Nagellak #2

Eindelijk weer na 4 maanden🥰

afbeelding

44 likes

Mooi

2 likes

Ohhh heel mooi! :heart_eyes: Ik mag morgen weer, dus ik ga zo maar eens even pinterest afstruinen

2 likes

afbeelding

63 likes

Dankjewel! Dit zijn niet mijn handen haha, maar ik duw het nu wel al terug! Ik wist niet zeker of dat wel goed was. Als ik het doe verpest ik de rand namelijk juist en krijg ik van die losse velletjes, maar dat komt denk ik omdat ik het niet voorzichtig genoeg doe.
Dat spul ga ik eens aanschaffen misschien wordt het dan minder.

1 like

Ooh ik heb zo’n ding (maar dan gebogen volgens mij) maar dat heb ik nog niet aangedurfd haha. Toch maar eens proberen dan! En ik denk ook dat ik iets te agressief duw waardoor ik de rand (dus dat deel dat je niet weg moet halen) ook een beetje beschadig, dus de volgende keer ook iets geduldiger zijn haha.
Bedankt voor je tips, kan ik zeker wat mee!

afbeelding

Voor het eerst naar een nagelsalon geweest, word er helemaal vrolijk van!:sunny:

63 likes

Ik had ook zoiets als jij had en dan echt muurvast. Ik wist niet wat ik met die nagelriemen aan moest en niets leek ook echt te helpen. Ben toen bij een familielid geweest die pedicure (nagels zijn nagels dacht ik) was en die wilde wel de overtollige delen van mijn nagelriemen wegfreezen. Ik heb er wel een klein randje op m’n nagels aan overhouden, maar dat groeit er redelijk snel uit. Nu snap ik tenminste weer wat ik met m’n nagelriemen aan moet

1 like

amai dit klinkt heftig.
Bij mij is het gelukkig wel redelijk makkelijk weg te duwen (alleen moet ik echt meer geduld hebben).

20210401_141531

Ik moet ze nog even en topcoat opdoen, die kan ik niet vinden. :upside_down_face:

Geïnspireerd door mijn nieuwe oorbellen:

20210401_141507

19 likes

@Depeche @Sugarbear Love it, wat een heerlijk nagels!

3 likes

Nog even een bedankje voor deze tip! Inmiddels al een week verder, zit er nog perfect op. Kleur is Kiki London Brick Lane.

afbeelding

20 likes

Ah wat fijn dat het op deze manier wel goed blijft zitten! Mooie kleur ook. Heb die al zo vaak in en uit mijn mandje gegooid, maar ik denk toch dat ik hem nu maar eens moet aanschaffen

1 like

Het voelde gelukkig niet heel heftig! Mijn nagel is wel een klein beetje beschadigd (klein deukje), maar dat is er al bijna uitgegroeid. Bedenk dat ik in m’n hele leven nog nooit nagelriemen terug heb geduwd (denk ik), dus dan zit het wel vast

1 like

41 likes

24 likes

Meer dames die hun at home gellak verwijderen in bad of met bakje warm water? Ipv vijlen en dan weken in aceton. Ik heb daar gewoon echt geen geduld voor. Ze zeggen dat het eraf wippen slecht voor je nagelbed is, maar vraag me af of het veel slechter is dan 20’min weken in aceton.

Vond het toch niet zo leuk, dus:

Pastel :relaxed:

52 likes

Haha leuk deze combi zo! Die onthou ik voor de volgende keer :raising_hand_woman:t3:

1 like

Ja ik doe het vaak onder de douche als het toch al los begint te komen, je nagel beschadigt wel wat, maar ik merk dat het snel genoeg herstelt als je een tijdje stopt.

1 like