kruidvat heeft, ze liegen! Je hebt definitely een basecoat nodig
Hebben jullie na gellak/nail art ook iedere keer hele broze nagels, of is ze bij mij gewoon erg hardhandig met verwijderen? Mijn eigen nagels knappen er echt niet van op, terwijl ik hele sterke nagels heb.
Heb nu ook een paar gekke putjes/beschadigingen
Nee mijn nagels zijn eigenlijk hetzelfde als ervoor. Wordt de gellak eraf geweekt?