Na een andere basecoat heb ik dit probleem niet meer gelukkig
Herkenbaar idd. Ik heb ook wel een basecoat geprobeerd dat je het er af lan pulken. Dat bleef maar 2 dagen zitten, bij het haren wassen was de zijkant al los. En dan kan ik er moeilijk afblijven. En ik doe meestal 1 a 1.5 week weer nieuwe dan ben ik de kleur al zat.
@Nicci bedankt voor de tip. Als de andere tips niet helpen kan ik dit nog proberen.
Ik ook!
Ik gebruik dit lampje dat ik ooit voor borduren heb gekocht. Je klemt hem overal op en je kan hem in 3 verschillende standen dimmen. Is een daglichtlamp dus qua kleur echt top om bij te lakken.
oo die glitterlak is echt mooi! Welke is dat?
En je nailart is ook zo cute!
Thanks!!
Die glitterlak is Mirror Mirror on the wall van Yinger, echt m’n lievelings!
oo top dankjewel!! Ik heb een hele base set van Yinger en ben een lisjtje aan het maken voor BF. Deze komt er op
Ik wil ze weer lang maar de eigenaar van de nagelsalon is superstreng voor me, hij wil dat ik het langzaam opbouw en om de drie weken terugkom omdat ik zulke slappe nagels heb dus langer dan dit mocht niet
Maar hij heeft wel een punt en het is gewoon mooi zo
Leuk! Ik vind zelf de glitters van Yinger het fijnst!
Weten jullie of Kiki London vorig jaar een Black Friday sale had?
Ja. Ik heb toen op 29 nov ( neem aan dat dat black friday was) een lamp en lak gekocht. 25% korting op de gellak, geen korting op de lamp
Hebben jullie tips voor nailart kwastjes? Vooral om wat vlakken/swirls/lijnen mee te maken, dus geen gedetailleerde dingen.
Moet nog een Sint cadeautje doorgeven dus dit leek me wel leuk, haha!
Ik heb ze van TheBlooom en Nailgear, allebei erg fijn.
Mooi zeg!
Voor de mensen die zelf hun nagels met gellak doen, welk merk gebruiken jullie of hebben jullie een favoriet merk?
Ik neem aan dat als ik een starterset ergens koop ik ook kleuren van andere merken kan gebruiken met die base- en topcoat van bijv van de starterkit?
Ik zit zelf nu te kijken voor een kit van neonails of misschien toch pink gellac
Ik heb Pink Gellac en ben daar heel blij mee. Maar geen ervaring met andere merken, dus misschien is er wel iets fijner haha