Ik heb de nagels van @Guchi nagedaan met twee laagjes half doorzichtig witte buildergel en 1 laagje grapefruit sparkle en dan tempered topcoat.
Vind het leuk op korte nagels. Ben het nu nog even aan het vijlen enzo om de vorm mooi te krijgen

Het zijn echt mini glittertjes, maar ze geven in het zonlicht in real life zo’n mooie glinstering af!
Ja vind het echt wat toevoegen. Had de 10 keren hiervoor dat ik m’n nagels deed telkens dezelfde combinatie aangebracht. Het is wel leuk om een keer een kleine variatie te hebben haha
Nog even een foto nu ik ongeveer klaar ben met vijlen:
Staat zo lekker fris
Ik ga dinsdag eindelijk weer mijn nagels laten doen
Heb nu pas weer tijd om zelf te gaan na de opening van de salons.

Heb er even een gekke filter overheen gedaan om de kleur goed te laten zien. Met gewoon een foto maken werd de kleur niet zoals hij is, nu komt het het meest dichtbij.
Hij is van Born Pretty - G03. Kan niet zeggen of het nu grijs of blauw is, ik vind hem leuk!

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind 
Leuke zoete kleurtjes!
ik krijg hier echt zin van in ijsjes of snoepjes ofzo, vind het heel leuk haha

Pink Champagne van PG.

Eindelijk een lila nagellakje gevonden vorige week. Hij is van Miss Sporty.
Haha thanks ze zijn idd heel zoet 
Ik kom hier op terug. Hij chipt toch elke keer al na 1 dag. Ik weet het echt niet meer 🥲
Ik zoek een roestkleurige gelpolish, mag met shimmer. Heeft iemand een tip?
Die is perfect, thanks!
Wow ik heb hier net wat over gelezen en herken me hier helemaal in! Ik zit altijd aan nagelvelletjes te pulken, aan mn nagels zelf en nagelriemen ook, en bijt super vaak op de binnenkant van mn lip, pulk aan velletjes wanneer ik uitgedroogde lippen heb, … best confronterend als je alles op een rijtje zet!
Ga me er verder in verdiepen!
Bij mij liet mijn gel nagellak ook steeds super snel los, maar ik heb laatst een rubber base van carma cosmetics gebruikt en die heeft er ruim een week op gezeten! Mijn flesjes basecoat zijn ook al jaren oud, dus misschien dat het daar aan lag.
Thanks!! Ja elke keer al die tijd erin steken en dan na 1 dag al chips echt ik word er bijna agressief van🥲