Het wordt steeds een beetje beter, mijn biab
De kleur die eroverheen zit is powder pink van Pink Gellak.
Het wordt steeds een beetje beter, mijn biab
De kleur die eroverheen zit is powder pink van Pink Gellak.
Waar zit bij jou de twijfel tussen ssen pinkgellac en neonails?
Ja geen idee eigenlijk. Ben toch voor de pink gellac gegaan en inmiddels binnen. Net voor het eerst geprobeerd:
Ik had alweer behoefte aan een ander kleurtje maar vooral aan kortere nagels haha. Dit is PG Seafoam Blue
Onlangs m’n nagels laten doen, kijken of ik het het geld waard vond. Maar ik doe het toch liever zelf, kan ik vaker wisselen
We gaan volgende week op vakantie en twijfel nog of ik dit blauw niet te heftig vind haha.
Ik vind het helemaal leuk
Je kan er altijd overheen lakken!
Ik zie dat veel mensen in dit topic zweren bij rubberbase als base coat voor stevigheid. Maar als ik rubberbase doe ipv gewone gel basecoat, merk ik dat ik veel sneller (binnen een week/10 dagen wel) lifting krijg en ook scheuren in de lak (niet in nagel maar echt in de lak). Ik ben dus weer teruggeswitcht naar gewone gel basecoat. Doe nu weer 2/3 weken met een lakje. Is dit een herkenbaar ‘probleem’ of doe ik iets verkeerd?
Ik denk dat de mensen die rubberbase gebruiken (mezelf incluus) geen 2/3 weken redden met gewone gellak. Vandaar de switch, als gewone gel zo lang bij jou blijft zitten zou ik daar lekker mee blijven lakken! Het werkt uiteindelijk toch voor iedereen anders.
Als dit voor jou werkt is het goed toch? Ik gebruik het icm met peel off dus 2 weken vind ik echt meer dan prima.
thanks en ook @Blush !
Idd, als het werkt, werkt het. Ik was alleen gewoon benieuwd of ik misschien iets verkeerd deed in de toepassing / het gebruik van de rubberbase waardoor het bij mij minder goed werkt. Maar dan blijf ik idd weer lekker bij base coat.
Maandag een volledige set gezet en dat gaat goed tot nu toe! Mag wel nog iets properder geveild zijn voor de pasvorm en ik denk dat het beter is om de nagel toch te pakken voor dat ze gelijmd worden. Ben benieuwd hoe lang het gaat blijven zitten.
Een lila rubberbase van PG, alleen jammer dat zo’n bleke kleurtjes bij mij nooit lang mooi blijven. Wordt al snel een beetje smoezelig aan de randjes, ik denk door foundation en concealer?
Al jullie mooi verzorgde nagels Krijg weer zin om m’n nagels te doen, maar meer dan ze vlug te knippen, vijlen en de nagelriemen te doen, kom ik niet meer sinds de zwangerschap en geboorte van onze kleine 🥹
Proficiat met de geboorte van jullie kleine
Terugkomend op mezelf Ik heb hier dus zelf biab gebruikt, ben inmiddels een week campinglife verder en het zit nog net zo. Behalve de uitgroei natuurlijk. Maar echt top!