Ah wat vervelend. Naast dat het irritant is, is het ook nog best slecht voor je nagels omdat je ze zo makkelijk kunt beschadigen…
Ik gebruik een rubber base (van Kiki London) als basis. Die kun je over het algemeen niet zo makkelijk eraf trekken. Althans, wanneer je hem goed laat uitharden.
Wat ook kan helpen is een laagje buildergel aanbrengen. Dus eerst rubberbase of een gewone gelbase, dan een laagje builder en dan de kleur en topcoat. De buildergel zorgt ervoor dat alles veel steviger is waardoor je de lak minder snel kunt afpulken en je nagels minder snel buigen en de kans op losse stukjes voor een groot deel afneemt.
Ah, dat ga ik eens proberen!
Ja, zo zonde om ze te beschadigen nu ze eindelijk lang zijn… Ik ga binnenkort maar weer eens een bestelling plaatsen bij Kiki! Dankje!
Dank je! Die heb ik mezelf cadeau gedaan
Heel mooi, is dit een gewoon lakje?
Ik heb de nagels van @Guchi nagedaan met twee laagjes half doorzichtig witte buildergel en 1 laagje grapefruit sparkle en dan tempered topcoat.
Vind het leuk op korte nagels. Ben het nu nog even aan het vijlen enzo om de vorm mooi te krijgen
Het zijn echt mini glittertjes, maar ze geven in het zonlicht in real life zo’n mooie glinstering af!
Ja vind het echt wat toevoegen. Had de 10 keren hiervoor dat ik m’n nagels deed telkens dezelfde combinatie aangebracht. Het is wel leuk om een keer een kleine variatie te hebben haha
Nog even een foto nu ik ongeveer klaar ben met vijlen:
Staat zo lekker fris
Ik ga dinsdag eindelijk weer mijn nagels laten doen Heb nu pas weer tijd om zelf te gaan na de opening van de salons.
Heb er even een gekke filter overheen gedaan om de kleur goed te laten zien. Met gewoon een foto maken werd de kleur niet zoals hij is, nu komt het het meest dichtbij.
Hij is van Born Pretty - G03. Kan niet zeggen of het nu grijs of blauw is, ik vind hem leuk!
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind
Leuke zoete kleurtjes!
ik krijg hier echt zin van in ijsjes of snoepjes ofzo, vind het heel leuk haha