Nagellak #2

Ja ik snap wat je bedoelt! Vind ik zelf ook erg mooi, maar ben eigenlijk ook nog op zoek naar de perfecte kleur. Vorige week had ik een lichtroze builder gel gebruikt en daarboven een laagje lichtroze/nude gellak, maar vond het toch nog iets te roze… misschien idd zoals eerder genoemd een nude base coat?

3 likes

Ik heb nog geen ervaring met de invoerkosten, heb tot nu toe alleen verzendkosten hoeven betalen. Ook wel veel, in vergelijking met andere shops, maar ik vind het het wel waard!

Dat zag ik ja, mja als de kwaliteit wel goed is, dan ben ik best bereid om er wat meer voor te betalen.
Zijn dat trouwens brievenbuspakketjes of komen ze met de gewone pakketjesdienst?

Oeeh deze ga ik even onthouden voor m’n volgende tripje naar de styliste, dit zijn echt m’n lievelingskleuren momenteel!

Bewijs:

6 likes

Vorige week voor het eerst sinds december weer acrylnagels laten zetten. Vind ze veel te lang, moet echt weer wennen. Kan niet eens normaal typen of met lego bouwen dus volgende keer doe ik ze echt korter :sweat_smile:

14 likes

Volgens mij verschilt het ook heel erg per persoon, ik vind sensationail juist heel lekker lakken en het wordt ook mooi strak. Terwijl pink gellac bij mij super erg krimpt en rare schaduwen geeft en volgens mij zijn sommigen hier daar juist weer lyrisch over.

Ik vind de rubber base van carma tot nu toe wel heel fijn en die blijft ook goed zitten!

Brievenbuspakketjes, worden bezorgd met dpd! Ik heb nu 10 gelpaints en iets van 15 gelpolishes van hun en ik vind het echt het geld waard. Ik mag voorlopig geen nagelspullen meer kopen van mezelf, anders zou ik er denk ik maandelijks wat bestellen.

1 like

Ja dat is ook wel zo. In salons is dat precies hetzelfde. Ligt vaak ook aan de techniek die je gebruikt. De styliste die ik ken werkt heel graag met zo dik mogelijke gels, terwijl ik dat zelf echt heel onhandig vindt. Maargoed, dat is met alles natuurlijk wel. Van nagelspullen tot aan poetsmiddelen en alles daar tussenin. En dan ligt het ook nog vaak aan de kleuren en finishes zelf

Carma is ook wel een fijn merk. Alleen die doppen vind ik niet zo fijn om vast te houden. Zijn zo dik. Zelfde als die catrice lakjes van vrieger, die vond ik ook niet lekker vasthouden.

@MazKanata maar echt. Ik had eigenlijk ook met mezelf afgesproken om nu een tijdje geen nagelspul meer te kopen want ik heb echt veel te veel, maar ik ben echt een sucker voor zulke dingen. Misschien maar goed dat mijn favo kleuren op het moment zijn uitverkocht :woman_shrugging:

1 like

25 likes

Heerlijke kleuren combi hè!
En voel me vereerd. :relaxed:

1 like

morgen weerweer even netjes maken en lakje op doen.

12 likes

Mooie kleur, welke is dit?

1 like

Essie Eternal Optimist, Catrice 93 en 94.

Ik ga nu de andere hand doen, maar doe ik dan hetzelfde patroontje of wissel ik van kleuren op de nagels.

15 likes

Wat is de beste witte buildergel? Ik hou van dikke lak met zo min mogelijk plaklaag en het mag aardig wit zijn, niet dat ik 3 lagen nodig heb om te zorgen dat het de juiste tint heeft.

1 like

Geen builder maar Coco Shire van Kiki is echt wit wit… dus als je goede builder hebt… deze er dan overheen?

Nee ik wil geen witte nagels maken, maar een iets dekkender resultaat met buildergel.
Het moet wel milky transparant zijn voor het uiteindelijke resultaat

Ik heb een volledig nieuwe lamp van Yinger die ik wil verkopen omdat ik die gekregen heb en hem zelf al had. Mocht ik dus iemand happy kunnen maken omdat diegene het sowieso al overweegt mag je me een berichtje sturen :blush:

Ik stuur je een pm!

1 like

Kiki London Snow Glaze buildergel. Is wel echt heel dik en daardoor wat stug om mee te werken vind ik zelf, maar dat kun je oplossen door hem even in een bakje warm water te zetten of op de verwarming bijvoorbeeld. Plaklaag is ook niet zo heel erg aanwezig als bij andere merken vind ik zelf, maar dat kan ook nog verschillen per lamp/wattage.

1 like

Super! Ga ik bestellen. Zijn andere lakjes van Kiki London ook goed?