Ik lak met normale nagellak met daaronder een basecoat.
Nu heb ik allemaal kleine bobbeltjes op m’n nagels? Lijken wel zandkorreltjes, maar bij het lakken is het glad en het droogt dus zo gek op.
Weet iemand waar dit aan ligt? Ik wacht tussen elk laagje met lakken.
Heb je je nagellak ervoor geschud? Zouden luchtbellen kunnen zijn
Ohh goeie. Heb het eigenlijk alleen bij één lakje (van Essie).

Heb ik ook een tijd onbewust gehad! Klem snachts heel erg op mn tanden en soms is mn wang dan smorgens ook helemaal pijnlijk omdat ik daar dan ook half op beet ofzo
heb nu wel een nachtbeugel dus is gelukkig niet meer het geval. Hielp ook veel met nagelbijten of lipbijten aangezien ik met die beugel niet kan bijten 

Essie Mint Candy Apple. Krijg hem niet goed op de foto.
Ik had mijn nieuwe set nog niet gepost

Maar ik zit dus met gekleurd poeder dus ik moet of telkens donkerder gaan of ze er helemaal af laten halen en opnieuw laten zetten
net nu het lekker weer wordt en ik mintgroen wil
Striplac gellak is volgens mij juist bedoeld zodat je het er makkelijk af kun trekken/strippen. Een vriendin van me gebruikt dat al jaren van het merk Alessandro en die gebruikt juist dit merk/dit soort gellak zodat je niet alles eraf hoeft te vijlen. Maar zij heeft hele stevige nagels van zichzelf en bij haar blijft dat dan ook weken lang zitten (als ze wil).
Ik vraag me al een hele tijd af hoe je je nagelriemen nu precies moet verzorgen, en dan vooral wat je nu precies moet wegduwen. Als ik naar voorbeelden kijk dan halen mensen meestal wat van de zijkanten weg op de nagel zelf. Maar volgens mij groeit het bij mij echt tegen mijn nagel aan (en zit het dus ook vast aan mijn nagelbed). Of moet je dat deel juist met rust laten? Dus volgens mij groeit mijn huid raar (of iedereen haalt dat weg, en ik dus nu ook maar het wordt er nog niet veel mooier van).
Na een zoektocht op random woorden heb ik een goed voorbeeld gevonden.

Bedoel je dat het acrylpoeder gekleurd is? Want dan kun je toch ook voor een lichte of neutrale kleur kiezen en er dan gellak of gewone lak over laten zetten?
Telkens helemaal eraf halen is inderdaad ook zo omslachtig en waarschijnlijk ook duurder?
Ohja gellak! Dat was ik helemaal vergeten!
Eindelijk weer na 4 maanden🥰

Mooi
Ohhh heel mooi!
Ik mag morgen weer, dus ik ga zo maar eens even pinterest afstruinen

Dankjewel! Dit zijn niet mijn handen haha, maar ik duw het nu wel al terug! Ik wist niet zeker of dat wel goed was. Als ik het doe verpest ik de rand namelijk juist en krijg ik van die losse velletjes, maar dat komt denk ik omdat ik het niet voorzichtig genoeg doe.
Dat spul ga ik eens aanschaffen misschien wordt het dan minder.
Ooh ik heb zo’n ding (maar dan gebogen volgens mij) maar dat heb ik nog niet aangedurfd haha. Toch maar eens proberen dan! En ik denk ook dat ik iets te agressief duw waardoor ik de rand (dus dat deel dat je niet weg moet halen) ook een beetje beschadig, dus de volgende keer ook iets geduldiger zijn haha.
Bedankt voor je tips, kan ik zeker wat mee!

Voor het eerst naar een nagelsalon geweest, word er helemaal vrolijk van!
Ik had ook zoiets als jij had en dan echt muurvast. Ik wist niet wat ik met die nagelriemen aan moest en niets leek ook echt te helpen. Ben toen bij een familielid geweest die pedicure (nagels zijn nagels dacht ik) was en die wilde wel de overtollige delen van mijn nagelriemen wegfreezen. Ik heb er wel een klein randje op m’n nagels aan overhouden, maar dat groeit er redelijk snel uit. Nu snap ik tenminste weer wat ik met m’n nagelriemen aan moet
amai dit klinkt heftig.
Bij mij is het gelukkig wel redelijk makkelijk weg te duwen (alleen moet ik echt meer geduld hebben).

Ik moet ze nog even en topcoat opdoen, die kan ik niet vinden. 
Geïnspireerd door mijn nieuwe oorbellen: