Nagellak #2

Deep purple van Pink, uit de laatste nieuwe lijn.

29 likes

Toen ik biab van thegelbottle ging gebruiken heb ik een andere lamp gekocht met een hoger wattage omdat ik merkte dat mn Yinger lamp minder goed uithardde. Ik gebruik geen primer of basecoat onder biab.

2 likes

Dank. Gebruik jij wel die top coat met die mega glans er nog op?

Ik heb nu de kleur Teddy besteld. Ik las dat hier ook niet zo plaklaag op zit.

4 likes

Teddy plakt bij mij wel. De all in one biabs hebben geen plaklaag. Ik gebruik idd nog een topcoat.

1 like

Ok dus dan heb je nog zo’n cleanser nodig om die plaklaag eraf te halen toch?

1 like

Ik zou wel de topcoat gebruiken, ik denk dat je biab manicure dan langer meegaat. (Al moet ik wel zeggen dat ik t nog nooit zonder topcoat heb gebruikt). Je kunt er hetzelfde spul voor gebruiken als voor je prep.

1 like

Ik gebruik biab van the gel bottle, kleur teddy. Ik vijl m’n nagels een beetje zodat ze niet meer glimmen. Dan biab erop en plak laagje eraf met nagellak remover.

1 like

Ik ben vooral zo benieuwd of het blijft zitten bij mij. Gellak ging bij mij altijd zo snel loslaten ondanks goede voorbereiding. Nou m’n lamp is net bezorgd dus nu nog wachten op de Biab

1 like

Zet je ze uit de buurt van je lamp als je aan het lakken bent? Bij mij is dit ook gebeurd maar ik vermoed dat ze in het licht van de lamp hebben gestaan.

1 like

Ja, dat is een ding inderdaad! Ik had dat dus met een ander merk biab ook. Uiteindelijk opgegeven en een ander merk gekocht. Schijnt vaker voor te komen en kan je alleen achter komen door het uit te proberen :slight_smile:

1 like

Misschien kun je hem opwarmen tussen je handen en dan rollen.
( ik heb mn eerste gel set en ik heb me ingelezen dus nu doe ik alsof ik pro ben…)

1 like

Ik gebruik die van Carma Cosmetics, is lekker dun en lakt heel fijn.

2 likes

Ik vind die van Carma niet fijn (althans, blijft niet zitten bij mij), wel die van Pink Gellak (Ultra) en ook die van Vena Lisa. Ik vind VL fijner dan PG maar bij VL trekt kerrie van eten in de lak waardoor je gele nagels krijgt (dat gaat niet meer weg) en dat heb ik bij PG weer niet.

2 likes

Heeft iemand ervaring met zon stoom machine om je gel lak eraf te krijgen.

Jaa ik had al zon idee. Maar ik dacht als iemand hier zegt het is het beste ooit. Ja dan is het iets minder troep en gedoe.

1 like

Ahww lief dankje! Mn nagels zijn alleen net allemaal afgebroken haha. Op mb duimen na. Dus ik wacht even tot ze iets langer zijn. Ik heb ook kwastjes gekocht om nail art te maken. Kan niet wachten

1 like

Oh ik ga ook kwastjes bestellen! Welke heb jij?
En heb jij van Pink toevallig ook een wit, goed dekkend, lakje?

1 like

Heb zon setje om uit te proberen via ome ali. En ik heb een wit van pink ja. Weet alleen nog niet hoe goed die dekt.

3 likes

Roze parelmoer :nail_care:t4:

34 likes

Welk kwastje vinden jullie het beste voor Biab? En dan liefste een die ik hier makkelijk kan kopen of bestellen op korte termijn

1 like