Nagellak #2

Leuk zeg! Heb je nog eens geprobeerd

Ik heb ook een setje gekocht, en die ga ik zondag uitproberen. Ik heb net wel zo’n versie zonder uv lamp gekocht zag ik. Denk dat met uv welbeter blijft zitten.

Love’n layer zend ook naar NL, heb nu blitsbee geprobeerd. Maniac heeft ook leuke idd! Wel prijzig allemaal idd, maar als het werkt🤷‍♀️

Ik heb maniac een tijdje geprobeerd maar zou het niet aanraden. Na een paar dagen blijven mijn haren steeds vastzitten onder de sticker bij het haren doen of als je een keer overdag door de haren gaat met je handen. Maniac zegt dan dat je nog een topcoat laagje moet aanbrengen maar daardoor werd het een hele dikke toestand waardoor het sneller los ging. Ze hebben leuke designs maar na een week was het bij mij wel klaar en daar vind ik het te prijzig voor.

2 likes

En een gewone lak met een gel topcoat. Dan hoef je alleen die topcoat eraf te vijlen.

2 likes

Ooh jee! Ik vraag mij af of het bij die andere nagelstickers niet hetzelfde is dan? Daar moet ook een toplaag overheen volgens mij.

Edit: oh nee dat is een grapje want dat tippen ze enkel voor de gewone stickers, bij de gellakstickers niet. Hmm nog steeds benieuwd of dit alleen maniac is of alle wraps🤔 heb wel droge handen/nagels dus dat helpt ook niet. Ik vind het wel te prijzig om wekelijks te doen haha.

1 like

Ook nog een idee, dankjewel!

2 likes

Beetje geexperimenteerd met glitters van Neonails

Ringvinger linkerhand Arielle effect 01

Ringvinger rechterhand Pearl effect 01

25 likes

Vandaag laten lakken :slight_smile:

36 likes

M’n experimentje zit er op :crossed_fingers: als het weer drama is, geef ik de biab op (of ga toch nog een elektrische vijl proberen)

24 likes

Heel leuk! En toffe kleurencombi!

2 likes

Ik heb nieuwe kleurtjes binnen waar ik meteen wat mee heb geprobeerd.
Gisteren:

En net:

Kleuren zijn veel mooier en met veel meer glitter in t echt!

26 likes

een doorzichtige verzorgende lak van Trind

5 likes

Deze kleur :heart_eyes:

1 like

Nee nog niet, ben nu een week niet thuis dus dan zou ik het niet zo makkelijk bij kunnen werken of eraf kunnen halen. Ik had er overigens wel een laagje topcoat over gedaan, denk niet dat het anders zo goed was blijven zitten.

1 like

Helemaal uit mn comfort zone met glitter. Ben ook niet overtuigd. Het is Born Pretty - bwh07

14 likes

Voor het eerst mijn nagels laten doen :nail_care:t3:

18 likes

Vorige week laten doen! Biab met gelpolish.

14 likes

Thanks, wat lief! Ik vind het vooral lastig als je dan op de ene plek al helemaal door bent en de ander niet. Hoe voorkom je dan goed dat je niet tot je nagel doorgaat op die plekken? En ik doe er ook echt veel langer over, na een uur was ik nog niet op de helft? Ook met een 100 grit.

1 like

Heeft iemand tips waar ik dupes kan vinden van onderstaande nagellak? Deze is van Catbird en ben bang voor hoge invoerkosten vanuit Amerika maar ben verliefd op vooral de gouden. Het gaat om gewone lak en geen gellak.

1 like

Ik heb zon flakey gouden van neonail.

Zie ik het goed dat Neonail gellak is? Ik zoek gewone nagellak want heb geen lamp.

1 like