Nagellak #3

Neonail Sparkling petals!

3 likes

Voor het eerst marmeren nagels geprobeerd. Dacht dat ‘nail art’ met gewone nagellak niet kon/moeilijk was, maar begin er een heeeeeeel klein beetje handigheid in te krijgen :stuck_out_tongue:

12 likes

:purple_heart:

25 likes

Ik vind dit altijd zo leuk om naar te kijken, hoe mooi iedereens nagels zijn. Ik zou zelf ook heel graag nagellak dragen, maar ik ben er te onhandig voor en níks blijft zitten op mijn zwakke nagels: gewone nagellak, gellak thuis, gellak in de salon, biab. Vanalles geprobeerd, maar óf supersnel chips, of de biab laat gewoon los… Mocht iemand nog fantastische tips hebben: ik hoor ze graag :innocent:

4 likes

Hier precies hetzelfde :cry: Heb de ultieme tip ook nog niet gevonden. Merk dat m’n nagels iets minder snel breken met gellal op, maar ook dat blijft max een weekje mooi voor het gaat chippen of loslaat.

2 likes

MyLaq gellak lijkt bij kruidvat uit het assortiment te gaan, alles was in de winkel 75% korting. Heb 7 lakjes gekocht en € 12,23 betaald (€ 37,70 korting).

3 likes

47 likes

41 likes

Ben hier echt te lang mee bezig geweest maar super blij en ook beetje trots op.

40 likes

Echt knap gedaan!

5 likes

Toch nog iets zomers vandaag.

Neonail 10 Welcoming Type

29 likes

Lekker simpel. Overmorgen een bruiloft. Wel laatste keer in de salon want mijn favoriete styliste werkt niet meer op de tijden dat ik kan. Dus ga het gewoon weer zelf doen.

53 likes

Heb je irritatie/jeuk aan je nagelriemen? Ze zien er wat rood uit zo op de foto.

Heb zelf nu een allergie en dat begon bij mij precies zo.

Iemand dit ook keer eerder gehad? Van die omhoogstaande kleine velletjes onder je nagelriemen?

Ik bijt geen nagels.

Hoe kom ik hier van af? Doet echt pijn.
En heb al olies en crèmes geprobeerd.

1 like

Haha nee, ik wandel altijd van huis naar station en dit kwam door de koude wind en de regen!

Ben wel bang dat het ooit gaat gebeuren, maar ik hou het goed in de gaten. :blush:

@Whitecactus
Dit heb ik eigenlijk altijd en ik knip de losse velletjes gelijk af met een tangetje zodat ze niet verder open gaan. Goed vet proberen te houden helpt bij mij.

1 like

Ja weg knippen met nagelriemschaartje doe ik nu ook. Maar dag erna zitten er weer nieuwe :unamused:

Inderdaad afknippen, zo dicht mogelijk op de huid. Ik doe het met een nagelknipper. Regelmatig m’n nagelriemen terugduwen helpt bij mij om die velletjes te voorkomen.

Ik had dit eens na een russion manicure, had ze teveel nagelriem afgeknipt

Nagelstickers van Blitzbee! M’n nagels waren nog goed genoeg voor een nieuwe ronde na de vorige set. Heb ze er bijna een maand op gehad! En ik heb het idee dat dit echt beter is dan gel of biab voor mijn nagels (en voor de portemonnee haha)

21 likes

Oh vet! Heb laatst ook geprobeerd om nagelstickers op te doen. Maar dat is nog best ingewikkeld met de kromme vingers die ik heb.

2 likes