Nagellak #2

Met gewone nagellak had ik dat ook, maar met gellak niet meer. Op je tenen blijft dat ook veel langer mooi dan op je vingernagels (mocht de prijs je tegenhouden). Misschien is dat een optie?

4 likes

Oh ik wist niet dat met gellak niet zo was, goede tip. Zal daarvoor kijken!

1 like

Oke van dichtbij is het niet heel netjes moet even wat meer geduld hebben met chrome poeders maar vind het effect wel leuk.

49 likes

Ik wil even mijn enthousiasme delen over het gebruiken van de Sleepy bodylotion van Lush als nagelriemcreme. Ik heb echt al zoveel producten gebruikt (waaronder dadi oil) maar overal heb ik wel iets op aan te merken. Maar ik kreeg laatst bij Lush een tester van Sleepy en toen smeerde ik dat snel even op mijn nagelriemen. Maar ze hebben er nog nooit zo goed uit gezien en het trekt super snel in. Dus wellicht dat iemand hier iets aan heeft die ook opzoek is naar een fijne crème!

Ik zag dat er bij The Gel Bottle op de Engelse webshop morgen 30% korting is op alles. Weet iemand toevallig of de Europese site de vorige keren ook mee deed met kortingsacties? Of hebben wij pech haha.

2 likes

De europese TGB heeft bijna altijd aparte kortingen in alle webshops die het verkopen en eigenlijk nooit meer dan 20%

1 like

Niet heel goed gelukt door het warme weer (builder gel liep snel uit) :sweat_smile:

23 likes

Vertel very very bright, haha schrik er soms zelf van. Neon Flirt van Pink.

23 likes

27 likes

Welke remover gebruiken jullie om gellak eraf te halen?

2 likes

Kruidvat roze dop en paarse inhoud, speciaal voor gel/kunstnagels. Werkt bij mij perfect

4 likes

Pure aceton van de drogist.

1 like

Ik dezelfde als Coffeedoctor.
Heb ook die van PinkGellac geprobeerd, maar ik merk eigenlijk niet echt een verschil en die van Kruidvat is volgens mij veel goedkoper :grin:

1 like

Wel echt goed precisiewerk!

4 likes

42 likes

Jouw nagelbed is zo mooi lang :heart_eyes:

3 likes

Love alle nagelinspiratie hier weer!

En gelijk ook even een vraag, ik doe sinds een half jaar zelf mn biab en ben hier best tevreden over - zit 2 tot 3 weken prima en het hele klusje van weer vijlen en opvullen gaat best oke.

Nu heb ik tot nu toe vooral biab van The Gel Bottle gebruikt, in het verleden ook wel rubberbase, maar dat bleef wel minder goed zitten. Ik ben wel benieuwd of er nog goede alternatieven zijn voor the gel bottle (bijv iets goedkoper en wel echt biab dus en geen rubber base). Zag er eentje van Kiki maar die foto’s waren heel erg lelijk op de website, dus twijfel of dat vergelijkbare kwaliteit is… Altijd lastig vergelijken online, dus vooral benieuwd naar ervaringen hier! Of zijn er nog andere biab aanraders?

zie hier de foto van de website haha

4 likes

Haha wow dit is toch geen reclame :joy:

6 likes

Ik vind die van Kiki dikker en stroperiger dan TGB en minder fijn.

2 likes

Heb de chrystal clear van Kiki en is vrij dik.
Ik gebruik liefst de BIAP van Polkadots op mezelf. Werkt voor mij nog iets fijner dan the gel bottle en ze hebben heel veel kleurtjes :grin:.
Persoonlijke favoriet is momenteel Guava, gevolgd door Peach, ik zit nog wel te kijken naar Strawberry :sweat_smile:lijkt me heel mooi.
Als je dan toch besteld, hun topcoat blijft 4 weken glanzen :ok_hand:

5 likes

Oeh deze zien er goed uit, thanks voor de tip!

2 likes