Superleuk! Hoe is dat gedaan als ik vragen mag?
Leuk hè!
Door de nagel styliste, uit de losse pols. Zo knap vind ik dit!
Met gek-lak. Dus eerst de licht zalm kleur gelakt. Daarna met een klein kwastje het paarse vlak erop gedaan
Volgens mij heeft dat met het sealen te maken: de cellen die dan gaan werken oid ivm de warmte.
Ik heb er zelf nooit laat van, maar in de salon vragen ze het vaak. Je kunt je hand dan als je wilt even onder de lamp vandaan halen. Het kan in principe geen kwaad.
Cuuuute met die hartjes! Dat ga ik volgende keer ook doen.
Weet je hoe die hartjes zijn gemaakt?
Ja! Ze gebruikte zo’n dotting tool om 2 stipjes te zetten en dan een heel dun fijn kwastje met wat wit erop om de twee rondjes door te trekken naar het puntje en dan in vullen
Ik ga komende donderdag m’n nagels laten doen want heb m’n lamp gesloopt en kan niet tegen blote nagels.
Ze is nog in opleiding dus ben heel benieuwd.
Oh slim! Dit ga ik proberen, thanks!
Hoe laten jullie je nagels herstellen? Heb nu een paar keer achter elkaar zelf gellak gedaan, maar nu zijn vooral m’n pinknagels dun en ook wat gevoelig…
Heeft iemand een tip/holy grail topcoat? Ik lees hele goede dingen over inm out the door, maar kan nergens een verkooppunt vinden in eu… Nog andere aanraders?
Goed blijven oliën, zeker 2 x per dag. Verder voorzichtig zijn met verwijderen en niet teveel buffen voor je nieuwe lak aanbrengt.
Deze!
Oeps, welke olie?
INM out the door vond ik met gewone nagellak altijd heel goed inderdaad. Als ik Google kun je hem vinden via Nagelgroothandel, of bedoel je dat je een offlinewinkel (hoe heet dat haha) zoekt? Verder geen aanraders helaas omdat ik geen gewone nagellak meer gebruik.
Toch bedankt! Nagelgroothandel komt inderdaad naar voren via google, maar als ik op de website verder klik krijg ik foutmeldingen. Lijkt erop dat ze het merk daar niet meer verkopen.
Dan ga ik de seche vite van @ZusjevanJoost proberen!
Top dankjewel! Ga ik vanmiddag halen