Nagellak #2

Zo’n mooie kleur dit :heart_eyes: soort donker fuchsia met glittertjes.

18 likes

Hoeveel handen heb jij???

2 likes

54 likes

Wauw mooi

3 likes

Een makkelijke nude biab :slight_smile:

18 likes

Je hebt me geïnfluenced. Was nav jouw post eens gaan zoeken hier, en werd daarna natuurlijk doodgespamd op instagram met reclames. Dus ben nu overstag gegaan en heb op amazon een goedkoop lampje en wat van die stickers besteld. Heb overigens nog nooit gellak oid gehad, deed het altijd gewoon zelf met gewone nagellak (vooral essie en catrice).

Dit is echt makkelijk! Duurt in totaal denk ik maar iets minder lang dan mijn normale routine (incl vijlen en verzorgen), alleen is het nu natuurlijk meteen droog en mijn rechterhand ziet er nu tenminste ook goed uit, dus dat zijn al twee grote voordelen voor mij. Heb het pas twee dagen, maar normaal heb ik nu sowieso al chips en krassen, en dat heb ik iig nog niet. Hoop dat het inderdaad 2-3 weken houdt, dan is het echt perfect!

Heb overigens saai zwart nu, en het is hier heel donker, dus geen foto. Zal als het er twee weken op zit en ik eraan denk wel een foto maken van hoe het er dan uitziet (als het het inderdaad zo lang redt).

6 likes

Oh ik ben benieuwd! Ik heb er zelf nog geen nieuwe set op gedaan omdat ik op reis ga en bang ben dat het halverwege lelijk wordt. Welk merk heb je van Amazon? Ik kon daar niks vinden (maar ik zit op Amazon zweden, dus daar kan het ook aan liggen)

2 likes

Ik zit op amazon Duitsland, het merk dat ik heb gebruikt heet Kalolary. Je hebt hier ook wat andere meer bekende merken (maniko en manifix zijn de twee grootste volgens mij), maar die kosten meteen 15-18€ voor een setje, terwijl deze €6 kosten :sweat_smile: :sweat_smile:.

6 likes

6 euro! :open_mouth: Ik hoop dat die hier ook te krijgen zijn :crossed_fingers:

2 likes

Kan ik iets doen aan dit misvormde borsteltje van Pink Gellac? Deze vorm heeft ie al vanaf het begin, heel irritant.

Heb het gevoel dat ik hem moet kammen met een fijn kammetje ofzo. 🫤

Je kan (vroeger toch) borsteltjes kopen bij PG die je dan in het dopje kan draaien.
Weet niet of het zou helpen als je deze probeert te kammen als die haartjes al van het begin zo staan.

Ben ik weer met een biab vraag… als ik de topcoat en kleur eraf gevijld heb en wil de biab bijvullen, doe je dan daaroverheen wel een dehydrator/prep booster van pink of een primer?

1 like

Nee dehydrator en primer is voor je kale nagelplaat, dus dat hoeft bij opvullen niet.

Mocht je heel veel uitgroei hebben of een chip waarbij de biab zelf ook mist dan kun je beide producten natuurlijk wel plaatselijk gebruiken, maar wederom enkel waar je eigen nagelplaat zichtbaar is

3 likes

61 likes

Sorry voor alle vragen hoor, haha! Ben gewoon nog zoekende / dingen aan het proberen…

Zou je over een biab ook een Peel off base coate kunnen doen? Dat het wisselen van kleur makkelijker gaat.

1 like

3 likes

Denk dat je de peel off best altijd onder de basislaag doet (of het nu biab of gewone rubberbase ofzo is).
Ik denk, maar geen expert, dat de kans anders bestaat dat je de biab meetrekt met de peel en dan beschadig je je nagels. Zou het eerst goed opzoeken voor je het probeert.

3 likes

Heb het net bij de winkel van Pink gellak gevraagd, als je plaklaag de biab haalt met een cleanser kan het.

Ga dit nog proberen en anders skip ik de biab, hoe fijn ik de stevigheid ook vindt… het eraf halen vind ik echt de hel :skull:

1 like

Ik snap niet helemaal waarom je dit zou doen?
Als je sneller wil wisselen van kleur op Biab kan je toch gewone nagellak gebruiken?

Ik ben gewoon beetje aan het puzzelen hoe ik de biab kan gebruiken zonder elke keer 2u lang 3 lagen topcoat en kleur eraf moeten vijlen :woman_shrugging:t3: Tot nu toe lukt dat voor geen meter, maar vind de biab zelf mega fijn.

Gewone lak vind ik minder mooi en chipt te snel.

1 like