Nee sorry, zie ook alleen die dondere. Op hun eigen website ook niet
Ik vind dat jij altijd hele leuke designs hebt!
Dit is een idee van een tekening van pinterest. Weet nog niet wat ik ervan vind, misschien moet ik even wennen.
Ha allen, hopelijk is dit het goede topic, zo niet, let me know - ik wil een gellak set voor thuis aan gaan schaffen en twijfel tussen Pink Gellac en Manicurist. Wat raden jullie aan?
Ik ben niet heel erg kapot van pink gellac. Althans de base en topcoat niet zo.
Lamp zou ik ook niet bij een merk kopen want zijn meestal dezelfde als die je op aliexpress kan kopen alleen dan met een merkje erop.
Er is een apart topic over nagellak, ik denk dat ze je vraag daar beter kunnen beantwoorden!
Ik heb alles van Pink en ben heel tevreden, maar het verschilt nogal per persoon als je dit topic terugleest.
Geen foto maar de gellak blijft deze week veel beter zitten, ik denk dat het de combinatie is van dunner lakken en langer onder de lamp. Ik heb pas vandaag de eerste nagel ‘verloren’. Zo meteen maar even alles weghalen en morgen een nieuwe set.
Hebben jullie nog tips of fijne filmpjes over het vorm vijlen van je nagels? Ik kan best netjes lakken, maar met vijlen ziet iedere nagel er anders uit. Dus ik laat de vorm nu maar voor wat het is, maar het zou zoveel mooier zijn als ik mooi kan vijlen.
Ik heb echt veel gehad aan de video’s van nail career education op YouTube, ook over lakken Enzo.
Eindelijk weer nagels na een jaar (ivm werk in de zorg). Nu bijna 4 weken vakantie dus nemen het er weer eens van.
Heel mooi, en bevalt het goed in de zorg? Geen spijt van?
Thanks!
Bevalt echt super. Zeker geen spijt van. Ook heel blij met de organisatie waar ik voor werk. Ik zou eerder doorgroeien naar bijvoorbeeld verpleegkundige of er andere taken bij nemen dan nog ooit uit de zorg gaan voor nu. Denk ook na meelopen in het ziekenhuis, dat ik goed op mijn plek zit in de ouderen zorg.
Leuk, fijn!
Heel mooi!