Pink Champagne van PG.
Eindelijk een lila nagellakje gevonden vorige week. Hij is van Miss Sporty.
Haha thanks ze zijn idd heel zoet
Ik kom hier op terug. Hij chipt toch elke keer al na 1 dag. Ik weet het echt niet meer 🥲
Ik zoek een roestkleurige gelpolish, mag met shimmer. Heeft iemand een tip?
Kiki London Hazel Night misschien? Ik vind hem zelf in het licht iets meer oranje dan op de foto’s, wel.
Die is perfect, thanks!
Wow ik heb hier net wat over gelezen en herken me hier helemaal in! Ik zit altijd aan nagelvelletjes te pulken, aan mn nagels zelf en nagelriemen ook, en bijt super vaak op de binnenkant van mn lip, pulk aan velletjes wanneer ik uitgedroogde lippen heb, … best confronterend als je alles op een rijtje zet!
Ga me er verder in verdiepen!
Bij mij liet mijn gel nagellak ook steeds super snel los, maar ik heb laatst een rubber base van carma cosmetics gebruikt en die heeft er ruim een week op gezeten! Mijn flesjes basecoat zijn ook al jaren oud, dus misschien dat het daar aan lag.
Thanks!! Ja elke keer al die tijd erin steken en dan na 1 dag al chips echt ik word er bijna agressief van🥲
Ik lak met normale nagellak met daaronder een basecoat.
Nu heb ik allemaal kleine bobbeltjes op m’n nagels? Lijken wel zandkorreltjes, maar bij het lakken is het glad en het droogt dus zo gek op.
Weet iemand waar dit aan ligt? Ik wacht tussen elk laagje met lakken.
Heb je je nagellak ervoor geschud? Zouden luchtbellen kunnen zijn
Ohh goeie. Heb het eigenlijk alleen bij één lakje (van Essie).
Heb ik ook een tijd onbewust gehad! Klem snachts heel erg op mn tanden en soms is mn wang dan smorgens ook helemaal pijnlijk omdat ik daar dan ook half op beet ofzo heb nu wel een nachtbeugel dus is gelukkig niet meer het geval. Hielp ook veel met nagelbijten of lipbijten aangezien ik met die beugel niet kan bijten
Essie Mint Candy Apple. Krijg hem niet goed op de foto.
Ik had mijn nieuwe set nog niet gepost
Maar ik zit dus met gekleurd poeder dus ik moet of telkens donkerder gaan of ze er helemaal af laten halen en opnieuw laten zetten net nu het lekker weer wordt en ik mintgroen wil
Striplac gellak is volgens mij juist bedoeld zodat je het er makkelijk af kun trekken/strippen. Een vriendin van me gebruikt dat al jaren van het merk Alessandro en die gebruikt juist dit merk/dit soort gellak zodat je niet alles eraf hoeft te vijlen. Maar zij heeft hele stevige nagels van zichzelf en bij haar blijft dat dan ook weken lang zitten (als ze wil).
Ik vraag me al een hele tijd af hoe je je nagelriemen nu precies moet verzorgen, en dan vooral wat je nu precies moet wegduwen. Als ik naar voorbeelden kijk dan halen mensen meestal wat van de zijkanten weg op de nagel zelf. Maar volgens mij groeit het bij mij echt tegen mijn nagel aan (en zit het dus ook vast aan mijn nagelbed). Of moet je dat deel juist met rust laten? Dus volgens mij groeit mijn huid raar (of iedereen haalt dat weg, en ik dus nu ook maar het wordt er nog niet veel mooier van).
Na een zoektocht op random woorden heb ik een goed voorbeeld gevonden.
Bedoel je dat het acrylpoeder gekleurd is? Want dan kun je toch ook voor een lichte of neutrale kleur kiezen en er dan gellak of gewone lak over laten zetten?
Telkens helemaal eraf halen is inderdaad ook zo omslachtig en waarschijnlijk ook duurder?
Ohja gellak! Dat was ik helemaal vergeten!