Nagellak #2

Als de biab die er nu op zit nog goed vastzit en er geen lucht onder zit hoeft die er niet helemaal af. Dan kan er een laagje blijven zitten en vervolgens de uitgroei worden opgevuld en de rest van de nagel weer worden opgebouwd.

Als je dan zoals @Era al zegt je nagels ook korter vijlt of laat vijlen heb je straks niet zo’n gedoe met het zelf bij te werken. Op een kortere nagel heb je sowieso minder kans op scheuren aangezien de tip minder lang is. Zeker wanneer gel uitgroeit verplaatst zich het zwaartepunt steeds verder naar de tip en hoe langer die is, des te meer kans op omklappen en scheuren.

Tldr: dus voor nu zou ik ze korter vijlen en gewoon op laten vullen en dan dadelijk indien nodig zelf de biab een beetje dunner vijlen (en je nagels ook kort houden) en dan er met een gewone lak overheen gaan. Alleen wel heel goed opletten dat je niet je eigen nagelplaat meevijlt als je de biab dunner vijlt want dat is natuurlijk funest.

4 likes

33 likes

Essence - I am pine

8 likes

Eerste keer biab! Alleen wel stom, pas bij de afspraak bleek dat degene waarbij ik geweest was stopte, en er is nog geen vervanging… Ik sta nu op de wachtlijst bij een heel goed salon in de buurt maar kan daar waarschijnlijk over 2 maanden terecht…

7 likes

Weet iemand of fimo canes nog gebruikt worden voor nailart? Heb er nog heel veel en ook plakjes maar vind t zo zonde om weg te doen.

Dit is toch te cute om weg te doen. Maar past ook niet meer bij me. Heb ook gewoon vrolijke bloemetjes mocht iemand t leuk vinden

3 likes

Het is een gewone lak, maar het potje ligt op zolder en ben even niet in de mogelijkheid om naar boven te lopen. Zal straks even m’n bericht aanpassen welk lakje het is!

Edit: p2 volume gloss gel look polish - 060 happy bride

26 likes

31 likes

Oh wat prachtig :heart_eyes:

3 likes

Oeps… wou een paar kleurtjes bestellen haha. Hopelijk zijn ze fijn en leuk in het echt

7 likes

Neon!

18 likes

Biab weer laten doen, was even geleden!

19 likes

Mooi en ook hele mooie ring!! :heart_eyes:

2 likes

Lakje van elite99

13 likes

Ik zie net de starterset van sensista in de aanbieding.
Is dit een goede set om mee te beginnen? Of beter wat meer uitgeven voor een andere?

Ik ook! Ik zal een foto maken als ik hem een keer op heb

1 like

Ik was daar niet tevreden over. Lamp heeft een heel laag wattage waardoor geen een lak echt goed hecht.

1 like

De eerste 2 had ik vorige week al besteld, mar nu alles in de aanbieding is voor primeday op Amazon, heb ik nog maar wat extra kleurtjes besteld :innocent:

10 likes

Biab met glitters zoals usual

21 likes

Niet makkelijk om netjes te fotograferen want ik vind het in het echt mooier.
De randjes moeten wel nog bijgewerkt worden, dat maakt de foto wel erg duidelijk.

8 likes

Net terug van de nagelsalon en weer tevreden over het resultaat

29 likes