Nagellak #2

Ja die is prima. Die gebruikte ik ook altijd.

Normaal zou het geen verschil moeten maken of je 1 of 2 lagen basecoat doet. Tenminste niet wat betreft afweken en verwijderen.
Heb je ook niet toevallig een nieuwe topcoat of basecoat gebruikt?

Dat is wel echt een nadeel van gel vind ik. Als de kleur je niet bevalt of je het er gewoon af wil halen omdat je een nieuwe kleur wil ben je toch langer bezig dan met gewone lak

Ah ja dat kan inderdaad ervoor zorgen dat je het er slecht af krijgt haha. Die tussenlaag topcoat zorgt dan voor een soort extra beschermlaag en week je niet af zonder open te vijlen. Zeker rubbertop en tempered top niet.

Stickers is een goeie oplossing. Of een stip met stift of een andere kleur gel op de dop zetten. Dat laatste heb ik gedaan met de topcoat die ik alleen gebruik voor chromepoeder. Haalde die ook telkens door de war

1 like

Sorry voor de droge handen en nagelriemen

Edit: verkeerde foto :joy:

12 likes

Wat geprutst met losse foil/glitter

36 likes

Edit: waarom maakt die hem onscherp na het plaatsen?

8 likes

Ik ben opzoek naar een witte, goed dekkende maar niet spierwitte (met rozige ondertoon maar niet roze, snap je m nog) gellak. Heeft iemand een tip?

Ik kan trouwens sowieso de lakjes van COO aanraden, gebruik die nu ongeveer een jaar en zijn top. Lakken makkelijk en snel dekkend.

Bubble bath van OPI?

1 like

Deze idd! Top

1 like

Dank voor jullie reacties! Ik ga Vintage White bestellen!

1 like

Ik heb er glitter op geflikkerd in de hoop dat het langer blijft zitten.

8 likes

11 likes

Voor mijn doen uit mn comfortzone aangezien ik standaard babyboom draag. Maar i love it🥰

45 likes

Dit zat er de afgelopen 3 weken op:

En net een nieuwe set laten maken, jungle vibes

21 likes

Voor het eerst in 735294 jaar weer een keer tijd voor m’n nagels gemaakt. Lakje: OPI Less is Norse

13 likes

33 likes

Ik ben vergeten te buffen en ontvetten, dus ben benieuwd hoe lang dit erop blijft zitten :joy:

7 likes

Tweede keer met polygel! Wel ff een klusje maar wel blij mee (alleen geen zin in m’n andere hand dus die doe ik morgen haha)

13 likes

Eindelijk een pastelkleur die fatsoenlijk lakt. In het echt is ie trouwens wel iets paarser.

Moet mijn nagelriemen nog even in de olie zetten trouwens. Van klussen worden ze niet zo blij

46 likes

Heel leuk! Van welk merk is deze lak?

Die is van Candy Coat. Nummer 065 van de Gel Babies. Lakt echt zo fijn. Veel beter dan Nederlandse merken die ik heb (en dat zijn er best veel :sweat_smile:)

1 like