Dankjewel! Is van Regalrose
woah jouw nagelbed is zo lang, je nagels kopen niet eens over de top van je vingers en zijn al langer dan mijn nagels hahaha. Wat relaxed, nooit te lange nagels maar wel veel om te lakken
Haha dankje i guess ik weet niet of het een compliment is?
Ik kan zelf niet zo goed met lange nagels dealen, dus sinds ik niet goed meer kan afbijten (door beugel) doe ik ze netjes afknippen eens in de twee weken
Haha het is een statement zonder waarde of ja het lijkt me gewoon chill, als ik mijn nagels afknip zodat ze niet over m’n vingertoppen heen komen heb ik echt niks meer over, dus nu heb je best of both worlds! Nagels on te lakken, geen irritatie met te lange nagels
Sally Hansen Heather Hustle
Vanochtend opgedaan, nu al gechipt. Irritant. Dit is de reden dat ik eigenlijk alleen Essie draag haha.
Blij met mijn nageldame . Voorheen deed ik het wel eens zelf, met een “geweldige” techniek. Al je nagels eronder kalken, laten uitharden en tot slot douchen en onder de douche alle huid schoonmaken van overtollige lak
. Ik kan dit echt niet zelf, ben ik echt motorisch te slecht voor
Oooh ja dat onderkalken doe ik nogsteeds met mijn teennagels hahaha
Heel mooi!
Ik ook🤣
Met gellak of gewone lak?
Haha herkenbaar ik zit mezelf ook telkens in moeilijke bochten te wringen in mijn voeten in de lamp te frotten en tegelijkertijd mijn kleine teen zo te houden dat ie niet half onder de andere verdwijnt
Ik ben zelf groot fan van sally hansen instadry topcoat. Dat scheelt echt zoveel met afdrukken en lelijk worden door niet goed uitharden. Toen ik nog gewone nagellak gebruikte deed ik dat vaak net voordat ik naar bed ging. Met gewone sneldrogende topcoat resulteerde dat altijd in dekbedafdrukken in de lak, maar met die instadry had ik dat totaal niet.
Heb je trouwens het gevoel dat die strepen en slechte dekking komen door de lak of door het nageloppervlak?
Is je nagellak dik? Bij mij word het vooral streperig door te dikke lak. Beetje nagellak verdunner helpt daar goed voor.
Gebruik je een basecoat? Dat maakt vaak nog wel eens een verschil. Zeker bij lichtere kleuren trek je al snel strepen. Maar als je dan eent basecoat gebruikt die een beetje een huidskleur heeft (hoeft niet dekkend) scheelt dat vaak ook al veel
En verder het kwastje zo plat mogelijk op je nagel houden. Al is dat bij tenen wat lastiger, maar zo verdeel je de lak gelijkmatiger zonder strepen erin te trekken
Of in het ergste geval kun je er nog glitter over gooien. Dan vallen die strepen minder op dat doe ik ook weleens als een lak niet fatsoenlijk dekt en geen zin meer heb om opnieuw te beginnen
Dat is inderdaad wel raar dat het niet wil uitharden. 20-30 minuten is normaal echt wel voldoende. Was de luchtvochtigheid toen misschien heel hoog? Of had je pas ervoor gedoucht/in bad geweest/gezwommen?
Hoop dat het deze keer beter wil lukken. Succes!
Mijn teennagels zijn overigens ook niet groot hoor. Kleine teen zie je zelfs amper. Maar op zich is fijne glitter wel te doen. Chunks wordt wat lastiger. Die zijn ean groter dan je hele nagel vaak haha
Leuk! Lijkt een beetje op mijn zomerlievelings: dutch skies van h.ema. Hoewel daar met een beetje fantasie nog wat lila-achtigs in te zien is. Fijne kleur ook in elk geval!
Iemand tips of aanraders voor een goede/fijne nagelfrees voor thuisgebruik? Puur om geplakt/buildergel mee te verwijderen.
Mooie kleur! Goeie slippers ook (heb ik zelf ook haha)
Vaak door de warmte wordt lak ook vrij snel stroperig. Het meest ideale is om hem in de koelkast te bewaren (gewone lak dus, nooit met gellak doen). Maar mocht je dat niet willen is het nog een optie om je lak bij warm weer een paar uur vantevoren even in de koelkast te zetten. Dan lakt het vaak ook makkelijker.
Deze topcoat bedoel ik. Tenminste zo zag het flesje er 3 jaar geleden uit maar op de site van de etos en bol etc staat hij nog zo dus neem aan dat hij nog steeds in dit flesje zit