Ik heb maar een paar lakjes van hun. Voornamelijk donkere kleuren en een paar glitters zoals techno rave.
Ze lakken allemaal wel fijn, behalve party punch. Die blijft vlekkerig en wil niet goed dekken, wat ik ook probeer. Dus dat is wel jammer, maar de rest van de kleuren zijn echt prima (althans die ik heb dus)
Gezien het weer wilde ik een lente en herfst kleurtje in een. Daarnaast even iets meer uitbundig dan alle neutrals van de afgelopen maanden.
Donkerblauw en denk ik het langste wat ik ooit gehad heb met natuurlijke nagels. Wel mega bang dat ze afbreken…
CND Powder My Nose en het randje is van Beautilux (in het echt is die meer roze en in UV-licht zelfs fluorescerend).
Wow love dit!
Zondag er een nude kleurtje op gedaan van pink gellak die na 3 lagen nog niet goed dekkend was:
En net kwam dit pakketje binnen dus denk dat ik na vanavond een ander kleurtje op doe met deze nieuwe producten:
Oh heerlijk dit.
Jammer dat Kiki London nog verzendkosten rekent… dan ben je voor 1 lakje alsnog €20 kwijt. Vind ik een beetje te veel
Cajun shrimp van OPI (lijkt op Cheerfull Red van PG). Tropical van PG vind ik ook een leuke.
Andere opvallende kleurtjes draag ik niet omwille van werk, maar Ibiza Pink lijkt wel ook wel leuk!
Ik had een hele dikke witte buildergel, die was zo dik dat je er bijna niet mee kon werken maar had ook nog een potje transparantwitte buildergel die ik nooit gebruikte… heb een beetje van de transparante bij de dikke witte gegooid en dan goed gemengd. Daarvan heb ik twee laagjes gebruikt en daarover heen 1 laagje Beau van cnd. En dan natuurlijk topcoat.
Ben heel tevreden over het resultaat
Heel mooi
De OPI heb ik gevonden op de Duitse Amazon trouwens, mocht je die zoeken
Ja he!! Rond staat me toch wat beter dan vierkant. Dankjewel
Hmmm wat gek, niet dat ik me zo herinner eigenlijk! Kan het aan je base coat liggen? Of heb je daar altijd dezelfde van
Nee volgens mij niet. Ik heb meerdere zwarte potjes van hetzelfde merk die ik nu nog steeds gebruik en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Nu moet ik wel bekennen dat ik al een hele tijd een e-vijl gebruik dus ik weet niet zeker of ik Taro Milk ooit heb geweekt en of ik toen al vijlde. Andere kleuren zoals die zwarte met rode glitter en effen zwart heb ik sowieso wel in het begin geweekt en dat ging zonder problemen.
Heb je wel goeie remover?
Ik heb trouwens Taro Milk opnieuw besteld, maar levering is tegenwoordig echt traag vroeger had ik venalisa binnen 1 week, hoogstens 2 weken in huis. Nu wacht ik al bijna een maand
Ja die is prima. Die gebruikte ik ook altijd.
Normaal zou het geen verschil moeten maken of je 1 of 2 lagen basecoat doet. Tenminste niet wat betreft afweken en verwijderen.
Heb je ook niet toevallig een nieuwe topcoat of basecoat gebruikt?
Dat is wel echt een nadeel van gel vind ik. Als de kleur je niet bevalt of je het er gewoon af wil halen omdat je een nieuwe kleur wil ben je toch langer bezig dan met gewone lak
Ah ja dat kan inderdaad ervoor zorgen dat je het er slecht af krijgt haha. Die tussenlaag topcoat zorgt dan voor een soort extra beschermlaag en week je niet af zonder open te vijlen. Zeker rubbertop en tempered top niet.
Stickers is een goeie oplossing. Of een stip met stift of een andere kleur gel op de dop zetten. Dat laatste heb ik gedaan met de topcoat die ik alleen gebruik voor chromepoeder. Haalde die ook telkens door de war