Nagellak #2

44 likes

40 likes

Al meer dan een jaar geen acryl of überhaupt nagellak meer op gehad door mijn werk (zorg). Nu 3,5 week vakantie dus weer reden voor leuke nagels!

r

38 likes

Huh, ik dacht altijd dat jij kapper was. Misschien door je forumnaam?

2 likes

Dat dacht ik ook echt! En door het haar!

1 like

En @kika dat ben/was ik ook! Ben alleen sinds een jaar overgestapt naar een baan in de zorg en doe de opleiding verzorgende IG. Ik werk dus niet meer in een kapsalon maar vind mij eigen haar doen en dat van vrienden en familie nog steeds leuk.

14 likes

Ah vandaar. Leuk dat je een switch hebt gemaakt!

4 likes

Ah, vandaar. Ben dus niet helemaal gek aan het worden :smile:

1 like

Mn nagels op mn handen zijn helemaal aan gort door een verhuizing dus ik dacht mn teennagels een kleurtje te geven. Nu heb ik hele oncharmante voeten/tenen vind ik zelf en teennagels lakken kan ik niet. Heel verhaal: MAAR. Mn zoon van 2 zag mn rode teennagels en begon helemaal: ‘mama mooooi! :hushed: Rood! +naam+ ook rood assebief??’ Dus hij kreeg ook op zn grote tenen rood, maar dat was niet genoeg… ze moesten net zoals bij mij allemaal rood.
Zo trots loopt hij er nu mee en deze foto stuurde ik naar mn man die een paar dagen weg is. Zo schattig die mini voetjes haha, wilde hem hier ook even delen.

TW: mijn voet en kindervoeten

47 likes

Heel cute! Niks mis met jouw voeten hoor! Ongevraagde tip: als je de teennagel van je grote teen een stuk langer laat groeien oogt het ook weer mooier denk ik. Mooie kleur nagellak ook!

1 like

Thanks voor de tip! Ik had ze idd net kort geknipt en bedacht een dag later dat ik er eens een kleur op wilde bij gebrek aan kleur op mn handen haha

1 like

Mooi! Wat een super leuk ontwerp! Is dit acryl? Ik zit met hetzelfde ( in de zorg) dus ik zat er ook aan te denken met de vakantie 3 weken het ervan te nemen. Voelt alleen een beetje zonde, 3 weken acryl…

Ik ben nu helemaal om met op vrije dagen press on nagels te gebruiken, dan heb ik dan iig niet van die stompjes. :sob:

3 likes

Ja is acryl!

4 likes

22 likes

18 likes

Na 3 weken is het bij mij al uitgegroeid hoor

1 like

Zo vet! Doe je dit zelf? Ik heb het weleens geprobeerd maar wordt echt niet zo strak helaas

Dankje! Nee helaas kan ik dit ook niet zelf :frowning:

Heb je die hack gezien voor french tips met een nail stamp? Ik ga dat binnenkort proberen!

1 like

Heeft iemand hier wel eens rechtstreeks bij neonail besteld? Ik krijg elke keer een error bij mijn postcode…