Nagellak #3

Eindelijk weer nagels na een jaar (ivm werk in de zorg). Nu bijna 4 weken vakantie dus nemen het er weer eens van.

48 likes

Heel mooi, en bevalt het goed in de zorg? Geen spijt van?

2 likes

Thanks!

Bevalt echt super. Zeker geen spijt van. Ook heel blij met de organisatie waar ik voor werk. Ik zou eerder doorgroeien naar bijvoorbeeld verpleegkundige of er andere taken bij nemen dan nog ooit uit de zorg gaan voor nu. Denk ook na meelopen in het ziekenhuis, dat ik goed op mijn plek zit in de ouderen zorg.

22 likes

Leuk, fijn!

2 likes

51 likes

Ben echt positief verrast over het gellacmerk van de kruidvat (mylaq).

11 likes

Heel mooi!

1 like

Kleurrrr! In het echt is het allemaal wat meer pastel dan op de foto alleen

29 likes

Lekker kleurtje :star_struck:

4 likes

Klik klak

24 likes

Glitter blijft m’n lievelingskleur.

39 likes

Alleen links gedaan, rechts komt ergens van t weekend wel

38 likes

Dankjewel!!
Ik heb op de tip en langs mn nagelriem een dun randje kleur gedaan en die met een ombrebrush naar beneden ‘uitgesmeerd’. Daarna een laagje milky white eroverheen gedaan, maar niet helemaal tegen m’n nagelriem en tip aan, zodat de kleur fel bleef.
Daar weer chrome overheen gedaan en dat was 't!

4 likes

Jouw nagels zijn altijd zo scheef gezet. Of heb je volleybal gespeeld vroeger oid

2 likes

Nee :volleyball: hahah maar dat is idd altijd. Ik weet ook niet hoe dat kan. De stylistes zeggen er soms wel iets over maar ik zie het zelf niet meer

3 likes

Ik vond het minder hard opvallen toen je je nagels in amandelvorm had, het is nu zeer recht gevijld.

1 like

32 likes

Andere hand

Zonder chrome:

Met chrome:

19 likes

Voor het eerst m’n nagels gedaan. Eerst alles eraf geveild met een nagelfrees. Heb dat niet goed gedaan want vond dat best spannend. Dus je ziet nog stukjes oude lak door de doorzichtige biab heen :sweat_smile:

Dus voor een volgende keer dat beter doen. En goed leren mijn nagels in een mooie vorm te veilen.

Ik heb 2 vragen: hoe maak je nou een apex?
Je moet het biab-bolletje ongeveer 3mm van je nagelriem plaatsen en dan naar beneden duwen en dan meenemen naar boven. Hoe krijg je dan je apex, doe je dat d.m.v. veilen?

En hoe maak je dat hele dunne kwastje schoon waarmee je je biab netjes ‘legt’?

Ik heb nog een hooooop te oefenen. Dinsdagavond maar weer want ben bang dat m’n nagels gaan breken omdat ik geen goede apex heb gemaakt.

7 likes

De apex maak je idd door een bolletje vlakbij je nagelriem te leggen. Die duw je voorzichtig naar je nagelriem en vervolgens blijf je contact houden met dat bolletje en en sleep je de biab voorzichtig mee naar boven door met je kwastje, zonder druk te geven, de biab van links naar rechts in een halve cirkel omhoog brengt tot je bijna bij de tip bent zeg maar.
Check anders de ig van Nailwhisperer, hij plaatst weleens reels waarin hij het laat zien.

2 likes