Nagellak #2

Krijg jij die er egaal op? :open_mouth:

1 like

Op mijn tenen, dus niet zo proper als ik gewild had en doe dan 3 laagjes kleur.

PG-setje overgenomen van @Uprooted

Nog een beetje oefenen, maar grote blij

14 likes

Hebben jullie weleens witte nagellak onder een slecht dekkende kleur gedaan? Werkt dat echt? Ik wil het proberen want heb veel lichte kleuren waarbij je de witte rand van je nagels blijft zien, maar zonde van mn geld als het niet werkt.
Ik gebruik pink gellac btw.

Ahh leuk! Veel plezier ermee! Die kleur past mooi bij je!

3 likes

Gebruikt hier iemand een gelbasecoat uit het Kruidvat lid met een lamp of gebruiken jullie enkel de basecoat van het zelfde merk als de lamp?

Ik zou graag starten met gelnagellak op mijn eigen nagels te doen. Maar ben nog vrij zoekende naar een merk dat zijn werk goed doet.

Naar aanleiding van een tip hier gebruik ik de awesome rubber base. Daarmee blijft de lak bij mij 2 weken perfect zitten. Ik gebruik de lamp van Kiki London, die bevalt ook goed. De lamp en lak hoeven niet per se van hetzelfde merkt te zijn, maar het is wel belangrijk dat de lamp sterk genoeg is / voldoende watt heeft.

1 like

24 likes

Nu m’n gellak éindelijk 2-3 weken blijft zitten heb ik me gewaagd aan (hele basic) nail art. Kleurtjes zijn baby boy & oh vanilla van Kiki London :blush:, vind ik zelf een heel fijn merk.

12 likes

Ik doe dan een laagje builder gel en dan de kleur. Anders moet je dat wit ook nog eerst egaal erop zien te krijgen en eer dat gelukt is en dan nog kleur ben je zo 6 lagen verder… en ik hou niet van een plakkaat plus kost te veel tijd. Builder gel is sowieso wel handig om te hebben.

@colalight ik vind ons een beetje handtwins. Bij die foto buiten dacht ik even dat ik m’n eigen hand zag!!

2 likes

Heel blij met deze

26 likes

Meer mensen ontevreden over de lakken van Carma Cosmetics?

Biab verlenging (m’n nagels waren er echt vreselijk aan toe door bijten en pulken door stress) en pastel kleurtjes!

Op m’n duim zit nog een lichtroze kleur, Blush van Kiki London. Ik vind alle Kiki lakjes wel fijn maar deze lakt zo streperig en je hebt echt 3 lagen nodig om hem dekkend te krijgen.

20 likes

Ja, over de base en topcoat. De kleuren heb ik niet geprobeerd.

Ok ligt dus niet perse aan mij.

2 likes

23 likes

Wilde eigenlijk een off-white met roze ondertoon maar dat had ze niet dus ben voor knalwit gegaan. Maar vind het wel tof!

19 likes

Ziet dat er dan roze achtig uit?

Oh bedoelde roze niet rode! Typfout

2 likes

Haha kon me er al niet echt een voorstelling van maken!

1 like