Nagellak #2

Zetten jullie zelf gellak in deze warmte? Pakt het net zo goed als normaal?

Ik heb mn gel er ook afgehaald maar wacht zelf tot er weer normale temperaturen zijn om opnieuw te lakken.

Geen idee of het wel/niet beter pakt maar ik heb er de puf niet voor haha

1 like

Is dit nou de rubber base of toch een gewone gel polish?

Oh toch wel! Hij pakte heel slecht dus dacht dat dit misschien toch geen base was haha

1 like

Dat hij na 2 dagen al los ging. Heb helaas nog geen lak gevonden die minstens een week blijft zitten :rage: Ik neem alle stappen en lamp is sterk genoeg…snap het gewoon niet

1 like

Pink Shellac met rubber base 272 Coral Pink. Zo irritant dat die rubber base zo bobbelig blijft, krijg het gewoon niet egaal…

13 likes

Misschien een tip: Aldi verkoopt deze mani/pedicureset voor 15 euro deze week. Heb ‘m nog niet op mijn nagels geprobeerd, maar volgens mij een prima ding.

Zonnebrand for scale :tipping_hand_woman:t3:

3 likes

Deze net gemaakt met links. Zie veel dingetjes die ik net wat netter had gewild, maar aan de andere kant ben ik rechtshandig dus moet ik ook niet verwachten dat t met links zo soepel gaat.

Andere hand

31 likes

Zo lief, thanks!

1 like

Een beetje met zo’n buffer blokje voor het opbrengen. Ben een beetje afgeschrikt door een nagelstyliste die mijn nagels mega dun had gevijld…maar zal het met mijn 180 vijl gaan doen, thanks!

1 like

Ik zie dat de Kiki producten vegan zijn, zijn ze ook Hema vrij, weet iemand dat hier? Kan het niet vinden op de website. Ik mis een rubber base, PG maakt ze niet Hema vrij.

2 likes

Hema vrij?? Haha sorry maar wat bedoel je?

6 likes

Op mijn rubber base van Kiki staan helaas geen ingrediënten, maar bij de lakjes zie ik wel Hema tussen de ingrediënten staan. Ik vrees dus dat dat ook in de rubber base zit.

4 likes

Echte @MazKanata’s! En mijn eerste keer biab. Ben er heel blij mee!

19 likes

Felroze! In het echt nog meer fuchsia.

20 likes

Vraag: net (gel)lakte ik mijn nagels en bij de laatste stap (topcoat) begon het opeens flink pijn te doen zodra ik onder de lamp ging. Zo gek? De stappen daarvoor deden helemaal geen pijn.

Het enige dat ik kan bedenken is dat ik 2 merken gebruikte, zou dat het kunnen zijn? Want verder zou je dit toch niet bij de laatste stap verwachten, na al 3 lagen. Iemand een idee?

Ik heb dit ook juist bij de topcoat! Misschien omdat het dan afgesloten is en de warmte niet weg kan oid?

1 like

Het kan verschillen per lak/kleur/merk

Lekker opvallend weer

16 likes

29 likes