Laat je het wel lang genoeg soaken?
Goed openvijlen, nagelriemolie op je nagelriemen en als je de folies lang genoeg laat zitten kun je het er zo vanaf schrapen zonder je nagelplaat te beschadigen.
Ik wil graag biab van The gel bottle aanschaffen, maar weet iemand misschien welke lamp goed werkt daarbij?
Ik heb op dit moment nog geen lamp en zou zonde zijn als ik er een koop die niet werkt
Zal ik die van Kiki doen. Die is sterker dan die van TGB en goedkoper.
Haha nou ik ben anderhalf uur bezig geweest en het is er nog niet helemaal af, dus ik denk dat het aan de remover ligt . Ik heb er nu eentje van de etos, wat zijn jullie favo’s?
Die van de kruidvat speciaal voor acrylnagels. Anderen werken bij mij ook niet.
Thanks! Dan ga ik die kopen
Hahaha ik dacht ik doe een influencer kerstboom foto maar je ziet er niet zoveel van, dus ook maar even een gewone foto
Hij is wel heftig hoor! En stinkt. Maar het gaat er sowieso af, haha
Ik heb nog wel een verdwaald mondkapje in de la haha. Ik ga ervoor!
Wat is jullie tip voor een nagel verharder? Oh even een kuur te doen tussen gellak in.
Heb er een bij de DM van Alverde gekocht, maar dat is een olie kuur en geen lak. Ook fijn, maar wil iets op m’n nagels hebben zodat ik niet ga plukken en bijten
Die van Trind vind ik zelf heel fijn . En ik gebruik de nail balsem ook, heb het idee dat dat mijn nagels wel helpt als ze wat hebben geleden door gellak enz.
Welk merk gellak raden jullie aan die echt goed een paar weken blijft zitten?
Zou je je handen even willen afhakken en opsturen bvd
Ben tevreden over Ki.ki London en c.arma cosmetics
Heb even gespeelt metzon chrome poeder en dat was toch lastiger dan ik dacht haha. Een ander poedertje werkte helaas niet echt. Maar deze wel. Het zat overal haha. Het is nog niet helemaal netjes maar prima voor de eerste keer.
Ik heb laatst in een opwelling allemaal gellak gekocht, inclusief de base, en de topping etc. Ik heb zelfs de lamp gekocht, maar nu heb ik de afgelopen week ze gelakt en serieus ik heb nog geen 1 keer complete nagels gehad want iedere keer verdwijnt er weer een andere . Ik verlies ze gewoon ergens en ik weet niet eens waar of wanneer haha. Nu had ik gisteren de drie nagels die verdwenen waren weer opnieuw gedaan was er vanmorgen ineens weer een andere weg! Hahaha. Is dit de bedoeling of kan ik toch maar beter gewone nagellak blijven gebruiken want volgens mij gaat er hier echt iets fout hoor haha.
Hahah ik denk dat er iets fout gaat. Wat bedoel je met nagels verliezen? Gebruik je tips of bedoel je dat de gellak er zo afgaat. Dat laatste kan aan meerdere dingen liggen.
Was je handen niet voordat je begint want je nagels houden vocht vast en daardoor kan de lak “afstoten”
Voor je begint vijl dan je nagel goed ruw. Doe wat cleanser op een watje en doe dat op je nagels. Dan een prep lakje achtig iets wachten tot dat droog is en dan kun he beginnen met basecoat enzo.
Zorg dat er echt niks op je huid komt want daardoor kan het ook sneller los laten.
Hahaha die nagellak komt er zeg maar in 1 keer vanaf waardoor ik ineens weer een vinger heb zonder nagellak erop Nu ik dit zo lees snap ik idd waarom dit mij overkomt ik sla namelijk echt duizend stappen over
. Zal de volgende keer echt even mijn nagels beter voorbereiden en het er niet gewoon maar gooien als een Jackson Pollock haha.