Nagellak #2

Ben helemaal in love met deze kleine glitters :smiling_face_with_three_hearts:

46 likes

waauwwww!! Dit zijn denk ik m’n favo nagels bij jou tot nu toe ! Heb je nog buildergel gebruikt?
Staat je heel mooi die koele roze tint. En netjes gelakt!

Thanks :slight_smile::grinning: Heb twee laagjes Rosalind white gebruikt. Nadeel is alleen dat hij tijdens het uitharden van de randjes wegtrekt, maar volgens mij kun je hier niet veel aan doen…

Ja je wil ook voorkomen dat ie in de nagelriemen loopt natuurlijk
Het kan volgens mij ook wel schelen per lamp dan want ik heb er met rosalind icm mijn lamp eigenlijk geen last van. Het is me nog nooit opgevallen althans!!

1 like

Hoe houden jullie je nagels kort? Met vijlen breken mijn nagels heel snel en een richting op vijlen duurt echt superlang. Ik heb ze nu met zo’n clipper korter gemaakt en vervolgens gevijld, maar vind het resultaat wel minder netjes en er zitten alweer van die beschadigingen op.

welke is dit? of zijn het? 2021 is het jaar van de kleine glitters vind ik

1 like

2 lagen Rosalind in de kleur wit gevolgd door een laagje CND Grapefruit Sparkle

Rosalind white:

CND Grapefruit Sparkle:

Heb Grapefruit Sparkle heel dunnetjes erop gedaan, anders overheerst het roze!

3 likes

Twee laagjes goeie oude party princess van essence en een caleidoscope van wet n wild

9 likes

Je kunt na één nagel gedaan te hebben deze heel snel even in de lamp houden (paar seconden is genoeg). Op die manier kun je krimpen/wegtrekken voor een groot deel voorkomen. Maar dat is wel best veel werk dus daar moet je wel zin in hebben haha

Mooie nagelvorm trouwens!

2 likes

Essie - 687 can dew attitude

En topcoat van de gellak er op gedaan

19 likes

13 likes

Toch voor bloemetjes gegaan (wel heel basic, had geen zin om lang bezig te zijn)

20 likes

Kort!

Mesauda Milky Rose

23 likes

11 likes

Weet iemand een nagelsalon in Leiden? Waar ze ook gewone lak doen en het liefst ook spatschermen ertussen hebben (maar dat hebben denk ik alle salons wel?)

1 like

Rose gouden hartjes en bloemetjes van steentjes :cherry_blossom::gem:

20 likes

Blazing Sunset van Orly

22 likes

Wat een mooie ring :heart_eyes:

2 likes

Ik lees al een tijdje mee met dit topic en dankzij jullie tips heb ik al mooie merken ontdekt! Ik ben tegen een probleem aangelopen, misschien weten jullie de oplossing? Dankzij de gellak ben ik van het nagelbijten af. Nu heb ik alleen een nieuwe tic: het “afpellen” van de nagellak. Als er ook maar een klein stukje los zit trek ik het eraf en moet de rest van de nagels ook… heel irritant. Als ik dat niet doe blijft het er rustig 2 weken op zitten namelijk. Ligt het aan de basecoat dat dit “afpellen” lukt? Ik gebruik nu CND shellac. De kleuren verschillen (kiki, sensationail, CND) en dat maakt geen verschil. Zijn er merken waarbij je het er echt niet zelf af kan pulken? Dat je het er sowieso af moet weken?

Ik ken deze kwaal ook. Als mijn nagellak goed zit doe ik het niet. Soms helpt het de geplakt langer uit te laten harden.
Lichte kleuren blijven daardoor langer zitten dan donkere. Heer met de harding te maken.