Kiki London Just Lavish en Bridal Red

En opnieuw neon oranje, denk dat ik deze de hele zomer blijf dragen haha. Mn nagels (en lichaamshaar ) groeien voor m’n gevoel idd ook vet snel de laatste tijd
Ik twijfel precies tussen deze, dolly luna en dreamer. Heeft iemand van jullie eigen swatches?Ik zou ze graag naast elkaar zien ofzo. En google heeft allemaal verschillende afbeeldingen/licht/huidskleur waardoor ik ze hetzelfde vind lijken.
Ik heb alleen een swatch van Luna. Deze heeft dus shimmertjes. Dolly is zonder shimmer en best wel lichter (zou ‘m omschrijven als milky)
Wauw heel mooi!!
Wat een verschil!
Wat voor kleuren/ lakjes dragen jullie altijd op teennagels? Ik ben een beetje inspiratie loos
Wit in de zomer, rood, aubergine, nude wissel ik dan af in de winter.
Elke keer weer zo verliefd op je nagels.
Welke kleur is dit?
Ik heb uiteindelijk Luna besteld.
@colalight @Hattori_Hanzo
Wat een verschil bij jullie de tint!
Misschien ligt het eraan hoe dik je het aanbrengt? of verschil in huidskleur?
OMG helemaal verliefd op je nagels! ik kan ze ook zo krijgen, maar helaas niet handig met een baby en ik bijt velletjes.
Dus ik hoop er met biab vanaf te kunnen blijven.
Misschien dat ik toch nog dreamer ga aanschaffen als ik dat zo zie.
Ja gek he, dat verschil!
Misschien inderdaad ondertoon en huidskleur, ikzelf ben echt heel licht .
Geen pro in aanbrengen dus ik doe meestal geen al te dikke lagen zodat ik er nog handig mee kan werken.
Is even zoeken maar eens je het onder de knie hebt is het wel echt een geweldig product. Sinds ik kleur gellak over de biab doe blijft het met gemak 2-3 weken zitten .
Welk merk heb je van de witte? Heb weleens witte nagellak gehad maar dekte niet heel mooi…
Denk dat mijn foto’s ook in daglicht zijn bijna in de volle zon. Ik ben ook wel licht maar wel wat gebruind door de zon. Ik doe het ook niet zelf, dat zal ook schelen.
Gewone nagellak: OPI Alpine Snow en gelnagellak: Kiki London french white