Ik heb ook nog een duim
Ik ga vanavond voor het eerst nail wraps plakken. Iemand nog tips of tricks haha? Ben zeer benieuwd hoe het wordt.
Ennn mijn nagelriemen zijn eigenlijk ook niet zo heel charmant, maar ik kom niet heel veel verder dan goed invetten. Iemand daar nog geniaal goeie tips voor? Kom echt uit de winterslaap & after pregnancy tijd met mijn nagels & teennagels. Echt achterstallig onderhoud maar nu vlak voor een feestje geen tijd meer om naar een salon te gaan. Slechte planning, I know.
Als je de plaklaag van gellak eraf wilt halen moet je dan 70% alcohol hebben of 96%?
- 70% kan op zich ook maar vond dat vaak nog een beetje plakken
Ik gebruik altijd gewoon nagellak remover zonder aceton. Op dit moment etos huismerk en dat werkt ook gewoon
En haalt ie dan niet wat lak eraf? Ik deed het met aceton omdat ik niets anders in huis had pas maar toen kwam er een beetje kleur mee maar zag dat mijn moeder 96% alcohol heeft gekocht en ga die even proberen en anders verder kijken.
Nee bij mij niet! En de glans blijft ook gewoon
Welke is die op je wijsvingers? Die heeft zo’n mooie glans.
Oh vandaar haha! Danku
Oh jij bent het! Lekker bezig vrouw! (Ik was ooit Carrie)
Wat zou het dan verpesten? Ik gebruik dat al jaren en ik heb er nooit problemen mee!
Ohh en it’s you!! Zo leuk! En dankjewel!
Ik had te weinig puf om iets spectalulairs te maken maar dit ziet er wel weer gezellig uit!
Volgende keer wil ik vlinders gaan tekenen, die heb ik laatst geoefend.
Prachtig! Vooral de onderste foto. Hoe heb je dat gedaan?
Het is zeker gelukt! Het plakken is wel even een trucje merkte ik, dus heel snel was het bij mij nog niet. En vooral rechts wat vouwtjes ect, maar dat vergt gewoon wat oefening.
Ik heb korte nagels dus kon 1 sticker voor beide kanten gebruiken dus krijg minstens 2x al m’n nagels uit het setje. Vrijdag avond geplakt en zit er nog perfect op, alleen beetje slijtage aan de rand van m’n nagels.
Vijlen ging bij heel goed. Maar ik had dus eerst het overtollige eraf geknipt zodat ik het voor een andere nagel kon gebruiken. Dus hoefde maar klein stukje eraf te vijlen, misschien dat dat scheelt?
In ieder geval zeer enthousiast en ga het met feestjes & vakanties zeker vaker doen! (Mag geen nagellak op m’n werk op)
Oh leuk printje, handig ook dat je ze 2x kan gebruiken! Ik heb dus bij een paar nagels dat het randje aan de bovenkant mist. Ik snap ook niet hoe want ik vijl alleen het overtollige maar ik ga proberen om het eerst te knippen en dan te vijlen, hopelijk helpt dat. In ieder geval kan je dan sowieso wel beter zien wat je doet.
Ik heb nu deze:
Dankjewel!
Ik heb eerst een gewone ombre gemaakt en ben er met unicorn chrome poeder overheen gegaan.
Ik ben alleen vergeten m’n nagels te ontvetten van te voren. Dat is me nog nooit gebeurd!! Ben benieuwd hoe lang en nog blijft zitten zonder die handeling. Bij m’n duim zit er nu al lucht onder bij de tip zag ik. Ga dat nog proberen te herstellen vanavond Echt geen zin om over 3 dagen weer te moeten doen.