Nee eraf gefreesd.
Echt? Dus ook nagelpunten even sterk? Jeetje dan gaat het bij mij aardig mis
Ik heb dit inderdaad ook… hoe ik ze ook probeer te verwijderen. Ik heb het inmiddels geaccepteerd dat het erbij hoort. Ik heb ook niet de illusie dat ik snel weer terug zal gaan naar blanco nagels of normale nagellak, dus dat ze wat zwakker zijn maakt me niet zo uit want dat wordt weer getackeld door de gellak
Het eraf halen vind ik ook echt een draaaamaaaa! Meestal trek ik ze eraf omdat er wat lucht ondergekomen is - i know i know, not done - en op andere manieren gewoonweg niet werkt voor mij
Hahaha ja echt een drama. Heb 2/3x met nagelclips en watjes met aceton, daarna nog zoutbadje ruim 20 minuten, met een elektrische vijl, normale vijl en uiteindelijk heb ik het er nog met mijn nagels en een houten stokje afgeschraapt
Ik heb 2 weken geleden voor het eerst m’n nagels laten doen bij een salon (BIAB) maar nu vind ik m’n uitgroei echt al lelijk. Maar ik vind het een beetje te duur om om de week m’n nagels te laten doen haha. Werken jullie uitgroei wel eens bij met gewone nagellak of wordt dat nooit mooi? Ik heb wel een redelijk matchende kleur maar de finish is natuurlijk wel anders
Kan je de nagel niet helemaal meepakken?
Dan heb je wellicht minder verschil?
M’n nagels waren echt in slechte conditie nadat ik de biab (van een salon) er met moeeeite af had gekregen. Was best een dikke laag op sommige vingers en ik kreeg het er met geen mogelijkheid afgeweekt. Uiteindelijk tot halverwege m’n nagel laten uitgroeien en toen proberen er toch af te trekken. Maar toen waren ze wel geruïneerd
Ik heb in de afgelopen maanden telkens gelnagels gehad en ook echt geen nagels meer over Vraag me net als hierboven ook wel af of dat nou aan mijn eigen nagels ligt, of dat zij iets niet goed deed. Het wegknippen van mijn nagelriemen (die ik amper heb) vond ik laatste keren pijnlijk dus dat leek me nou ook niet echt fantastisch goed.
Ik gebruik zelf overigens 2x per dag nagelriemolie en vaak handcreme dus hopelijk gauw weer sterkere nagels nu ik even pauze neem. Maar of ik naar diezelfde salon ga…
Nouja het is niet bij iedereen vanzelf sprekend. Dat een nagel wat slapper wordt is op zich niet heel raar.
Maar als het eraf wordt gefreesd is het de bedoeling dat je niet tot de natuurlijke nagelplaat freest. Je moet dus eigenlijk een dun laagje basecoat of biab laten zitten en van daaruit weer een nieuwe nagel opbouwen.
Dat er putten en beschadigingen in je nagels zitten is dus echt niet zoals het hoort.
In het echt iets meer lila, maar krijg het niet fatsoenlijk op de foto.
En ik moet nog even vijlen zie ik
Jouw vorm
Ik ga vanavond voor het eerst nail wraps plakken. Iemand nog tips of tricks haha? Ben zeer benieuwd hoe het wordt.
Ennn mijn nagelriemen zijn eigenlijk ook niet zo heel charmant, maar ik kom niet heel veel verder dan goed invetten. Iemand daar nog geniaal goeie tips voor? Kom echt uit de winterslaap & after pregnancy tijd met mijn nagels & teennagels. Echt achterstallig onderhoud maar nu vlak voor een feestje geen tijd meer om naar een salon te gaan. Slechte planning, I know.
Als je de plaklaag van gellak eraf wilt halen moet je dan 70% alcohol hebben of 96%?
- 70% kan op zich ook maar vond dat vaak nog een beetje plakken
Ik gebruik altijd gewoon nagellak remover zonder aceton. Op dit moment etos huismerk en dat werkt ook gewoon
En haalt ie dan niet wat lak eraf? Ik deed het met aceton omdat ik niets anders in huis had pas maar toen kwam er een beetje kleur mee maar zag dat mijn moeder 96% alcohol heeft gekocht en ga die even proberen en anders verder kijken.
Nee bij mij niet! En de glans blijft ook gewoon
Welke is die op je wijsvingers? Die heeft zo’n mooie glans.
Oh vandaar haha! Danku
Oh jij bent het! Lekker bezig vrouw! (Ik was ooit Carrie)
Wat zou het dan verpesten? Ik gebruik dat al jaren en ik heb er nooit problemen mee!