Zit in een roze nagel vibe
Ohh en it’s you!! Zo leuk! En dankjewel!
Ik had te weinig puf om iets spectalulairs te maken maar dit ziet er wel weer gezellig uit!
Volgende keer wil ik vlinders gaan tekenen, die heb ik laatst geoefend.
Prachtig! Vooral de onderste foto. Hoe heb je dat gedaan?
Het is zeker gelukt! Het plakken is wel even een trucje merkte ik, dus heel snel was het bij mij nog niet. En vooral rechts wat vouwtjes ect, maar dat vergt gewoon wat oefening.
Ik heb korte nagels dus kon 1 sticker voor beide kanten gebruiken dus krijg minstens 2x al m’n nagels uit het setje. Vrijdag avond geplakt en zit er nog perfect op, alleen beetje slijtage aan de rand van m’n nagels.
Vijlen ging bij heel goed. Maar ik had dus eerst het overtollige eraf geknipt zodat ik het voor een andere nagel kon gebruiken. Dus hoefde maar klein stukje eraf te vijlen, misschien dat dat scheelt?
In ieder geval zeer enthousiast en ga het met feestjes & vakanties zeker vaker doen! (Mag geen nagellak op m’n werk op)
Oh leuk printje, handig ook dat je ze 2x kan gebruiken! Ik heb dus bij een paar nagels dat het randje aan de bovenkant mist. Ik snap ook niet hoe want ik vijl alleen het overtollige maar ik ga proberen om het eerst te knippen en dan te vijlen, hopelijk helpt dat. In ieder geval kan je dan sowieso wel beter zien wat je doet.
Ik heb nu deze:
Dankjewel!
Ik heb eerst een gewone ombre gemaakt en ben er met unicorn chrome poeder overheen gegaan.
Ik ben alleen vergeten m’n nagels te ontvetten van te voren. Dat is me nog nooit gebeurd!! Ben benieuwd hoe lang en nog blijft zitten zonder die handeling. Bij m’n duim zit er nu al lucht onder bij de tip zag ik. Ga dat nog proberen te herstellen vanavond Echt geen zin om over 3 dagen weer te moeten doen.
Nepnagels van de Action. Ze waren almond vorm (staat stiletto op de verpakking) maar moesten korter en dit was het makkelijkst knippen en vijlen. En ik heb mijn lenzen zonder moeite uit gekregen.
Na mijn gellak eraf haal drama vorige week, heb ik het nu met kunstnagelremover gedaan van Kruidvat en binnen een kwartier was het er zo af te halen!
Misschien een tip voor iemand?
Werkt dit beter dan alleen aceton?
Ik gebruik die ook.
Ja vind ik wel, met aceton duurde het bij mij eindeloos
Omdat het gellak je van de salon na anderhalve week alweer gechipt was en los ging laten de boel er alweer afgetrokken (niet de bedoeling, maar ze had m’n nagels ook niet goed klaargemaakt dus de schade is miniem). Nu een lak uit de nieuwe “pure” lijn van de Etos, maar na drie lagen zie je het witte randje nog steeds heel goed zitten…