Zo lief, thanks!
Een beetje met zo’n buffer blokje voor het opbrengen. Ben een beetje afgeschrikt door een nagelstyliste die mijn nagels mega dun had gevijld…maar zal het met mijn 180 vijl gaan doen, thanks!
Ik zie dat de Kiki producten vegan zijn, zijn ze ook Hema vrij, weet iemand dat hier? Kan het niet vinden op de website. Ik mis een rubber base, PG maakt ze niet Hema vrij.
Hema vrij?? Haha sorry maar wat bedoel je?
Op mijn rubber base van Kiki staan helaas geen ingrediënten, maar bij de lakjes zie ik wel Hema tussen de ingrediënten staan. Ik vrees dus dat dat ook in de rubber base zit.
Vraag: net (gel)lakte ik mijn nagels en bij de laatste stap (topcoat) begon het opeens flink pijn te doen zodra ik onder de lamp ging. Zo gek? De stappen daarvoor deden helemaal geen pijn.
Het enige dat ik kan bedenken is dat ik 2 merken gebruikte, zou dat het kunnen zijn? Want verder zou je dit toch niet bij de laatste stap verwachten, na al 3 lagen. Iemand een idee?
Ik heb dit ook juist bij de topcoat! Misschien omdat het dan afgesloten is en de warmte niet weg kan oid?
Het kan verschillen per lak/kleur/merk
love it! Zo leuk om wat anders te zien.
Zelf gedaan; 2e poging (zit er nu een week op)
Bijgevulde biab thegelbottle Luna, met gellakje van venalisa.
Weten jullie misschien of ik met gewone nagellak over biab heen kan lakken? Mijn nagels zijn superdun en ik heb van het weekend voor het eerst biab laten doen maar heb juist zo’n zin in een opvallend fel kleurtje (en heb de hoop dat gewone nagellak nu wel blijft zitten omdat er een hardere ondergrond onder zit ipv mijn eigen dunne nagels).
Blijft de gewone nagellak wel gewoon goed zitten?