Thanks voor de tip! Ik had ze idd net kort geknipt en bedacht een dag later dat ik er eens een kleur op wilde bij gebrek aan kleur op mn handen haha
Mooi! Wat een super leuk ontwerp! Is dit acryl? Ik zit met hetzelfde ( in de zorg) dus ik zat er ook aan te denken met de vakantie 3 weken het ervan te nemen. Voelt alleen een beetje zonde, 3 weken acryl…
Ik ben nu helemaal om met op vrije dagen press on nagels te gebruiken, dan heb ik dan iig niet van die stompjes.
Ja is acryl!
Na 3 weken is het bij mij al uitgegroeid hoor
Zo vet! Doe je dit zelf? Ik heb het weleens geprobeerd maar wordt echt niet zo strak helaas
Dankje! Nee helaas kan ik dit ook niet zelf
Heb je die hack gezien voor french tips met een nail stamp? Ik ga dat binnenkort proberen!
Heeft iemand hier wel eens rechtstreeks bij neonail besteld? Ik krijg elke keer een error bij mijn postcode…
Welke is dit?
Haha volgens mij heb ik het toen ook aan haar gevraagd bedenk ik me nu maar thanks!
Zo mooi! Je lakt ook echt netjes ik heb nav jouw post ook een glitterlak van neonails gekocht haha! Made of honour heet die volgens mij
Ik kom steeds plaatjes van nagels zoals hieronder tegen en ik vind het echt prachtig, maar ik heb geen idee hoe (en of) ik zoiets zelf zou kunnen doen. Weet iemand hoe je dit noemt zodat ik op zoek kan naar turtulio’s? Of een specifiek soort lak waar je dit mee kan? Het gaat me er vooral om dat het er niet zo opaque en een beetje doorschijnend/jelly-achtig uitziet! Ik heb zelf al wel wat geprobeerd met vergelijkbare kleuren en mengen met doorzichtige lak maar dat was toch wel heel anders. Ik kwam op sommige plekken ook cat eye polish tegen als term, van die magnetische lak, maar daar zie je meestal heel duidelijk de shimmers/glittertjes in en dat wil ik juist niet.
Dit zijn volgens mij van die jelly gel lakjes. Vgm als je op jelly zoekt vind je ze.
Ohh ja daar vind ik een hoop mee inderdaad, thanks!
Wat suf ook dit hahaha
Ohhh ja dat zal het inderdaad zijn, thanks!! Op die manier zie je die shimmers ook minder duidelijk natuurlijk. Ik gebruik gewone lak, was al even aan het zoeken maar kom voornamelijk Amerikaanse merken met dure shipping en AliExpress tegen dus mocht je tips voor merken hebben zijn die zeer welkom