Nagellak #2

Ik heb nog een beginners vraagje.

Doen jullie wel eens gewoon 1 laagje Biab en dan al de gel nagellak plus topcoat erop? Dus niet een volle behandeling Biab maar de Biab als een soort base gebruiken?

1 like

Ja, dat geeft toch een beetje extra stevigheid.

1 like

Kettingen en prikkeldraad.

22 likes

Biab Teddy

36 likes

Mag wel even nagelolie gaan op doen hehe.

31 likes

Heel mooi! Welke lak is dit?

2 likes

Your summer, Your way van Neonails!

2 likes

Welke nagelolie is jullie favoriet?

1 like

25 likes

Eerste keer met een rubber corrector gewerkt, fijner dan gedacht!

36 likes

Zo perfect! :ok_hand:

3 likes

25 likes

Van Anole? Ik ben daar heel benieuwd naar!

3 likes

Ja, van Anole idd! Het is een dikkere substantie vergeleken met BIAB, maar heel goed dekkend. Ik vond het alleen moeilijker om een goede bolling en curve te creëeren. Bij BIAB krijg je vaak een mooie egale bolling als je 10-15 sec je vinger ondersteboven houdt, maar dit had ik nu niet. Maar al met al ben ik wel aangenaam verrast!

2 likes

Beetje kerstnagels alvast

28 likes

Super leuk! Heb je dit zelf gedaan? Hoe krijg je die overgang zo mooi? Ik probeer ook wel eens de glitters zo te krijgen, maar het faalt dan hard en ik krijg geen mooie overgang.

3 likes

Ja zelf gedaan idd, ik gebruik een puntig kwastje en begin bij het einde van de nagel en met dat kwastje smeer ik het een beetje uit. Een paar laagjes doe ik dat, op zich is het niet heel moeilijk om te doen.

2 likes

Je vraagt het niet aan mij maar ik gebruik ook die van anole en vind het super fijn werken! Wel wat @Guchi zegt, iets dikker dan biab (van thegelbottle) maar ik vind dat juist fijn, gaat het bij mij minder snel in de zijwanden. Vind het ook fijner werken vanuit een potje en een eigen penseel. Zo zie ik beter de hoeveelheid die ik oppak.

4 likes

Thanks, alleen maar fijn om ook jouw ervaring te lezen!
Vind jij het makkelijk om een apex te bouwen? En is het net zo stevig als biab? Ik heb een paar klanten (dat klinkt heel interessant maar t zijn vriendinnen waarvan ik de nagel doe haha) waarbij biab het enige is wat blijft zitten.
Ik ga sowieso wat kleurtjes bestellen denk ik!

4 likes

Na drie weken werd het tijd voor een nieuw kleurtje. Pink Gellac 112. Echt een hele mooie donkere rode wijn kleur.

14 likes