Ik gebruok het liefst the Gelbottle
Mijn nagelstyliste doet bij mij oké en om. Begint met pink van ene hand, die onder de lamp en dan doet ze duim andere hand, die onder de lamp en wisselen. Dan zijn ze allemaal kort er onder geweest en lopen ze inderdaad niet uit.
Ik weet ook dat zij het plaklaagje er niet af haalt voor de topcoat. En dat ik daar mijn nagel regelmatig even onderste boven moet houden zodat ze een mooie bolling kan maken zij gebruikt TGB en die is een soort van zelf levelling ofzo.
Kost zo’n flesje BIAB echt 30 euro?! En welke site is betrouwbaar?
Een paar dagen geleden werd het door een forummer aangeraden als basis voor slecht dekkende gellak kleuren en het lijkt ingewikkeld, maar ben wel geïnteresseerd.
En ik denk dat mijn lamp ook niet goed is (zo’n sensationails ding, wilde sowieso al een keer een nieuwe aanschaffen waar ook je hele hand in kan). Heeft iemand hier die BIAB gebruikt nog een aanrader voor een merk lamp?
Kiki London heeft Easy Build Up voor 14 euro. Volgens mij ook BIAB. Wellicht dat iemand dat hier kan bevestigen. Ik ben ook opzoek naar BIAB om te bestellen.
Ik heb een grote lamp van Aliexpress, heel tevreden over.
Ik dacht dat de BIAB van the gelbottle de ‘echte’ BIAB is, maar dat kan ik ook weer mis hebben hoor
Ik ben ook wel benieuwd naar iedereen favoriete merk voor kleurtjes, heb zin om wat leuke nieuwe gellakjes te kopen
Ik gebruik alleen maar pink gellac en daar ben ik tevreden over! Andere merken heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd
Had ik net naar mezelf verantwoord dat ik BIAB van the Gel Bottle mocht bestellen voor 30 euro, komt er nog belasting en verzendkosten bij en is het 42 euro. Noooo.
Ik vind al jouw creaties altijd zo geweldig, echt mooi en creatief
Mooi!! Maar voor het eerst bij jou dat ik wat velletjes enzo bij je nagelriemen zie! Heb je eraan gefriemeld?
Ja hebben ze ook, maar anders dan bij the gel bottle moet er bij die van Kiki een laagje basecoat onder.
De lamp doet wel veel, voor die van Kiki én TGB vond ik het kleine lampje van pink gellac niet voldoende.
Als die nagelriemen/vingers er al zo uit zien, wil ik niet eens weten hoe de natuurlijke nagel er uit ziet
Zulke mensen maken voor ons (gediplomeerd nagelstylistes) echt helemaal kapot…
Doet iemand van jullie wel eens alleen base- en topgel coat (wil dat nu doen voor ‘actieve’ vakantie van 3 weken)? Blijft dat dan ook goed een paar weken zitten of mist het dan de stevigheid van de tussenlaagjes?
Bedoel je verpesten met biab? Of met het eraf halen?