Bedankt ga ik zoiets proberen. Dacht dat zoiets na 1 week al slecht ging zitten maar 2 weken is ook genoeg.
Moet je dan ook een andere top coat of kan je gewoon van die soak off producten erop gebruiken.
Bedankt ga ik zoiets proberen. Dacht dat zoiets na 1 week al slecht ging zitten maar 2 weken is ook genoeg.
Moet je dan ook een andere top coat of kan je gewoon van die soak off producten erop gebruiken.
Was ik ook bang voor, is een enkele keer ook voorgekomen. Maar haal regelmatig 2 weken!
Vijl je het wel goed open voordat je gaat weken?
Ja klopt. Op zo’n stickervel zitten er iets meer maar dat is om te zorgen dat je kan matchen qua maat. Niet om vaker mee te doen.
Het blijft goed zitten en nog steeds goedkoper dan de salon haha
Dit heeft voor mij idd echt het verschil gemaakt
Ja denk het wel. Laatste keer bleef langer zitten. Alleen erafhalen ging slecht en mn nagels helemaal slap ervan. Dus afhalen moet beter.
Ik heb net weer wat verschillende designs en technieken op nepnagels geprobeerd. Ook eindelijk mn airbrush!
Wauw, die mermaid nagels 🫶✨
Jaaaa en die meloen! Mega leuk
Jammer dat ik in het Noorden woon, anders wist ik het wel @MazKanata
Al meer dan een jaar geen acryl of überhaupt nagellak meer op gehad door mijn werk (zorg). Nu 3,5 week vakantie dus weer reden voor leuke nagels!
Huh, ik dacht altijd dat jij kapper was. Misschien door je forumnaam?
Dat dacht ik ook echt! En door het haar!
En @kika dat ben/was ik ook! Ben alleen sinds een jaar overgestapt naar een baan in de zorg en doe de opleiding verzorgende IG. Ik werk dus niet meer in een kapsalon maar vind mij eigen haar doen en dat van vrienden en familie nog steeds leuk.
Ah vandaar. Leuk dat je een switch hebt gemaakt!
Ah, vandaar. Ben dus niet helemaal gek aan het worden
Mn nagels op mn handen zijn helemaal aan gort door een verhuizing dus ik dacht mn teennagels een kleurtje te geven. Nu heb ik hele oncharmante voeten/tenen vind ik zelf en teennagels lakken kan ik niet. Heel verhaal: MAAR. Mn zoon van 2 zag mn rode teennagels en begon helemaal: ‘mama mooooi! Rood! +naam+ ook rood assebief??’ Dus hij kreeg ook op zn grote tenen rood, maar dat was niet genoeg… ze moesten net zoals bij mij allemaal rood.
Zo trots loopt hij er nu mee en deze foto stuurde ik naar mn man die een paar dagen weg is. Zo schattig die mini voetjes haha, wilde hem hier ook even delen.
Heel cute! Niks mis met jouw voeten hoor! Ongevraagde tip: als je de teennagel van je grote teen een stuk langer laat groeien oogt het ook weer mooier denk ik. Mooie kleur nagellak ook!