Essie- wink of sleep?
Ik zou even bij Kiko kijken!
Heel mooi!
Bedoel je ih palette meest linkse kleur?
Ik zie hier alleen fel paars in… maar dit noem jij paars-blauw? Missh ligt het aan mn scherm instellingen.
Dan is dit te paars vermoed ik:
Hoe bevalt deze? En dan bedoel ik de semi permanente lak die je onder een lamp moet uitharden. Ben vooral benieuwd of de lak echt zo makkelijk te verwijderen is als ze zeggen.
Of heeft iemand anders ervaring met de semi-permanente lak van Manicurist?
Of de gewone lak, hoe lang blijft die zitten?
Ik had er nog op gereageerd, ik heb mijn bestelling uiteindelijk niet gekregen en beslist er niet meer naar om te kijken haha. Uiteindelijk moest ik ook nog een claim doen bij paypal om mijn geld terug te krijgen dus ik vind de service ook gewoon heel slecht.
Oh dat had ik niet meer gezien. Wat stom en wat een gedoe!
Ik heb de gewone lak van Manucurist en ben erg onder de indruk! Normaal gesproken chipt het bij mij na een dag of paar dagen, maar dit bleef een week mooi. @zwaardvis had er ooit eens over gepost en na aanleiding van haar post had ik het ook gekocht. Ik heb die active essential trio set, ooit gekocht in de aanbieding bij Lyko.
Oh wat goed!
Ik heb de semi-permanente lak besteld n.a.v. meer reviews online.
Mijn eigen nagels zijn he-le-maal verpest door de gellak en biab en het verwijderen daarvan. Ik heb nu hele dunne beschadigde nagels. Gewone nagellak blijft amper ‘plakken’ nu.
Ben heel benieuwd of het wat is, zou je willen laten weten hoe het bevalt?
Ja, zeker!
Zitten er in de press on van doonails ook schadelijke stoffen? Ik heb mijn huid rondom mijn nagels verpest met gellak, maar word ook gek van normale lak en hoe snel die chipt.
Ik las met zoeken in dit topic dat enkele van jullie die ook gebruiken. Naar tevredenheid?
Heb een keer nagelstickers geprobeerd gezien mijn nagels van BIAB en gellak echt naar de tering gingen. Deze zijn van Blitzbee en zitten er nu 3 weken op. Vind ze wel leuk!!
Edit: ben niet zo’n secure meid zoals je kan zien. Iemand tips voor het er af te halen? Heb wel eens eerder stickers gedaan en op die standaard manier met folie ging bij mij niet heel makkelijk en kwam er toch nagelschade.
Klein randje maken en dan met olie eronder. Zo steeds verder loshalen en dan weer olie en dan weer loshalen!