Candy Coat #511
Op de site komen de reviewfoto’s wel wat meer in de richting van hoe de lak er in het echt uit ziet trouwens.
Misschien 745 dan? Die heb ik ook en komt qua kleur meer overeen met mijn foto hierboven.
Snap eigenlijk ook niet waarom mijn telefoon zo’n andere kleur ervan maakt. Normaal is dat nooit zo
welke kleur/lakje is dit?
Dat moet ik even aan de nagelstyste vragen!
Oh, jammer, ik hoopte dat het een gewoon lakje was!
Is deze van de kruidvat vegan-lijn?
Ik gok zonder verlenging en gel…
Dit maar weer gedaan
@SpeedOfSound je moet gewoon naar de nagelstyliste gaan en zeggen wat je wil, want stel dat het gel zonder verlenging is maar jouw nagels zijn niet zo lang krijg je niet dit resultaat als je precies vraagt wat @Coco vraagt.
Je moet laten zien welk resultaat je wil en dan kan zij kijken wat daarvoor nodig is.
Edit: op mijn foto heb ik trouwens ook gel zonder verlenging
Dit is gellak zonder verlening! Maar er zit wel ook een laagje transparante gel onder om het te verharden want ik heb zelf hele slappe nagels. Anders scheurt het of chipt het best snel. De eerste keer is meestal niet zo mooi qua vorm maar als je gaat opvullen en je nagels zijn wat gegroeid dan is er meestal al een stuk meer mogelijk met de vorm!
Dankjewel! Nu ik dit typ zie ik dat hij in het echt wel een tikje donkerder is. Hij is “gewoon” van h.ema, wacky walnut.
Je kan altijd kiezen voor gel zonder verlenging. Verlenging kan ook en dan knipt ze de nagels op de gewenste lengte van heel lang tot kort net over je vingertoppen bijvoorbeeld. Als je een nagel breekt en je wilt die allemaal op dezelfde lengte hebben dan kan ze er voor kiezen om alles te knippen of juist die ene nagel te verlengen.
Denk dat @Coco een squoval vorm heeft en daar heb je al iets van lengte voor nodig (het witte van je nagel) om het mooi in vorm te krijgen. Wil je amandel, rond, stiletto dan ga je nog meer lengte voor nodig hebben. Alle stylistes kunnen dit wel, ik zou gewoon foto’s tonen van wat jij wilt tijdens je afspraak.
Kijk zeker naar afwerking: dikte van de gel, laktechniek en nagelriemen.
Versteviging kan ook!
Ik dacht na 1,5 jaar laat ik eens weer neppe klauwtjes nemen.
Kleur is zo lastig mooi weer te geven.
Ik zou even op facebook of insta zoeken. Ik zou ook even opletten of je wel je eigen vijl enzo krijgt en alles netjes word schoongemaakt.
Nee, het is een neon lakje van Cirque Colors!