Sorry late reactie, ik heb nagevraagd bij mijn nagelstylliste en die gaf aan dat het kleur Mykonos was
Zo mooi!
Ik krijg allemaal stories op insta van salons maar de nagels zitten er letterlijk naast?! Zo pijnlijk en lelijk om te zien.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt! De nagels waarnaast? En hoe kan dat?
Is het niet zo dat de nagels eigenlijk best mooi gedaan zijn maar dat op sommige nagels een soort applicatie zit, volgens mij het cijfer 0, een beetje dik. En daardoor lijkt het in het licht heel raar, maar is gewoon (edit: imo lelijke ) versiering…
Ja dat dacht ik later ook, want de andere nagels zijn best mooi gezet. Ik zou dit zelf niet zo kiezen iig
Baby Boy van Kiki met teddy biab eronder. Wel veel te dik gedaan, maar ben nog aan het oefenen haha.
Ik krijg van de week een elektrische vijl binnen dus dan gaat er weer wat nieuws op.
Zetten jullie zelf gellak in deze warmte? Pakt het net zo goed als normaal?
Ik heb mn gel er ook afgehaald maar wacht zelf tot er weer normale temperaturen zijn om opnieuw te lakken.
Geen idee of het wel/niet beter pakt maar ik heb er de puf niet voor haha
Oh toch wel! Hij pakte heel slecht dus dacht dat dit misschien toch geen base was haha
Dat hij na 2 dagen al los ging. Heb helaas nog geen lak gevonden die minstens een week blijft zitten Ik neem alle stappen en lamp is sterk genoeg…snap het gewoon niet
Pink Shellac met rubber base 272 Coral Pink. Zo irritant dat die rubber base zo bobbelig blijft, krijg het gewoon niet egaal…
Misschien een tip: Aldi verkoopt deze mani/pedicureset voor 15 euro deze week. Heb ‘m nog niet op mijn nagels geprobeerd, maar volgens mij een prima ding.
Zonnebrand for scale