Valentijn meets begrafenis
Love is dead
Misschien wel de strakst gezette gellak die ik ooit zag. Prachtig zeg!
Na zo’n 6 jaar m’n nagels laten doen, heb ik besloten om ermee te stoppen. Een groot deel van m’n leven was gitaar spelen m’n passie en die wil ik weer oppakken. Dus dit zullen waarschijnlijk m’n laatste nagelfoto’s zijn hier
Zelf weer m’n nagels gelakt . Of het houdbaar is met gitaar spelen gaan we zien, maar ze hadden echt versteviging nodig
Heeft iemand toevallig een tip voor een fijne salon in Maastricht?
Geen tijd gehad om het voor valentijn te doen maar toch blij mee. Gellac met permanent markers een waterverf effect gemaakt
Lof it, ik ga dit weekend eerste keer cat eye proberen! Nog een gouden tip?
Thanks!
Ik zou eerst de magnetische deeltjes ‘activeren’ door er met de magneet even langs te gaan en daarna pas eventueel figuurtjes erin proberen te maken.
En als t niet lukt, gewoon even met je kwastje door de nog natte lak en weer opnieuw gaan proberen!
Wat een mooie kleur! Weet je welke dit is?
Geen idee, het is de kleur van de opbouwgel en daarover een glitterlak van Indigo. Ik kan het wel vragen bij mijn volgende afspraak, als je wil.
Ik ga hem zelf proberen na te maken met een basis en glitter eroverheen. Dan hoef je het niet speciaal na te vragen. Bedankt voor je reactie!
De opbouwgel had zo’n oudroze kleur, tussen roze en beige in.