Nagellak #2

Kolinsky, kun je bestellen op AliExpress.

Coco white van Pink is goed dekkend! Soft white schijnt dat ook te zijn, maar die heb ik niet.

2 likes

Ik heb 2 potjes van VL en bij beide heb ik het niet (beide tempered top coat, ene potje is alleen groter dan de andere). Dus misschien inderdaad iets mis met die van jou? Ik gebruik hem al jaren, nooit problemen mee gelukkig :relaxed:

Vintage Rose van PG. Ik vind de vegan formula toch minder fijn dan de normale. Hij is veel dikker en hoopt meer op als je niet oppast. Heb het gevoel dat ik met die lakjes veel langer bezig ben om het netjes te kunnen doen. Het lukt wel, maar daar moet ik echt rekening mee houden qua tijd.

8 likes

24 likes

Heb mn stompjes ook maar eens geverfd met rosy pink van pink gellac

19 likes

Mooi!

5 likes

Ik heb deze 4 kleurtjes besteld;

Die wil ik overigens over Biab heen doen dus hoop dat dat kan.

Kan ik dan na de laatste laag Biab direct deze lak doen? Of moet je dan eerst dat plaklaagje verwijderen? En kan ik die top coat van TGB hier dan weer over doen?
Sorry amateur en Al 100 filmpjes gezocht maar dit specifiek zie ik nergens :sweat_smile:

2 likes

Ja je kan direct na de biab het kleurtje lakken en daar overheen een topcoat doen. Als de topcoat maar wel onder de lamp moet, het merk maakt verder niet uit. De plaklaag hoef je pas na de topcoat te verwijderen!

2 likes

Ah dank!

Hopelijk komen ze vandaag.

4 likes

Leuk! Ik heb Rosy Brown ook en ik vind dat een hele mooie kleur :smile:

1 like

Ik heb een starters pakket van Pinkgellac en daar zit de topcoat shine bij ofzo. Maar nadat ik mijn nagels heb afgedaan met die cleanser omdat ze anders blijven plakken worden mijn nagels heel erg mat… weet iemand misschien wat ik verkeerd doe of tips voor andere producten waarbij dit niet gebeurd

1 like

De ultra shine hoef je niet af te nemen. Die plakt niet. Daar gaat het mis denk ik.

2 likes

Ja het is niet de ultra shine, maar gewoon shine. Vergiste mij haha.

1 like

Misschien doe je t teveel ? Bij mij word die niet mat.

2 likes

Ik heb nog een beginners vraagje.

Doen jullie wel eens gewoon 1 laagje Biab en dan al de gel nagellak plus topcoat erop? Dus niet een volle behandeling Biab maar de Biab als een soort base gebruiken?

1 like

Ja, dat geeft toch een beetje extra stevigheid.

1 like

Kettingen en prikkeldraad.

22 likes

Biab Teddy

36 likes

Mag wel even nagelolie gaan op doen hehe.

31 likes