Neonail heeft zoiets, ze noemen het glass
Oeps
Thanks voor alle tips! Cirque had ik ook gevonden, heel mooie kleurtjes ook maar met shipping en invoer tikt dat behoorlijk aan Wel echt een goed idee van de markt, ga ik volgend weekend proberen! En ik bedenk me nu dat ik misschien nog een magnetisch lakje heb staan (waarschijnlijk uit 2007 inderdaad hahaha), dus ik ga het toch nog eens proberen met het verdunnen en dan sandwichen!
Hoi! Ik post heel weinig op het forum, maar heb nu toch een vraag. Ik heb twee keer biab laten zetten, maar beide keren kwam de biab los van m’n eigen nagel, ik kon m’n eigen nagels eronder ‘dubbel klappen’ en daardoor ook redelijk makkelijk de hele biab eraf trekken. Deed geen pijn en er is ook amper beschadiging. Bij de eerste keer gebeurde dat al na een week, bij de tweede keer na drie weken. Dit lijkt me niet normaal, maar zou dit kunnen omdat ik zwakke nagels heb (álle nagellak chipt bij mij, gewoon en gel), of is de styliste niet zo goed? Ik vind het zonde om elke keer geld uit te geven als dit blijft gebeuren… Maar ik kan evt. wel naar een andere styliste gaan om te kijken of het dan ook nog gebeurt.
Ben benieuwd naar jullie reactie!
Ik heb hele zwakke nagels maar bij mij is dit niet aan de orde. Mijn BIAB is echt keihard en ik kan er echt niks mee.
Ik heb dat ook met BIAB (meerdere merken). Gewone gellak blijft bij mij beter zitten gek genoeg.
Ik heb dat als mijn nagels droog zijn. Duurde even voor ik dat door had eigenlijk.
Sinds een aantal weken olie ik m’n nagelriemen en de onderkanten van de vrije rand en krullen/plooien m’n nagels niet meer onder de biab en blijft het ook echt 4 weken zitten.
Het duurde wel even vooraleer ik effect zag.
Nou ik ben gisteravond een hele tijd in de weer geweest met de tips van @Kwal maar mn magnetische lakje was megadonker, ik had alleen een hele grote magneet waardoor ik het niet zo goed kon sturen, en alle lakjes die ik met topcoat probeerde te mengen werden of heel milky, of zo sheer dat je ze bijna niet zag over de donkere magnetische lak, of juist te dekkend waardoor je de lak eronder niet meer zag
Ik moet dus eerst even andere lakjes gaan aanschaffen, tot die tijd doen we het met gewoon een simpel kleurtje
Ik ben het deels eens met @Kwal
Ik zou idd contact opnemen met je nailtech om een nieuwe set te laten zetten, om de redenen die zij noemt.
Maar ik weet niet of je kunt eisen dat dat kosteloos gebeurt. Als het goed is heeft jouw nailtech aangegeven dat je beter niet zonder handschoenen in de aarde kunt gaan zitten (net als schoonmaken liever niet zonder handschoenen, na t zonnebrand smeren je nagels goed schoonmaken etc) omdat zij niet kan garanderen dat zoiets als bij jou niet gebeurt.
Ook biab is niet feilloos bij iedereen.
Hoe lang blijft de biab mooi voor je het eraf kunt trekken?
Doe je zelf iets om ervoor te zorgen dat je biab goed blijft zitten (bv oliën/ schoonmaakhandschoenen dragen bij t schoonmaken)?
Heb je dit nadat t de 1e keer gebeurde ook aan je nailtech verteld en heeft zij toen mss haar prep veranderd of meer uitgebreid gedaan?
Anders zou je dit nog kunnen doen,misschien maakt dat verschil.
Jouw dekbed! Zo leuk! Waar is die van?
Dankjewel! Hij is van Essenza, volgens mij heet ie squeeze the day oid (:
Hmm, heb je kunnen volgen hoe ze je nagels heeft geprept? Lijkt alsof de hechting niet goed is, bijv. doordat je nagelplaat niet goed is ontvet, niet voldoende opgeruwd, etc.
Ziet er wel beetje rozig/paarsig uit toch?
Ik heb helaas geen swatches voor je
Ik heb lipstick red en die is best fel nog
Kijk eens naar Pink Gellac Chili Red. Ik vind die echt perfect.