Wauw wat een perfecte nagels zeg. Kleur, vorm en lengte. Echt heel mooi!
Ik wil ook nagels met zo’n mooie vorm
Ik had zelf Catrice 108 op het oog! (Ik heb uiteindelijk een lak van een Italiaans merk dat op de markt wordt verkocht gekocht dus die van Catrice uiteindelijk niet geprobeerd, maar hij zag er wel mooi uit.)
Welke kleur is de achtergrondkleur?
Dat is de gel zelf in een pot, ik kan naar het merk vragen?
Ooooo, graag! Als het niet teveel moeite is
Ahh wat lief, dankjewel!
Het is de bouwgel van light elegance in iDeal pink.
Thanks!
Voor het eerst een paar keer gellak geprobeerd. De nagels op de bovenste foto heb ik zo’n anderhalf week laten zitten. De nagels op de onderste foto heb ik er net op zitten.
Ik vind het ideaal dat ik de lak kan blijven manipuleren tot ik tevreden ben. Met de onderste set ben ik wat aan het experimenteren geweest met het mengen van kleuren (zelfde merk). Hierdoor had ik drie lagen nodig omdat het een vrij lichte kleur was. Zelf vind ik de 2 lagen van de bovenste foto er net wat mooier uitzien.
Ik moet nog even oefenen op het verwijderen. Ik denk dat ik te weinig eraf geveild had voordat ik ging weken en hierdoor was ik per hand zo’n 45min bezig😅
Daarna heb ik wel olie gebruikt om huid en nagels hydrateren, maar volgens mij moet het losweken aanzienlijk korter kunnen. Gebruiken jullie een handvijl of een elektrische?
Zo tof! Hoe vond je 163 lakken?
Ik heb ruim 2 weken geleden voor het eerst gellak laten zetten. Nu is er een stukje lak afgebroken bij mn duim, en bij mn middelvinger zit een scheurtje en is er ook iets afgebroken. Komt dit veel voor? Mn nagels waren/zijn wel echt slap en ben verder wel tevreden.
Je hebt een toffe collectie ook zo te zien🥰
Ja gebeurd bij mij ook wel eens hoor! Het zijn nog steeds natuurlijke nagels. Ik probeer de hoekjes of scheurtjes voorzichtig te vijlen en vaak red ik het daar wel mee tot de volgende behandeling.
Volgens mij is de houdbaarheid van alleen gellak op een “kale” nagel ook iets van twee weken. Alleen bij acryl/solar bleef gellak bij mij ook echt 5 weken zitren!