Nagellak #3

Subtiele aura nails :nail_care:t2:

24 likes

Sally Hansen It’s Sherbert Day (normale lak), heeft een roze glans maar die zie je op de foto niet :rage:

18 likes

Ik heb recent mijn biab laten verwijderen en ben weer helemaal aan het genieten van mijn nagels met een transparante lak lakken.
Biab liet ik in de salon zetten en tot aan mijn volgende afspraak deed ik verder niks met mijn nagels.

2 likes

Bij fel licht is de kleur paars, wat warmer dan is het groen.

24 likes

OPI Malaga Wine (ongepland gekocht toen ik bij Douglas was voor iets anders, schrok me echt kapot toen ik ontdekte dat ik 16 euro moest aftikken voor deze normale lak lol, gelukkig is de kleur wel erg mooi!!!)

29 likes

Was 13,95 bij de lancering van OPI in België en Nederland. Ik deed al mijn zakgeld op bij de drogist en kocht maandelijks een kleur.

7 likes

Birthdaynails!

34 likes

Ohh ja of meebestellen met een groepsbestelling via een website waar ze heel veel OPI hadden. Voel me weer even 17 jaar

2 likes

Idem! Kocht voor tijdens de feestdagen “got the blues for red”, eerste OPI aankoop in jaren en schrok me kapot van de prijs :sweat_smile:.
Vind het zelf nog wel altijd de beste normale nagellak! :smile:

1 like

Ahh daar heb ik ook mee in mijn handen gestaan en getwijfeld (gelukkig maar dat ik ze niet allebei heb gekocht haha, 32 euro aan nagellak in 1 keer neee)

2 likes

Heb een setje gellak plaknagels van Maniac besteld om eens te proberen. Ik ben wel fan, denk ik. Wel nog even afwachten hoe lang het blijft zitten. Maar het brengt super gemakkelijk aan, goede maten voor al m’n nagels en het voelt echt als kwaliteit, heel stevig. Nu dus benieuwd hoe lang het blijft zitten, ze zeggen zelf 2-3 weken. Alleen jammer van de prijs, dit setje was €18. Maar voor af en toe misschien wel eens leuk.

Lekker zwart (net als m’n ziel hihahoooo).

5 likes

Bij mij blijven ze wel meer dan 2 weken zitten, maar moet wel de randjes goed aandrukken voor ze onder de lamp gaan. Anders blijven er haren hangen achter de randjes :grimacing:

En na een week doe ik een nieuw laagje topcoat.

Maar er zit toch voor 2 x manicure in? Ik bestel ze overigens bij ici paris ivm korting :grin:

2 likes

Ja als het goed is heb je 28 stickers in je verpakking en dat zou goed moeten zijn voor 2 manicures, maar ik heb wel dat ik na een keer al wel door de goed passende stickers ben. Dus dan moet je of net te smalle pakken of gaan knippen.

1 like

Essie Demure Vix

15 likes

Ik heb voor het eerst van die nagellakstickers gebruikt waar je geen lamp voor nodig hebt.
Best netjes gelukt! Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten.

12 likes

:sparkling_heart:

30 likes

Mooi! Gel of normaal?

1 like

Gel!

1 like

22 likes

22 likes