Nagellak #2

Zegt dat dan dat ik er niet tegen kan haha? Want ik doe niks geks volgens mij :sweat_smile:

1 like

Zijn het je nagels of de huid erom heen?

Ja denk het wel, maar ik lak ook wel eens weken tot maanden niet, en dan zouden ze dikker moeten zijn (denk ik) en dan is het ook.

1 like

Neee juist goed dat je dit zegt!
Ik kom niet bij een professional, dus als het “fout is”, dan doe ik het zelf haha. Maar goed dat je het zegt juist, want volgens mij heb je idd niet echt een opleiding nodig? Die zijn er vast wel, maar iedereen kan zich volgens mij aanbieden om gel lak te zetten…

2 likes

Wat een fijne post! Dank! Mijn nagelmeisje had wel meerdere diploma’s in de industrie maar was daarnaast ook nog wel van huis uit aan het werk, wellicht was haar lamp gewoon echt niet goed en had ze niet door hoe erg het echt was? Hoewel ze het natuurlijk wel vaak zat hoorde van andere meiden… vaag, haha

@Blush Het zijn echt de nagels. De nagelstyliste omschreef het als “je voelt nu dat je nagel aan het verharden is en dat kan pijnlijk aanvoelen” nou het was echt alsof er stikstof op werd gedruppeld :sob:

2 likes

Jeetje wat een onzin zeg, echt niet oké!

3 likes

13 likes

Hopelijk heb je binnnekort weer gewoon mooie pijnloze nagels!

2 likes

Ik ben precies hierom gestopt met mijn nagels te laten doen. De eerste keer in een salon was prima, wel uitgeschoten met vijlen in mijn huid maar kan gebeuren. Daarna was het 9 van de 10 keer dat mijn nagelbed pijn deed tijdens het vijlen (!) of tijdens het curen onder de lamp. Bij verschillende salons geweest maar kreeg vooral te horen ‘oooh wat een gevoelige nagels heb je’. Ik begreep later dat het helemaal geen pijn hoort te doen en ben er toen ook maar mee gestopt.

3 likes

In het echt iets meer koraal-oranje, Mandarin Orange van PG

24 likes

Nou en als je een keer je nagellak eraf trekt, hoeven je nagels niet gelijk zo erg verruineerd te zijn zoals op de foto… ik heb ze er ook af gehaald op die manier en gewoon m’n eigen gezonde nagels eronder zitten. De styliste heeft ze echt helemaal kapot gevijld. Daarom doet het ook zo’n zeer onder de lamp bij je.

2 likes

51 likes

44 likes

Mijn nagels zijn eindelijk weer sterk :raised_hands:t3:

53 likes

Looove it! Ik had een soort gelijk design laatst op 2 nagels, maar zo op alle is ook echt tof :orange_heart:

2 likes

Even een turbo projectje gisteravond, maar best tevreden

27 likes

Welke topcoat over maniac gelstickers? Een gel of gewonen. Ik heb namelijk de gel gebruik van ginger en alles plakt.

2 likes

35 likes

Over de Blitsbee gelstickers doe ik altijd een laagje normale topcoat :smiling_face:

3 likes

Jaa dankjewel! Ik ben er ook achter gekomen, omdat een gel topcoat een plaklaagje achterliet. Gelukkig kon ik de stickers nog redden, door een alcohol doekje te gebruiken en daarna normale topcoat erop te doen.

Maar omdat ik de gel nagelstickers onder de lamp moest houden raakte ik in de war.