Nagellak #2

Ik zou dit eigenlijk echt niet zelf doen als je niet weet wat je doet. Je beschadigd je nagels zo snel. En dat kan echt hele nare gevolgen hebben. Tot infecties aan toe…

(Tattoos zijn nep whaha. Heb op mezelf zitten doodelen tijdens een saaie videocall vanmiddag)

27 likes

Prachtige kleur! @360!

1 like

Welke kleur is dit? :blush:

1 like

Ik heb er een van ali maar gebruik hem alleen om de lengtes korter mee te maken, ik ga niet over de echte nagel heen

Wat een mooie ring heb je!

1 like

:blue_heart::blue_heart:

36 likes

Schermafbeelding 2021-06-23 om 15.42.49

Nagelstyliste stelde voor om bloemetjes te tekenen op mijn nagels!

25 likes

Candy van The Gel Bottle! Super blij mee. Lekker fel. :sunglasses:

2 likes

Ohja nu zie ik de glitters pas! Heel subtiel, mooi.
Herken je gevoel helemaal. Ik erger me altijd weken aan mijn kale nagels en wanneer ik ze dan heb gelakt voel ik me echt helemaal op en top verzorgd en denk ik: dit moet ik volhouden. Nog nooit gelukt uiteraard. Ik blijf een drie-weken-lakker.

2 likes

Pride month! Naar voorbeeld van @sjem laatst :relaxed:

18 likes

Is er hier misschien iemand die geïnteresseerd zou zijn in het overnemen van een aantal kleuren gellac van PinkGellac?
Sommige zijn een paar keer gebruikt en anderen helemaal niet.
Dit merk werkt gewoon echt niet voor mijn nagels. Nu staat het maar te verstoffen.

1 like

Wat werkt er voor jou niet aan? Zijn ze heel anders dan Sensationail of aliexpress lakjes? En wat vraag je er voor?

Nee ze zijn verder niet anders dan andere lakjes. Alleen ik krijg dit gewoon niet van mijn nagels af. Het weken en vijlen duurt uren en moet elke keer in kleine stapjes. Terwijl ik met kiki londen in een half uurtje klaar ben. Daarom werkt dit merk niet voor mij.
Ik hoef er niet zo veel voor hoor. Wat iemand ervoor wilt geven. Nu heeft niemand er wat aan en dat is ook zonde.

2 likes

Ik heb je een pm gestuurd!

In het echt wel meer paars dan roze.

32 likes

Gel of gewoon?

Ook op de lila trein gestapt. Nagels laten doen bij Son Nails in Amsterdam :smiley:

57 likes

Wat een mooie vorm ook!

3 likes

Krijg het niet goed op foto, maar in het echt is het wat meer neon

63 likes