Wit in de zomer, rood, aubergine, nude wissel ik dan af in de winter.
Elke keer weer zo verliefd op je nagels.
Welke kleur is dit?
Ik heb uiteindelijk Luna besteld.
@colalight @Hattori_Hanzo
Wat een verschil bij jullie de tint!
Misschien ligt het eraan hoe dik je het aanbrengt? of verschil in huidskleur?
OMG helemaal verliefd op je nagels! ik kan ze ook zo krijgen, maar helaas niet handig met een baby en ik bijt velletjes.
Dus ik hoop er met biab vanaf te kunnen blijven.
Misschien dat ik toch nog dreamer ga aanschaffen als ik dat zo zie.
Ja gek he, dat verschil!
Misschien inderdaad ondertoon en huidskleur, ikzelf ben echt heel licht .
Geen pro in aanbrengen dus ik doe meestal geen al te dikke lagen zodat ik er nog handig mee kan werken.
Is even zoeken maar eens je het onder de knie hebt is het wel echt een geweldig product. Sinds ik kleur gellak over de biab doe blijft het met gemak 2-3 weken zitten .
Welk merk heb je van de witte? Heb weleens witte nagellak gehad maar dekte niet heel mooi…
Denk dat mijn foto’s ook in daglicht zijn bijna in de volle zon. Ik ben ook wel licht maar wel wat gebruind door de zon. Ik doe het ook niet zelf, dat zal ook schelen.
Gewone nagellak: OPI Alpine Snow en gelnagellak: Kiki London french white
Krijg jij die er egaal op?
Op mijn tenen, dus niet zo proper als ik gewild had en doe dan 3 laagjes kleur.
Hebben jullie weleens witte nagellak onder een slecht dekkende kleur gedaan? Werkt dat echt? Ik wil het proberen want heb veel lichte kleuren waarbij je de witte rand van je nagels blijft zien, maar zonde van mn geld als het niet werkt.
Ik gebruik pink gellac btw.
Ahh leuk! Veel plezier ermee! Die kleur past mooi bij je!
Gebruikt hier iemand een gelbasecoat uit het Kruidvat lid met een lamp of gebruiken jullie enkel de basecoat van het zelfde merk als de lamp?
Ik zou graag starten met gelnagellak op mijn eigen nagels te doen. Maar ben nog vrij zoekende naar een merk dat zijn werk goed doet.
Naar aanleiding van een tip hier gebruik ik de awesome rubber base. Daarmee blijft de lak bij mij 2 weken perfect zitten. Ik gebruik de lamp van Kiki London, die bevalt ook goed. De lamp en lak hoeven niet per se van hetzelfde merkt te zijn, maar het is wel belangrijk dat de lamp sterk genoeg is / voldoende watt heeft.