Heeft iemand hier ervaring met biab in combinatie met nagelbijten? Ik heb gegoogeld naar resultaten maar kan niet echt iets vinden. Ik bijt al een eeuwigheid mijn nagels totdat er niets meer van over is en wil daar heel graag van af. Ik heb ook al van alles geprobeerd maar niks helpt nu kwam ik dus op zo’n biab treatment en ben dus opzoek naar ervaringen.
Het enige wat bij mij hielp, was een beugel haha. Ik beet daarvoor ook altijd nagels, maar in de 2-3 jaar tijd dat ik een beugel had, kon ik het niet meer doen en ben ik het afgeleerd.
Niet echt een antwoord op je vraag, maar hopelijk dat biab een uitkomst voor je biedt!
Ik wilde jouw kleurtje ook bestellen en nu zijn er ineens 5 lakjes in mijn mandje beland Allemaal leuke pastel kleurtjes, kom maar op met het voorjaar!
Mocht iemand anders ook willen bestellen, ik heb een code gekregen voor 10% korting, maar als je voor het eerst besteld kun je met de code ‘‘NEWBIE’’ ook 20% korting krijgen voor bestellingen boven de 25 pond!
@desecretaris Super mooi gelakt zeg! Doe je dit zelf, of laat je dit doen?
Wat heb jij mooie handen en nagels wauww.
Haha ja gaat zo snel he. Ik verander echt in een soort van ekster als ik die site open. Dan neem ik me voor om gewoon 2 kleurtjes te bestellen, maar dan kom ik weer allemaal andere tegen en dan ben ik zo 6 lakjes verder. Heb nu maar een wishlist gemaakt en me voorgenomen om daar zo af en toe wat van te kopen. En bij heel veel lakjes ingesteld dat ik een mailtje krijg als er weer voorraad is
Haha dat heb ik precies hetzelfde! Ik probeer het tot 1 keer per maand te beperken.
Ik heb nu ook een set van de pro lijn gekocht, de rainbow. Dat vind ik ook echt een goede deal, dan krijg je 12 kleuren voor de prijs van 10. Ga denk ik binnenkort nog een set daarvan kopen, twijfel tussen de vintage set of ‘pretty girl gang’ set.
Ik twijfelde even of deze reactie wel op mij was, maar nu zie ik het ja!
Ooh ja die pretty girl set heb ik ook op mijn wishlist, net als dark daze. Al zijn al die sets eigenlijk heel mooi. Merk je eigenlijk verschil tussen de pro en gewone lijn?
Ik heb ze nog niet geprobeerd, ik zal volgende keer elke vinger een andere kleur doen en even kijken hoe lang het mooi blijft zitten.
Maar de gewone lijn blijft bij mij sowieso al 3 weken zitten en dat belooft de pro-lijn ook.
Ik heb de carma rubberbases besteld omdat gewone Gellak erg snel afbreekt. Tot nu toe tevreden! Meteen een rede om even die ring te showen hahaha, verloofd:heart:
Weet niet of dit een antwoord op je vraag is, maar sinds ik gewone gellak heb (laat ik doen bij de salon) heb ik geen een meer op mijn nagels gebeten.
Als het er mooi uit ziet blijf ik er vanaf en mijn nagels zijn een stuk steviger, dus het gaat ook niet zo makkelijk meer.
Pink Gellac nr. 194 (Ivory Blush). Heb m’n nagels eerst geëgaliseerd met een rubber gel en dit ga ik vaker doen, want je lakt hierna de kleur zoveel makkelijker! Bijna geen strepen en oneffenheden meer. En nog een tip: de no-wipe top coat van Ur Sugar. Deze wordt niet dof en is maar een paar euro’s!
Ik zou op marktplaats kijken voor een set! Er zijn een heleboel mensen die alles aanschaffen en er later nooit meer naar omkijken, dus dus die kan je wel voor een leuke prijs scoren!
Heeft iemand ervaring met een goede Peel-pff base? Ik heb mijn nagels echt verpest met gellak doordat ik het er vaak zó slecht afkrijg. Ik geef ze nu even rust maar mis mijn gekleurde nagels
Kiki London
Het is altijd goedkoper om een set te kopen en dan later individuele kleurtjes bij te kopen indien nodig.
Bij mij hielp het niets, omdat het erg zacht is en je het er alsnog zo afbijt… polygel werkt wel goed bij mij (zet ik zelf). Is veel steviger!
Jou nagels
Ik zou niet voor kiki gaan, heb daar zelf geen goede ervaring mee. Ik ben echt 100% fan van de set van shellac4u. Die is trouwens ook echt prima betaalbaar en volledig.