Nagellak #2

Lijkt wel alsof de topcoat is gekraakt. In mijn ervaring (maar ben geen pro) is dat omdat de topcoat te hard is voor het product eronder.
Ik heb dit bijvoorbeeld met de ultra shine van pink gellac, die is geschikt voor kunstnagels (zeggen ze) en op mijn best slappe, flexibele nagels krijg je dit ook. Omdat mijn nagels eronder plooien/buigen en die topcoat dat niet kan omdat het zo hard is.
Misschien een andere topcoat proberen? Eventueel een rubber topcoat?

2 likes

Dit dus :blush:

2 likes

Na 3,5 week Cajun Shrimp van OPI was het tijd voor een nieuw setje!

12 likes

Ik heb dit ook een hele tijd gehad, om de reden die @Kwal beschrijft. Bij mij was het voldoende om een rubber basecoat te gaan gebruiken, topcoat heb ik altijd gewoon dezelfde gehad (ultra shine van PG). Nu heb ik het nooit meer gelukkig!

3 likes

Hier precies hetzelfde als @Bubbless! Nu geen scheurtjes meer :thumbsup:

4 likes

Inclusief kattenneusje

45 likes

Oe mooie kleur, welke is dit?

4 likes

Ik heb geen idee eigenlijk, ik heb het laten doen. Sorry hier heb je helemaal niks aan :sweat_smile:

5 likes

Haha geeft niet!

Ik doe mee aan de barbietrend :cheer:

13 likes

@kwal het zou inderdaad kunnen dat mijn natuurlijke nagels best flexibel zijn. Ik ga ook je tip over iets meer product op de apex en minder rond de randen proberen. Ook ga ik even kijken voor een rubberbase.
Heel erg bedankt voor het meedenken!

@hattori_Hanzo thanks! Ik ga inderdaad eerst eens een rubberbase proberen en mocht dat niet werken dan probeer ik een keer een andere topcoat.

@bubbless de rubberbase werd vaker genoemd dus die ga ik zeker kopen.

@Viktor ah fijn om te horen dat jij er na het gebruiken van een rubberbase geen last meer van had! Dan hoop ik dat het bij mij ook zo goed werkt!

Heeft iemand nog een suggestie voor een goede rubberbase?

3 likes

48 likes

Ik zag toevallig net een TikTok van nagels die me hieraan deden denken:

Ja ik zie het ook! Ik volg haar op insta, zij maakt altijd hele mooie designs.

2 likes

Andere hand ook maar gedaan.

16 likes

15 likes

Beetje droge nagelriemen maar lekker alles weer zwart :heart_eyes:

25 likes

Biab laten zettten, blij mee!

19 likes

Hou me op de hoogte! Dit is ook mijn lievelingskleur!

3 likes

Anole rubberbase nummer 26

42 likes

Ik heb de gellak nu redelijk onder de knie en experimenteer lekker met nail art! Maaaaar, die nagelriemen?!

Hoe krijg je die netjes? Ik smeer al bijna dagelijks nagelriemolie en handcreme, maar de velletjes blijven. Het knippen van m’n nagelriemen maakt het soms nog slordiger dan dat het al is.

1 like