Ik ben bij A beauty affair en MJ Amsterdam geweest en was bij beide heel tevreden.
Vond bij MJ de sfeer wel fijner.
Ik doe met gellak en een lamp ja! Dankje
@praline ik snap wat je bedoelt, dacht dat het alleen lakken van eigen nagels was en vond het dan wel mooi behalve de nagelriemen. Maar er zit dus ook verlenging op? Ze lijken ook niet even lang allemaal… jammer
Lees nu dat je in België woont… is dit in de buurt voor je: https://www.instagram.com/anastasiyaova.com_/
Zij doet het echt perfect
Ja het is met van die polygel gedaan.
Nee dat is helaas veel te ver .
Aangezien en hier heel wat mensen zitten met verstand van nagels en de verzorging daarvan, ben ik op zoek naar tips voor een goede cuticle remover. Iemand een goede tip?
Mijn nagels zijn dramatisch (heel erg veel witte, grote vlekken op mijn nagels)en ik weet bijna zeker dat dat komt door mijn slechte nagelriemen. Dus ik dacht ik ga mijn nagelriemen eens goed verzorgen en kijken of die witte vlekken goed uitgroeien en ik weer mooie nagels krijg. Of heeft iemand nog andere tips voor witte vlekken? Ik gebruik namelijk al jaren geen nagellak of iets anders op mijn nagels.
Ik gebruik deze ongeveer elke dag. Ik merk wel dat ze daardoor minder gaan woekeren zegmaar maar alsnog moet je het wel bijhouden met terugduwen en evt een knippertje als je het zo wil krijgen als op mijn foto
Ja terugduwen wil ik sowieso gaan doen! Ik wil ze ook iedere avond gaan insmeren met lemony flutter van lush. Hoevaak terugduwen is aan te raden?
Edit: die van jouw zien er inderdaad echt prachtig uit!
Dankje! Ik duw ze alleen terug en knip ze als ik mijn nagels doe, ongeveer 1 keer per 3 weken. De rest van de tijd verzorg ik ze met de cuticle eraser en een olietje in een soort nagellakpotje ook van cnd.
Als je nagels echt overwoekerd zijn kun je ze elke week terug duwen om te voorkomen dat ze helemaal vast groeien.
Wel oppassen en niet te hard van stapel lopen en velletjes maken want dat duurt lang voor die dan weer weg zijn!
Witte vlekken kunnen ook komen door trauma volgens mij, als je je nagels hard stoot dus misschien ook daar goed op letten
Sally Hansen!
Super bedankt voor je uitgebreide antwoord! Nog 1 vraagje… waarmee knip jij ze? Ja ik weet dat het ook door stoten enzo kan komen maar het is nu echt heel extreem. Dat ik bijna denk dat het daar niet aan kan liggen. Vind mijn nagels echt verschrikkelijk op dit moment…
Maar echt alleen het doorzichtige, losse gedeelte waar geen gevoel in zit.
Top! Bedankt voor al je tips! Ik hoop dat het gaat werken en ik weer mooie gezonde nagels krijg!
All Daring is fijn!
Is hier iemand wel eens teruggegaan naar de salon?
ik ben gisteren bij best een chique toko geweest (zo’n salon met meerdere behandelingen) en het leek netjes gedaan, maar het meisje heeft twee van mijn nagels zo ver op het nagelbed terug gevijld dat er gewoon een blaar op zit… Beetje geïrriteerd is het ook, maar wat zeg je dan? Hoi jullie hebben mijn nagels beschadigd? Want ik weet niet of ik wil dat zij er weer aanzitten vervolgens of die blaren doorprikken ofzo, maar ik heb wel echt een klacht!
Had je het gisteren niet gezien toen je wegging?
Ik zou zeker teruggaan want dit is niet ok.
Mag ik foto zien?
Kan heel gevaarlijk zijn. Misschien zelfs melden bij de inspectie want dit kan infectiegevaar opleveren. Vraag me af als ze dit doen of ze kundig genoeg zijn om het op te lossen of goed advies te geven hoe nu verder…
Son nails bar vind ik fijn! Zit in A’dam centrum.
https://instagram.com/sonnailsbar?igshid=3unj2ct7lz84
Heb op eBay gekocht en ik denk jaren… je hebt maar zo weinig nodig
Ja wel die van 50! Hmm je kan op eBay bestellen, dan duurt het wel wat langer voor je het hebt maar je kan ook gelijk andere dingen of lakjes meebestellen. CND is wel wat goedkoper daar heb ik het idee