Ik heb deze lamp gekocht op aanraden van iemand die al langer gellak gebruikt. Deze is groter dan die van Pinc bijvoorbeeld en daardoor fijner in gebruik volgens haar. Ik vind het tot nu ook een fijne lamp
https://www.bol.com/nl/p/murley-s-excellent-pro-dual-nageldroger-nagelvijl-100-180-uv-led-nagel-lamp-54-watt-36-led-s/9300000007441146/?bltgh=scPxhRQx7mIbIjBXAw9Hpg.2_9.10.ProductPageUrl
Ik heb geen set gekocht, vond het fijner om zelf de kleuren enzo uit te zoeken
4 weken geleden:

En nu:

Normaal een stille volger op het forum, maar wilde deze delen 
Wat een mooie ringen ook! Waar zijn die van?
Thanks! AliExpress haha, ik geef ze eerst altijd een laagje blanke nagellak voor het dragen, dan blijven ze ook mooi goud.
succes met haren wassen!! ik vind zulke dingen met steentjes enzo ook echt leuk maar het laat zo snel los in het dagelijks leven vind ik. heb jij alles er nog op zitten? zo ja deel je geheim haha
Ondertussen heb ik één strik moeten vervangen. Haren wassen is inderdaad iets waarbij ik bewust mijn middelvingers niet gebruik nu 
 Zelf gebruik ik altijd handschoenen bij de afwas/schoonmaak, dan blijft het langer zitten. Als ik een steentje of andere decoratie vastgepakt heb dan stip ik de zijkanten altijd na met lijm.
En hoe plak je ze vast? Is het met gellak of gewone lak?
Dit is gewone lak en ik heb nagellijm gebruikt voor de decoraties.

Normale nagellak van Melissa, 084 Giallo Pastello en 001 Bianco Gesso!

Heb hierna m´n nagelriemen wel ingesmeerd haha

Wow mooi! Wat betaal je hiervoor als ik vragen mag?
Thanks!
Ik heb dit zelf gedaan.
Voor Ik het zelf deed ging ik naar lakwerk, ik denk dat je daar minstens 60 euro ervoor betaalt.

De verveling sloeg vanochtend toe dus heb ik swatches gemaakt van alle venalisa lakjes

En daarna 919 en 35 op mijn nagels gedaan

Bij mij gaat het veel beter sinds ik de rubber base van Kiki London gebruik! Sensationail vond ik matig (hield 3 à 4 dagen), en met Pink Gellac had ik hetzelfde probleem als jij.
Ik heb nu dit gedaan: buffen, schoonmaken met cleaner, laagje primer, 2 laagjes rubber base, 3 laagjes kleur, 1 laagje topcoat. Het zit er al een week op, met alleen een beetje tip wear op m’n wijsvingers.
Ik gebruik nu ook die grote ali express lamp, ipv de kleine van Sensationail, dat maakt waarschijnlijk ook wel verschil…
Ik had dit eerst ook inderdaad, vooral toen ik nog een lamp van sensationail had en pink gellac base2 gebruikte als. Maar sinds ik een nieuwe lamp heb (eentje van de action van medisane van 48 watt) en gebruik icm rubber base (zowel kiki london als aweseme) blijft het makkelijk 8-9 dagen zitten. Ik laat elk laagje 2 minuten uitharden. En met builder gel er tussen blijft het op alle vingers behalve mijn rechterwijsvinger makkelijk 14 dagen zitten.