Ik heb zon vijltje (gewoon van de kruidvat op batterijen) daarmee vijl ik het meeste weg. En dan knip ik het randje weg. Daarna goed insmeren.
Och wat mooi! Als ik dit zie wil ik ook weer nagels
Doordat ik jullie mooie nagels zie, heb ik ook weer zin om die van mij te doen. Ik zit hier met een verschrikkelijke uitgroei van een maand.
I haar video’s:
De rode lak (die perfect rood zou kunnen zijn!!!) die ik via Vinted heb gekocht is nog niet aangekomen, dus ik heb mijn nagellak eraf gevijld, mijn nagels gevijld en zoals zij aanraadt een hot oil treatment gedaan:
Naakt
Ik had even gezocht naar jullie tips voor een fijne nagelriemolie. En zag dat jullie de Dadi’Oil tipten. Is dit nog steeds de fijnste? Of hebben jullie nog andere tips?
Ik vind dat nog altijd de beste!
Welk formaat flesje is verstandig om te kopen? Vind het een beetje lastig inschatten…
Ik heb nu eentje van 14,3ml. Da’s de grootte van een nagellakje. Heb hiervoor zo’n mini van 3ml gehad om te proberen, maar flesje is echt wel heel klein. Handig voor op reis, dat wel!
Top! Dan wordt het waarschijnlijk deze. Dankjewel voor de info!
Ik heb geen idee welke behandeling ik heb gekregen eigenlijk. Ze deed eerst tips, toen gel uit een potje en toen de nagellak maar dat leek net verf. Ik heb nog nooit zo’n behandeling gekregen, maar het resultaat mag er zijn
Ow wow! 100% match? Hij lijkt iets rozer?
Owjaaa! Heel mooi! Ik ga het in de gaten houden op Vinted
Die kleur is echt geweldig
Oooh ik vraag me al een tijdje af of zoiets goed werkt, maar klinkt goed dus!!
Gebruik je dit ook om de bovenste laag gel eraf te halen bijv voordat je gaat weken met aceton?
Jaa je hebt er verschillende kopstukjes voor.