Nagellak #3

Iets meer barbie dan ik dacht :sweat_smile: Neonail bloomy vibes ‘rose’

17 likes

ik had maandag weer geprobeerd mety de gellak, een lichtroze kleur maar die lakte zo slecht met penseeltje dat ik maar naar het kwasteje van het flesje heb verder gedaan maar dan nog was het niet geweldig omdat het streperig blijf en ik dat compenseerde door dikker te lakken :’) En nu kan ik weer vaststellen dat de nagels die dikker gelakt zijn ook degene zijn die loslaten, ik kan ze echt lostrekken alsof ik een peel-off basecoat heb gebruikt :’)

lelijke hand

2 likes

Ah ja maar dit is ook wel echt een lastige kleur om mee te beginnen want je ziet alles!
——————-

Mijn 2e keer biab. Deze ging al ietsje beter!

9 likes

Ja ik was best wel verbaasd eigenlijk? Ik heb al twee keer een meer beige kleur gebruikt en dat lakte veel makkelijker, ook met los penseeltje dus het was wel jammer. Desondanks dat ik de kleur echt niet goed bij me vind passen en ze sowieso niet meer ga gebruiken vermoed ik haha.
Als mijn loon is gestort ga ik denk wel die transparante kleuren bestellen die het laatst gedeeld werden.

2 likes

Dikkere lak is ook moeilijk! Het werkt makkelijker als hij warm is, dan is de lak ook iets dunner. Ik doe meestal tijdens het preppen van mijn nagels het flesje lak in mijn broekzak/beha. Dan is ‘ie wat warmer tegen de tijd dat ik ga lakken en lakt het veel fijner!

4 likes

Tweede keer zelfaangebrachte BIAB en gellak überhaupt. Ik heb de peel off base gebruikt en zit er nu bijna een week op. Ik durfde niet veel dichter op de rand te lakken.

7 likes

Ik heb beide handen nog gepimpt

35 likes

Jij maakt echt zulke kunstwerkjes :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Neonail independent woman + glassy pearl chromepowder

22 likes

Onmogelijk op foto vast te leggen maar ze zijn zo mooi :sparkles::rainbow:

36 likes

Zo lief, thanks!

4 likes

13 likes

Hoe vind je het om zelf een frees te gebruiken? Zonder ervaring, beetje te doen na een paar keer en wat youtube filmpjes?
Er zit er nu ook 1tje in mijn mandje, want ben dat vijlen echt zat haha

1 like

Heb je er een in je mandje met de motor los van de e-file zelf? Ik had eerst een andere maar las later over die aparte motor dus heb ik die toch maar besteld.

Maar het viel me mee! Heb het nu 2 keer gebruikt. Vond het wel spannend haha maar het ging goed! Heb niet de bitjes gebruikt die erbij zitten maar heb een los bitje besteld bij een andere website. Vooral een bitje met een bolletje erop vind ik super fijn voor nagelriemen!

2 likes

Hmmm had gewoon zo’n hele dikke ‘pen’ in mn mandje zitten, maar zo’n unit ernaast is wel beter dus? Nog even doorzoeken dan!
Haha ja het lijkt mij dus ook spannend, maar had hetzelfde idee als jouw eerste keer om liever wat resten te laten zitten ipv per ongeluk in 1x teveel en pijn

1 like

Ik heb deze!
Wel een nuttig filmpje.

https://vm.tiktok.com/ZIJnvKYjo/

Ja precies, de 1e keer maar rustig aan doen! De 2e keer had ik er al meer feeling voor.

1 like

Oeh mooi! Welk lakje is dit?

1 like

Een lakje van Kiko

17 likes

31 likes

Heeft iemand ervaring met de nagelriemolie van de HEMA?