Nagellak #2

As we speak lak ik nu toevallig mijn teennagels met die kleur. Mooi dieprood inderdaad!

2 likes

Dankjewel!

Op de foto komt het niet echt goed over maar in het echt is het biiijnna alsof ik naar de salon ben geweest. Probeer de oude stylist goed na te doen om ze netjes te doen. Voor een derde keer mag ik niet klagen vind ik!

2 likes

Iemand een aanrader voor een gel peel off base coat? Want bent echt te ongeduldig met weken en trek het er nu gewoon vanaf en das echtttttttt slechttttt.

Deze zijn echt heel erg leuk!

1 like

Zelf gedaan?

2 likes

Het kan nog een stuk netter maar voor het eerst folie gebruikt en ik vind het echt geweldig😍

16 likes

Ik wil wat meer kerstdesigns op mn insta laten zien maar ik wil ze zelf niet op m’n nagels haha, dus ik heb tips gekocht en daarop gelakt!

48 likes

Ik bouw niet echt een apex want heb best korte nagels, dus weet dat niet zo goed. Maar hij self leveld (of hoe zeg je dat normaal haha??) op zich wel, wel iets minder dan de biab. En ik vind het steviger en er beter op zitten dan biab, maar dat verschilt natuurlijk een beetje per persoon. Ben benieuwd wat jij er van vindt als je het besteld!

Edit: en je kerstdesigns zijn super goed gelukt, wauw!

2 likes

Wauw :heart_eyes:

3 likes

Wow wat mooi!

1 like

Lief, thanks!
En bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik denk dat ik mezelf een paar kleuren cadeau ga geven voor kerst.

1 like

Ohja en n nieuwe design op m’n rechterhand

Nog geen idee wanneer ik m’n andere hand kan doen want ik ben de hele week druk met de nagels van anderen. Maar dat vind ik ook leuk om te doen.

16 likes

Mijn nagelstyliste gaat stoppen dus ik moet op zoek naar een nieuw adres. Iemand tips regio Utrecht? Hoeft niet in de stad zelf te zijn

Super leuk! Wil je misschien je insta delen? Vind het altijd leuk om inspiratie op te doen!

1 like

Dankjewel!

Dit is mijn insta: @Kardoesnails

6 likes

Hier ga ik altijd heen, ze zit in Houten. Ze is heel goed.

https://instagram.com/nagelstudio_yourtimeonly?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ik heb ondertussen al vier nagels zonder gel.
Een duim heb ik de dag er na opnieuw moeten doen door lucht eronder. Vreemd genoeg de dag van nagels doen niks aan de hand. Opnieuw gedaan, weer biks aan de hand, dag erna weer bubbeltje.

Maandag schoongemaakt zonder handschoenen dus dat is denk ik mijn fout geweest😅

Of deze kleur kan niet zo lekker met yinger base spullen.

1 like

Pff ben een tijdje bezig geweest met van die cat eye nagellak *magnetische glitters) maar je ziet er niet zo veel van. De ondergrond was denk ik te donker en de lak zelf niet zo dekkend kwa kleur. Dus nu lijkt het alsof ik zwarte glitternagellak op heb haha.

1 like

Uiteraard weer door @MazKanata!

Edit: beetje gekke foto haha.

14 likes

Hebben jullie nog goede tips voor het verwijderen van biab? Heb vorige keer mijn nagels beschadigd, dus ik moet in ieder geval wat meer van de toplaag wegvijlen en geduldiger zijn met de aceton. Is dat voldoende, of hebben jullie nog andere tips?

1 like