Nagellak #3

Ik heb net toevallig all in one biab gebruikt, clear dus, en die vond ik veel vloeibaarder dan 019 of teddy. Terwijl ik ze op dezelfde plek bewaar.

Ik gebruik de topcoat van tgb en ben daar heel tevreden over.

Edit: de kleurpigmenten kunnen inderdaad op een gegev3n moment loslaten van de biab, heb dat ook bij teddy gehad, bedenk ik nu. Heel irritant is dat.

1 like

Voel me weer een prinses. Had trouwens geen zin om mijn nagelriemen netjes te maken en aan de zijkant moet ik ook nog wat weg schrapen :nail_care:t4:

3 likes

1 (!!) laag orchid jungle van essence. Geen zin meer in het gedoe van gel nagels en lamp en vijlen en nagelriemen en dat ik dan toch niet tevreden ben en het weer meteen eraf ligt als ik zonnebrand gebruik. Dit zit er in 2 minuten op. En ik hou m’n nagels nu op gewoon kort want ze breken toch steeds.

Het droogt alleen wel echt snel dus je moet zeer snel werken. De pink van m’n andere hand is daardoor een beetje lelijk

25 likes

36 likes

Wat een leuk lakje, welke is dit?

2 likes

Essie Bodice goddess (506)!

My English Rose van Mylaq

12 likes

13 likes

Ze was er zelf ook trots op. Dus heeft er foto’s van gemaakt voor haar portfolio.

29 likes

Hoe werkt dit?

1 like

Ik had zin in lentenagels

41 likes

Misschien kan iemand me helpen hier! Ik ben op zoek naar een nagellak in een vrij rijke, paarsblauwe kleur. Alle kleurtjes die ik tegenkom zijn net te blauw of net te paars of teveel lila. Een paar foto’s ter voorbeeld van de tint die ik ongeveer bedoel (bij het palette links)

Weet iemand welk merk zoiets heeft? 🥹

1 like

Misschien Essie - Don’t burst my bubble, OPI - show us your tips of OPI - You’re such a Budapest? Al zit in die laatste overigens wel een lichte shimmer.

4 likes

Essie- wink of sleep?

4 likes

8 likes

26 likes

Ik zou even bij Kiko kijken!

3 likes

Heel mooi!

2 likes

20 likes