Lekker zomers kleurtje
Ik dacht ook gellak, omdat het gellak stickers zijn?
En dan weer onder de lamp doen?
Edit: op de website staat idd uitbarden onder de lamp
Slechte foto maar heb met een blooming lak gewerkt. Ik wou eerst meerdere kleurtjes maar het liep wel heel snel uit en t was een waas.
Heb jij dit weleens gebruikt? Ik zit wat te kijken op de site want het lijkt me wel handig, maar kost dat dus €18-23 per ‘keer’? Of hoeveel zit er op een stickervel?
Is er ergens inmiddels een fijne biab te koop? Ik vind die van thegelbottle echt aan de dure kant. Misschien op ali? Ik zoek zoiets als Dolly of Luna.
Ik vind die van Polkadots fijner dan the gel bottle, maar denk niet heel veel goedkoper. Weet de prijzen van TGB niet zo.
Kleurtjes die je zoekt; ik denk dat guava wel op Dolly lijkt.
welke kleur is dit ?
Cappuccino van het merk Anole
Long shot waarschijnlijk maar ik ben op zoek naar elite99 gellak in de kleur 8102 (wijnrood met een beetje een oranje tint). Het is mijn moeders lievelingskleur maar degene die haar nagels doet kan hem niet meer krijgen, ik heb zelf ook gezocht online en op Vinted maar zonder succes. Heeft iemand hem hier toevallig liggen, dat ik hem kan overnemen?
Mijn nagels zijn bijna bijgekomen. Denk door het afhalen zo beschadigd. Ik gebruik de remover van de kruidvat, met folie en week lang. Maar moet dan alsnog best schrapen. Is er ook nog ander merk wat beter is.
Ik gebruik nu al een tijdje de Peel off base van Pink Gellac en dat is echt mijn holy grail. Niks meer weken/schrapen en mijn lak zit er nu al twee weken goed op!