Nagellak #2

Oh dat zie ik dan weer minder, ik hoop vooral dat mensen dan denken ‘tof, ik ga m’n nagels door haar laten doen’ haha

Ik maak m’n penselen schoon met een droge celstofdepper, dan door de basecoat halen en nog eens met celstofdepper er overheen en dan nog een klein beetje basecoat, zodat de haartjes bij elkaar blijven.

4 likes

Ik ga op onderzoek uit, zal je een pb sturen als ik wat heb gevonden!

2 likes

bij mij blijft tgb heel slecht zitten, ook niet bij de nagelstylist
heb nu een clear rubberbase van anole en het zit al 3 weken hard erop (dat is goed voor mijn doen). is ook betaalbaarder!

2 likes

Ik heb een rubberbase, maar de verzorging / versteviging van biab leek me fijn… nagels zijn echt mega dun als de lak eraf is.

Oh stom… ik dacht dat het wel echt wat deed voor je nagels en dat het daarom ook zo populair is, haha! Gaat het eraf vijlen en weken makkelijk?

Heeft iemand aanraders qua nagelverharders?

Ik gebruik al heel lang duri rejuvacote 2, maar die is steeds moeilijker om betaalbaar/überhaupt aan te komen in Nederland dus wellicht tijd om eens wat anders te proberen.

Ik wil iets nieuws doen met mijn nagels, ik wil weleens de glazed donut nails proberen.
Heeft iemand hier ervaring mee en wil je delen welk Chrome poeder je hebt gebruikt?

1 like

Ik heb deze gebruikt! NEONAIL Pearl Effect ✔️ online kopen | DOUGLAS

3 likes

Hee tof deze heb ik ook net geliket op insta haha!

1 like

Bedankt voor de tip!:+1:

mijn holy grail die ik aan al m’n vriendinnen heb aangeraden en waar iedereen tot nu toe ook tevreden over is

een simpele nagelverharder maakte mijn nagels vaak te hard waardoor ze afbraken.
ik gebruik dit spul denk ik al bijna 8 jaar :scream:!! en het is wat mij betreft echt topspul. mijn nagels hebben altijd een mooie lengte en scheuren nooit

7 likes

Dankjewel, deze ga ik proberen! :grin:

1 like

Deze gebruik ik ook al jaren! :ok_hand:t2: Ik moet wel opletten dat ik hem niet te vaak achter elkaar gebruik. Mijn nagels worden er dan zo hard van, dat ze juist weer sneller breken als ik ze stoot oid. (En dat zegt wat, want mijn nagels zijn super slap van zichzelf)

2 likes

Werkt dit ook als er steeds velletjes van je nagel scheuren? Dus niet de hele nagel die breekt, maar een nagellaag waardoor de overgebleven nagel dunner is. (Hoop dat dit duidelijk is, heb 24 jaar nagels gebeten dus ik weet er niet veel van)

2 likes

Ik ben niet Enthusiasm, maar daar zou het ook goed voor moeten werken, ja!

2 likes

Ja!

4 likes

Thanks @Peachpuff en @Enthusiasm , dan ga ik dat van mijn kerstpakket cadeaubon kopen! :blush:

2 likes

Ik gebruik die ook graag en ik gebruik ook graag de nail balsem van Trind.
Heb ook soms droge nagels die zo in laagjes van elkaar pellen en heb het idee dat de combinatie wel werkt (tenzij het enkel nail repair is die écht werkt en ik mij laat vangen :see_no_evil:)

1 like

Ik gebruik ook de combinatie!

2 likes

dat van die velletjes kan ook komen door quick dry topcoat

1 like