Nagellak #2

Nou en als je een keer je nagellak eraf trekt, hoeven je nagels niet gelijk zo erg verruineerd te zijn zoals op de foto… ik heb ze er ook af gehaald op die manier en gewoon m’n eigen gezonde nagels eronder zitten. De styliste heeft ze echt helemaal kapot gevijld. Daarom doet het ook zo’n zeer onder de lamp bij je.

2 likes

51 likes

44 likes

Mijn nagels zijn eindelijk weer sterk :raised_hands:t3:

53 likes

Looove it! Ik had een soort gelijk design laatst op 2 nagels, maar zo op alle is ook echt tof :orange_heart:

2 likes

Even een turbo projectje gisteravond, maar best tevreden

27 likes

Welke topcoat over maniac gelstickers? Een gel of gewonen. Ik heb namelijk de gel gebruik van ginger en alles plakt.

2 likes

35 likes

Over de Blitsbee gelstickers doe ik altijd een laagje normale topcoat :smiling_face:

3 likes

Jaa dankjewel! Ik ben er ook achter gekomen, omdat een gel topcoat een plaklaagje achterliet. Gelukkig kon ik de stickers nog redden, door een alcohol doekje te gebruiken en daarna normale topcoat erop te doen.

Maar omdat ik de gel nagelstickers onder de lamp moest houden raakte ik in de war.

Lekker zomers kleurtje :crazy_face:

20 likes

Vakantie-klaar! Kleurtje is OPI Cajun Shrimp, een all-time favorite :heart_eyes:

10 likes

Ik dacht ook gellak, omdat het gellak stickers zijn?
En dan weer onder de lamp doen?

Edit: op de website staat idd uitbarden onder de lamp

2 likes

Slechte foto maar heb met een blooming lak gewerkt. Ik wou eerst meerdere kleurtjes maar het liep wel heel snel uit en t was een waas.

11 likes

Heb jij dit weleens gebruikt? Ik zit wat te kijken op de site want het lijkt me wel handig, maar kost dat dus €18-23 per ‘keer’? Of hoeveel zit er op een stickervel?

2 likes

32 likes

Is er ergens inmiddels een fijne biab te koop? Ik vind die van thegelbottle echt aan de dure kant. Misschien op ali? Ik zoek zoiets als Dolly of Luna.

Ik vind die van Polkadots fijner dan the gel bottle, maar denk niet heel veel goedkoper. Weet de prijzen van TGB niet zo.
Kleurtjes die je zoekt; ik denk dat guava wel op Dolly lijkt.

welke kleur is dit ?

1 like

Cappuccino van het merk Anole

2 likes