Nagellak #2

Aah bedankt voor alle tips!! Hiermee gaat het vast goed komen :clap:

3 likes

Ik heb trouwens nog zo’n lampje liggen van sensationals, best oud, zou die wel kunnen voor de meeste lakjes of moet ik ook een nieuwe lamp kopen?

Van PG

21 likes

Ik gil om deze kerstboom van Essie, gemaakt met haarspelden. De reacties eronder zijn ook om te gieren :joy:

Het eindresultaat:

:christmas_tree:

17 likes

31 likes

Voor het eerst een reflective gellak gebruikt. 1e foto zonder, 2e foto met flits. Super leuk effect, blijf ernaar kijken!

27 likes

Bhahaha wat lillek, lekkere reclame voor Essie

1 like

Reflective, wasda?
Ziet er wel heel ok uit

Er zitten glitters in die het licht enorm reflecteren, bijna alsof ze licht geven. Vooral mooi als het wat meer donker is. Als er dan licht op valt, reflecteert het enorm.
Overdag (of in een hele lichte kamer) zijn de glitters wat subtieler.

2 likes

Ik heb ook besloten het zelf te gaan doen, vind dat ze het bij de salon waar ik heen ga echt mooi doen (ook met the gel bottle), maar wat een geld elke keer. Dus hopelijk lukt het ook met een beetje oefening.

Heb jij de lamp al aangeschaft? En voor welke kleuren ga je?

2 likes

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dip powder nagels? Ik wil misschien een set bestellen om het eens bij mezelf te proberen maar ben benieuwd naar ervaringen!

2 likes

25 likes

26 likes

Magical Gold, 2 laagjes. Lakt wel lastig, het zit ene beetje met klontjes in het potje.

Er zit in PG verkooppunt in mij stad kwam ik achter. Net op tijd voor NYE.

18 likes

Wat mooi dit!

1 like

Heb weer lekker lopen kliederen met een chrome poedertje.

24 likes

Hoe werkt dat precies? Zie het veel op tiktok; maar vaak zonder uitleg haha! Vind het zo tof

Deze video vond ik het duidelijkst haha. Ik ben steeds aan t typen en dan weghalen omdat ik t niet goed kan uitleggen haha.
Ik heb het nu wel heel lazy gedaan btw met alleen een base coat en non stick topcoat. Maar je kan er een kleur onder doen. Dat sillicone “kwastje” zou ik btw niet meteen halen haha. Ik gebruik nu die oogschaduw kwastjes die erbij komen en die werken prima.
Oh en niet alle poeders zijn even goed. Ik had er eentje die totaal niet pakte. En mijn tip is ook om het echt nagel voor nagel te doen. Want ik had ook ergens gezien als de topcoat te lang droog is dat het dan ook niet goed kan pakken.

4 likes

Ik heb ook maar een reflective lakje gekocht. Dacht dat ik het niks zou vinden maar ik vind het toch wel tof

En met flits :

(kijk vooral mijn duim echt bizar die glitter)

43 likes

Love it! En wat een mooie vorm/lengte.

Ik ga vanmiddag of morgen een nieuwe glitter topcoat van Pink Gellac opdoen.

2 likes