Nagellak #2

Ik heb weer korte nagels, omdat er een nagel was gescheurd :sob:

21 likes

De rubber base is nog even oefenen omdat het wat stroperiger is, maar wel een lekker fris kleurtje

22 likes

Als je dat stroperige lastig vindt kun je het potje even op de verwarming zetten of warm maken tussen je handen of in een bakje warm water zetten. Dan is het wat makkelijker te hanteren. Dat doe ik in de winter ook vaak als lakjes of buildergels echt dik zijn. In de zomer als het toch al warm is gaat het vaak al vanzelf.

1 like

36 likes

Ik heb de startset van Yinger, ik vond het daar heel fijn dat ik zelf 5 kleuren uit kon kiezen. Ik heb inmiddels ook wat lakjes van Kiki Londen en ik vind die heel fijn werken, dekken goed. Ik heb van Yinger met name glitterlakjes, die top zijn, en 2 kleuren. Maar die hebben wel 3 lagen nodig voor ze dekken. Ik vind ze dunner lijken.
Het verschil van de lampen weet ik niet, maar de lamp van Yinger is voor mij prima.

1 like

Ja klopt, maar als je het moeilijk vindt om er mee te werken kun je het een beetje opwarmen. Het wordt dan alsnog niet zo vloeibaar als gewone gellak of je zou het al heel lang moeten opwarmen, maar, ik het het over een paar minuten. Geen uren. Het wordt dan gewoon iets makkelijker te hanteren. Een bolling maken kun je dan ook gewoon nog steeds maken.

Sommige builder of hardgels zijn van zichzelf ook al wat dunner. Andere weer dikker tot zelfs zo dik dat het haast op polygel lijkt. Ligt een beetje aan het merk. En sommige mensen vinden het juist makkelijk om met hele dikke gel te werken. Anderen juist weer niet. Zeker in het begin of met je niet dominante hand kan die stroperige dikke gel best lastig zijn. Dan kan even opwarmen een hele hoop schelen

1 like

20210422_143733

23 likes

afbeelding

afbeelding

27 likes

afbeelding

36 likes

Ik heb deze lamp gekocht op aanraden van iemand die al langer gellak gebruikt. Deze is groter dan die van Pinc bijvoorbeeld en daardoor fijner in gebruik volgens haar. Ik vind het tot nu ook een fijne lamp
https://www.bol.com/nl/p/murley-s-excellent-pro-dual-nageldroger-nagelvijl-100-180-uv-led-nagel-lamp-54-watt-36-led-s/9300000007441146/?bltgh=scPxhRQx7mIbIjBXAw9Hpg.2_9.10.ProductPageUrl

Ik heb geen set gekocht, vond het fijner om zelf de kleuren enzo uit te zoeken

2 likes

4 weken geleden:

IMG_20210425_104120_980

En nu:
20210424_135829

Normaal een stille volger op het forum, maar wilde deze delen :slight_smile:

69 likes

Wat een mooie ringen ook! Waar zijn die van?

1 like

Leuk dat je nu meepost! Vind die glitters echt nice

1 like

Thanks! AliExpress haha, ik geef ze eerst altijd een laagje blanke nagellak voor het dragen, dan blijven ze ook mooi goud.

1 like

succes met haren wassen!! ik vind zulke dingen met steentjes enzo ook echt leuk maar het laat zo snel los in het dagelijks leven vind ik. heb jij alles er nog op zitten? zo ja deel je geheim haha

3 likes

Ondertussen heb ik één strik moeten vervangen. Haren wassen is inderdaad iets waarbij ik bewust mijn middelvingers niet gebruik nu :sweat_smile: Zelf gebruik ik altijd handschoenen bij de afwas/schoonmaak, dan blijft het langer zitten. Als ik een steentje of andere decoratie vastgepakt heb dan stip ik de zijkanten altijd na met lijm.

En hoe plak je ze vast? Is het met gellak of gewone lak?

1 like

Dit is gewone lak en ik heb nagellijm gebruikt voor de decoraties.

1 like

20210427_175424

:blossom:

Normale nagellak van Melissa, 084 Giallo Pastello en 001 Bianco Gesso!

23 likes

Heb hierna m´n nagelriemen wel ingesmeerd haha

22 likes