Nagellak #2

Haha dat heb ik precies hetzelfde! Ik probeer het tot 1 keer per maand te beperken.
Ik heb nu ook een set van de pro lijn gekocht, de rainbow. Dat vind ik ook echt een goede deal, dan krijg je 12 kleuren voor de prijs van 10. Ga denk ik binnenkort nog een set daarvan kopen, twijfel tussen de vintage set of ‘pretty girl gang’ set.

Ik twijfelde even of deze reactie wel op mij was, maar nu zie ik het ja!

1 like

Ooh ja die pretty girl set heb ik ook op mijn wishlist, net als dark daze. Al zijn al die sets eigenlijk heel mooi. Merk je eigenlijk verschil tussen de pro en gewone lijn?

Ik heb ze nog niet geprobeerd, ik zal volgende keer elke vinger een andere kleur doen en even kijken hoe lang het mooi blijft zitten.
Maar de gewone lijn blijft bij mij sowieso al 3 weken zitten en dat belooft de pro-lijn ook.

1 like

Ik heb de carma rubberbases besteld omdat gewone Gellak erg snel afbreekt. Tot nu toe tevreden! Meteen een rede om even die ring te showen hahaha, verloofd​:heart::ring:

34 likes

Weet niet of dit een antwoord op je vraag is, maar sinds ik gewone gellak heb (laat ik doen bij de salon) heb ik geen een meer op mijn nagels gebeten.

Als het er mooi uit ziet blijf ik er vanaf en mijn nagels zijn een stuk steviger, dus het gaat ook niet zo makkelijk meer.

1 like

Pink Gellac nr. 194 (Ivory Blush). Heb m’n nagels eerst geëgaliseerd met een rubber gel en dit ga ik vaker doen, want je lakt hierna de kleur zoveel makkelijker! Bijna geen strepen en oneffenheden meer. En nog een tip: de no-wipe top coat van Ur Sugar. Deze wordt niet dof en is maar een paar euro’s!

53 likes

Ik zou op marktplaats kijken voor een set! Er zijn een heleboel mensen die alles aanschaffen en er later nooit meer naar omkijken, dus dus die kan je wel voor een leuke prijs scoren!

2 likes

Heeft iemand ervaring met een goede Peel-pff base? Ik heb mijn nagels echt verpest met gellak doordat ik het er vaak zó slecht afkrijg. Ik geef ze nu even rust maar mis mijn gekleurde nagels :upside_down_face:

Kiki London

2 likes

Het is altijd goedkoper om een set te kopen en dan later individuele kleurtjes bij te kopen indien nodig.

1 like

Bij mij hielp het niets, omdat het erg zacht is en je het er alsnog zo afbijt… polygel werkt wel goed bij mij (zet ik zelf). Is veel steviger!

Jou nagels :two_hearts:

3 likes

Ik zou niet voor kiki gaan, heb daar zelf geen goede ervaring mee. Ik ben echt 100% fan van de set van shellac4u. Die is trouwens ook echt prima betaalbaar en volledig.

1 like

Was weer lang geleden dat ik m’n nagels gedaan heb hahaha

17 likes

Ik heb weer korte nagels, omdat er een nagel was gescheurd :sob:

21 likes

De rubber base is nog even oefenen omdat het wat stroperiger is, maar wel een lekker fris kleurtje

22 likes

Als je dat stroperige lastig vindt kun je het potje even op de verwarming zetten of warm maken tussen je handen of in een bakje warm water zetten. Dan is het wat makkelijker te hanteren. Dat doe ik in de winter ook vaak als lakjes of buildergels echt dik zijn. In de zomer als het toch al warm is gaat het vaak al vanzelf.

1 like

36 likes

Ik heb de startset van Yinger, ik vond het daar heel fijn dat ik zelf 5 kleuren uit kon kiezen. Ik heb inmiddels ook wat lakjes van Kiki Londen en ik vind die heel fijn werken, dekken goed. Ik heb van Yinger met name glitterlakjes, die top zijn, en 2 kleuren. Maar die hebben wel 3 lagen nodig voor ze dekken. Ik vind ze dunner lijken.
Het verschil van de lampen weet ik niet, maar de lamp van Yinger is voor mij prima.

1 like