Nepnagels van de Action. Ze waren almond vorm (staat stiletto op de verpakking) maar moesten korter en dit was het makkelijkst knippen en vijlen. En ik heb mijn lenzen zonder moeite uit gekregen.
Na mijn gellak eraf haal drama vorige week, heb ik het nu met kunstnagelremover gedaan van Kruidvat en binnen een kwartier was het er zo af te halen!
Misschien een tip voor iemand?
Werkt dit beter dan alleen aceton?
Ik gebruik die ook.
Ja vind ik wel, met aceton duurde het bij mij eindeloos
Omdat het gellak je van de salon na anderhalve week alweer gechipt was en los ging laten de boel er alweer afgetrokken (niet de bedoeling, maar ze had m’n nagels ook niet goed klaargemaakt dus de schade is miniem). Nu een lak uit de nieuwe “pure” lijn van de Etos, maar na drie lagen zie je het witte randje nog steeds heel goed zitten…
En opnieuw neon oranje, denk dat ik deze de hele zomer blijf dragen haha. Mn nagels (en lichaamshaar ) groeien voor m’n gevoel idd ook vet snel de laatste tijd
Ik twijfel precies tussen deze, dolly luna en dreamer. Heeft iemand van jullie eigen swatches?Ik zou ze graag naast elkaar zien ofzo. En google heeft allemaal verschillende afbeeldingen/licht/huidskleur waardoor ik ze hetzelfde vind lijken.
Ik heb alleen een swatch van Luna. Deze heeft dus shimmertjes. Dolly is zonder shimmer en best wel lichter (zou ‘m omschrijven als milky)
Wauw heel mooi!!
Wat een verschil!
Wat voor kleuren/ lakjes dragen jullie altijd op teennagels? Ik ben een beetje inspiratie loos