Edit: waarom maakt die hem onscherp na het plaatsen?
Ik ben opzoek naar een witte, goed dekkende maar niet spierwitte (met rozige ondertoon maar niet roze, snap je m nog) gellak. Heeft iemand een tip?
Ik kan trouwens sowieso de lakjes van COO aanraden, gebruik die nu ongeveer een jaar en zijn top. Lakken makkelijk en snel dekkend.
Vintage White van Kiki London? In bepaald licht neigt ie bij mij wel naar lila-achtig, dus is misschien meer wit met een roze-paarse ondertoon. Zou even wat extra foto’s googelen om te zien of het is wat je zoekt!
Bubble bath van OPI?
Deze idd! Top
Dank voor jullie reacties! Ik ga Vintage White bestellen!
Tweede keer met polygel! Wel ff een klusje maar wel blij mee (alleen geen zin in m’n andere hand dus die doe ik morgen haha)
Eindelijk een pastelkleur die fatsoenlijk lakt. In het echt is ie trouwens wel iets paarser.
Moet mijn nagelriemen nog even in de olie zetten trouwens. Van klussen worden ze niet zo blij
Heel leuk! Van welk merk is deze lak?
Die is van Candy Coat. Nummer 065 van de Gel Babies. Lakt echt zo fijn. Veel beter dan Nederlandse merken die ik heb (en dat zijn er best veel )
Yayyy dus Candy coat bevalt jou ook goed?
Nee, kwam gewoon met postnl zonder dat ik iets extra hoefde te betalen. Kreeg trouwens alleen geen track&trace dus was een beetje een verrassing, maar had het 3 dagen na verzenden in huis
@MazKanata ja vind het echt top. Had één lakje dat wat dunner was en daardoor 3 lagen nodig heeft, maar de rest dekt echt perfect in 2 en soms zelfs 1 laagje. Zelfs de lichte kleuren. Hele verbetering ten opzichte van andere lichte kleuren die ik heb en die dus maar schaduwen en strepen blijven maken.
Heb al een tweede bestelling geplaatst. Nieuwe verslaving is real haha
Alleen jammer dat best veel is uitverkocht. Hoop dat dat snel weer wordt aangevuld want dat zijn natuurlijk precies kleuren die ik ook nog wil