Nagellak #2

Cream puff van CND is echt wit en dekt goed

2 likes

Ik heb een witte van Carma Cosmetica die dekkend is in 3/4 lagen. Met de juiste basecoat, het liefst een rubberbasecoat die niet helemaal transparant is, dekt het in 2/3 lagen.

2 likes

Niet mega netjes :sweat_smile:, maar wel gezellig zomers nog haha (Catrice Pastel Lemon 108 trouwens).

14 likes

Ik denk 3 of 4! Lakje is niet echt dekkend

1 like

Lila lakje van PG en folie van Essence

12 likes

Coco white van Pink Gellac is heel wit en dekt perfect in 2 laagjes.

2 likes

Ik heb er een van Opi die ook heel goed dekt

2 likes

Zijn m’n eigen nagels met gellak :white_heart:

26 likes

I love ittttt

16 likes

30 likes

Love it!

2 likes

Voor het eerst acryl nagels laten zetten. Weet nou niet of ik het mooi of ordinair vind staan? Heb het nog nooit zo lang gehad namelijk.

32 likes

Vind het heel erg meevallen qua lengte hoor! Misschien dat het als Heel Lang voelt omdat je 't zo lang kort hebt gehad maar zeker niet ordinair. Al vind ik nagels nooit ordinair al waren ze 10cm met felrode lak en diamantjes. Gewoon lekker je ding doen meid

6 likes

Ik vind het juist heel chique staan bij je!

3 likes

Al iets verouderd want het zit er al een week op, maar ik houd van deze kleur :heart: zelf gelakt met gellak

15 likes

Mijn Barry M greenBerry 329 nagellak is op en dat is echt m’n lievelings. Nergensss meer te verkrijgen, wel op enkele Amerikaanse webshops :slightly_frowning_face:

image

12 likes

Oh hier heb je niets aan maar ik was dat hele merk vergeten! Vroeger had ik daar zo’n mooie paars van, en een felgroene. Jammer dat jouwe op is, ik hoop dat je een nieuwe favoriet kan vinden!

1 like

Na 1 week zit het er nog steeds perfect op.

11 likes

Mooi!!

1 like

Ik ben echt stom geweest en heb mijn nagels willen lakken met biab en gellak in de volle zon :sweat: :face_exhaling:

Is dit nog op te lossen? Anders dikke bult.

1 like