Nagellak #2

Ik heb net voor t eerst geprobeerd hello kitty op mn nagels te tekenen. Over mn duim ben ik tevreden, mn ringvinger wat minder haha. Maargoed voor een eerste keer wel prima!

(Ik blijf nu al overal achter haken met t strikje en de ster, ben ze waarschijnlijk over 2 dagen zat :laughing:)

25 likes

En dit is mn andere hand

11 likes

Ik gebruik Pinkgellac en ben erg tevreden! Hangt soms wel van de kleur af hoe dekkend hij lakt etc maar met de meeste ben ik na 1 laag al tevreden. Peel off base coat eronder en het zit bij mij weken goed.

Nu trouwens 40% Black Friday korting (heb net weer wat kleuren besteld).

Dancing green en Jungle Green combi

10 likes

Tweede keer zelf gellak (nog zonder penselen, moet ze nog steeds bestellen) vind het nu al een stuk beter gelukt dan de eerste keer.

Doordat ik dus te dicht op de rand zat en er overheen was gegaan gingen de zijkanten snel los. Lesje geleerd!

Lakje is Victoria Vynn nummer 127

9 likes

Op dit moment heb ik geen foto want ik moet mn nagels straks absoluut opnieuw doen, maar ik heb sinds kort die sneldrogende nagellak van essie ontdekt en voor mij is dat wel echt een uitkomst. Ik heb nooit het geduld eindeloos te wachten tot alles een beetje fatsoenlijk droog is - vind nagels lakken daardoor ook altijd vrij veel tijd kosten terwijl ik het altijd voor elkaar krijg het heel snel weer lelijk te krijgen :sweat_smile: dus dit is ideaal. Duurt nog steeds niet zo kort als ze zeggen natuurlijk maar het scheelt wel echt!

Deze twee zijn mn favoriete kleuren (in a flash sale & precious cargo go)

(Maak straks nog wel even een eigen foto)

11 likes

Vandaag gellak laten doen, foto gestolen van de stylliste want op mijn fotos lijkt het zwart haha.

46 likes

Weet je de naam? Hij is fantastisch! :heart_eyes:

Blue midnight heet de kleur. En de topcoat was van de biab lijn starry night volgens mij.

2 likes

Als jullie je nagels weken in aceton, bufferen jullie alleen de toplaag of vijlen jullie die eerste laag? Ik heb altijd alleen gebufferd maar na 30 minuten gaat het er nog niet makkelijk af. M’n nagels werden ook zo dun dat er gewoon gaten in kwamen :scream: nu had ik geprobeerd 1 laatste nagel er af te weken met eerst te vijlen en dat lijkt veel beter te gaan. Ik gebruik die van Kruidvat die hier aangeraden werd.

Dankjewel! Ik ga dit volgende keer proberen, alleen eerst weer even m’n nagels laten groeien.

TGB BIAB in de kleur Milky. Weet niet of het komt door de kleur of omdat het een nieuw potje was, maar het lakte heel fijn. Volgende keer doe ik twee lagen, want dit is toch wat te transparant.

41 likes

14 likes

30 likes

Ik weet niet of het te zien is op de foto maar de pink en ringvinger hebben glitters. Mijn duim is donkerpaars met glitters.

39 likes

Pretty!:heart_eyes:

2 likes

Leuk je tattoos!

1 like

Dank je wel! Ze vervagen wel snel :sweat_smile: Afspraak voor een touch up gaat voorlopig niet want de artist is een dag erna aangereden door een scooter en moest geopereerd worden. Echt zo sneu voor haar.

Ah balen :frowning: en wat erg… hoe lang heb je ze nu?

3 weken!

2 likes

Ik wil graag beginnen met Biab. Kan ik daar dezelfde lamp voor gebruiken als voor gel nagellak?
Gebruikt iemand hier ook die biab waar je geen basecoat nodig hebt? En ben je daar tevreden over?