Nagellak #3

Welke zijn aan te raden?

1 like

Ik heb een simpele cilinder magneet die ik fijn vind werken.
De cat eye lakken van Bodyspeak cosmetics en Florence nails vind ik mooi, die hebben een wat grovere glitter.
Ik heb ook met een hele fijne glitter, daar krijg je het ‘glass nails’ effect mee. Even zoeken welk merk dat is.
Edit: dat is Mizshe.

5 likes

Mesauda Galaxy Eyes (normale lak), heeft een subtiele gouden shift, heel mooi!

41 likes

Wauw, dit is tof!

Weer eens een beetje laten groeien. Lakje is van de hema

14 likes

Mijn nagels wat rust geven na steeds acryl en zelf wat proberen met press ons, tips en rubber base. Nu proberen mijn eigen nagels wat te laten groeien.

Dit was vorige week namelijk. Veel afgescheurd en ook op het nagelbed wat deukjes en juist dikkere stukjes :smiling_face_with_tear:. Kreeg het ook niet zo netjes gedaan. Vond het uiteindelijk wel schattig (vanaf veraf :joy:). Basis is rubber base playful pink van pink Gellac.

En dit gisteren gedaan. Ik vind korte nagels lakken echt moeilijker dan lange (nep) nagels. Rood is sangria red van pink gellak en de print is met blooming gel gedaan.

7 likes

Had zin in kleur met deze donkere dagen

16 likes

Ik wil weer beginnen met nagellak en mijn nagels wat langer later groeien. Maar ik heb dat mijn nagelbed breder wordt bij het puntje van mijn vinger, waardoor het altijd lelijk wordt met uitgroeien vind ik.

Maar als ik het bijvijl lijkt het snel te scheuren. Heeft iemand hetzelfde en hier tips voor?

Ik bedoel dus dat het er ongeveer zo uit ziet (niet mijn foto):

Ik denk dat je hier wel wat aan hebt!

11 likes

15 likes

Ik heb net gelijk even op die manier bijgevijld, het ziet er nog niet zo uit als ik wil maar wel echt al een stuk beter!

Eerder dacht ik dat je de nagel zo ver mogelijk naar beneden ook bij moet vijlen aan de zijkant zeg maar. Heb ik nu niet gedaan en het resultaat is wat beter dan ik dacht. Ik ben benieuwd hoe het over een paar weken is.

Nemen jullie trouwens nog steeds gellak wetende dat die allergieen op de loer liggen? Ik baal erg echt van maar ik durf nu geen acryl en gelnagels te laten zetten.

2 likes

@Espoir welke lak is dit?

@Tjiftjaf ik ben ermee gestopt sinds een week en ik mis het enorm. Ik geef m’n nagels nu even rust om te herstellen na 10 jaar gelnagels, maar zou het liefst terug naar de salon rennen.

Aii ja snap ik. Ik hoop echt dat er op een goed moment een acryl-vrij alternatief komt :smiling_face_with_tear:

1 like

:snowflake::snowman_with_snow:

En m'n zoontje wilde ook weer een foto van zijn nagels toen hij zag dat m'n man een foto voor me maakte 🥹

31 likes

Catrice Your Royal Highness

5 likes

Ik heb vrij lange nagels en laatst brak er een af. Heb toen kunstnagels bij Kruitvat gekocht maar de vorm is heel lelijk.

Wat zijn fijne mooie stevige kuntsnagels? Mijn nagelstyliste destijds had tips die ze alleen aan het uiteinde van de nagel plakte. Is dat als leek ook goed te doen of hebben jullie andere aanraders?

Ik vind de full cover tips van Diva fijn.

1 like

Ja dat heb ik wel gedaan maar vind de nagels best wel lelijk en van goedkoop materiaal.

@MazKanata dank je, die ga ik eens bekijken!

1 like

Oh nee ik wil gewoon dat ze erop blijven zitten en zo weer meegroeien met mijn eigen nagel. Vandaar dat ik kwaliteit zoek.

Ik heb Biab laten doen met extension en nail art. Mijn eigen nagels waren compleet afgebroken en wil ze nu weer laten uitgroeien voordat ik het zelf weer ga doen.

9 likes