Wow mooi! Wat betaal je hiervoor als ik vragen mag?
Thanks!
Ik heb dit zelf gedaan.
Voor Ik het zelf deed ging ik naar lakwerk, ik denk dat je daar minstens 60 euro ervoor betaalt.
Kort & barbieroze
De verveling sloeg vanochtend toe dus heb ik swatches gemaakt van alle venalisa lakjes
En daarna 919 en 35 op mijn nagels gedaan
Bij mij gaat het veel beter sinds ik de rubber base van Kiki London gebruik! Sensationail vond ik matig (hield 3 à 4 dagen), en met Pink Gellac had ik hetzelfde probleem als jij.
Ik heb nu dit gedaan: buffen, schoonmaken met cleaner, laagje primer, 2 laagjes rubber base, 3 laagjes kleur, 1 laagje topcoat. Het zit er al een week op, met alleen een beetje tip wear op m’n wijsvingers.
Ik gebruik nu ook die grote ali express lamp, ipv de kleine van Sensationail, dat maakt waarschijnlijk ook wel verschil…
Ik had dit eerst ook inderdaad, vooral toen ik nog een lamp van sensationail had en pink gellac base2 gebruikte als. Maar sinds ik een nieuwe lamp heb (eentje van de action van medisane van 48 watt) en gebruik icm rubber base (zowel kiki london als aweseme) blijft het makkelijk 8-9 dagen zitten. Ik laat elk laagje 2 minuten uitharden. En met builder gel er tussen blijft het op alle vingers behalve mijn rechterwijsvinger makkelijk 14 dagen zitten.
Ik ben weer bij een andere nagelstyliste geweest. Ben matig tevreden.
Ik denk dat mijn verwachtingen niet meer realistisch zijn door instagram ofzo… Ben al zo vaak veranderd en toch vind ik dé juiste nagelstyliste niet.
Als welke stap gebruik je dan builder gel? En ook van kiki london?
Ja die gebruik ik van Kiki en volg dan gewoon hun handleiding op het potje! Dus komt tussen de basecoat en kleur laag in.
Ik vind je nagels heel mooi, maar best slordig voor professioneel werk. Ik snap dat je daar teleurgesteld door bent, als je ervoor betaalt verwacht je natuurlijk perfect resultaat!
Nagels op instagram worden sowieso heel vaak bewerkt, dus dat is helaas niet echt een héél goed voorbeeld.
Dat neemt echter niet weg dat een goede nagelsalon vinden lastig is. Er zijn er tegenwoordig ook echt zoveel en bij sommige heb ik ook echt vraagtekens of ze wel in het bezit zijn van de juiste papieren/opleiding hebben gehad. Ik ken bijvoorbeeld iemand die gellak aanbiedt zonder dat ze weet wat ze doet. Eén en al red flags.
Ik vind jouw nagels er op zich niet heeeel slecht uitzien… het shapen had beter gekund en de nagelriemen hadden een stuk secuurder gemogen, maar los van dat valt het (op foto tenminste) nog best mee. Rood is sowieso wel een rot kleur vaak dus misschien dat dat ook mee heeft gespeeld. Of had je heel andere verwachtingen/voorbeelden?
Mora, ja het is inderdaad slordig.
BiloxiParish, ik denk inderdaad dat mijn verwachtingen hoog liggen. En ik weet dat die foto’s bewerkt worden.
Ik ben al vaak (moeten) veranderd en ofwel kunnen ze heel goed nailart of vijlen of … maar het totaalpakket nog niet gevonden. Of ook eentje waar ik me niet bij op mijn gemak voelde. En dat ligt denk ik niet telkens enkel aan mijn hoge verwachtingen.
Bij deze styliste had ik op voorhand geen foto’s gezien maar de nagels van een klant van haar gezien en die waren mooi. Dus vandaar dat ik de gok genomen heb.
En heeft ook van half zeven tot kwart voor negen ofzo geduurd.
Geen idee wat ik nu volgende keer ga doen. Weer switchen of toch maar terug.
Pfoe sorry voor al mijn aanpassingen. Ben duidelijk moe.
In welke regio zoek je? Wellicht dat hier mensen wel aanraders hebben.
Gister weer gedaan
@praline wat vind je er niet mooi aan? Ik zoek ook nog een perfecte pedicure in regio Utrecht die weet wat ze doet qua eelt weghalen en de nagels perfect maakt zoals op insta. Heb er grof geld voor over maar ben ook zo bang om dan 45 uit te geven aan iets wat ik zelf beter kan
Mimosa, woon in Belgisch Limburg dus de kans is klein maar tips zijn welkom!
Yzile, de nagelriemen, de afwerking aan de randen, de vorm en ze zijn niet overal hetzelfde gevijld qua bolling (apex).
Heeft iemand een goede salon in Amsterdam (Rivierenbuurt, de pijp, oost of centrum het liefst)? Ik ben ook nog op zoek naar een fijne pedicure!
Heb jij dit zelf gedaan en is dat dan met zo’n lamp of gewone lak? Ziet er heel mooi natuurlijk uit