Nagellak #3

Oh wat hebben we onze nagels toch naar de klote geholpen he? Dit is nu al de 3e waarvan ik het lees in korte tijd.

Die stickers durf ik ook niet meer aan ivm het eraf halen inderdaad. Neemt bij mij altijd teveel nagel mee want heb ook geen geduld om een uur bezig te zijn met olie.

1 like

Ik heb nu nagellak stickers die zonder UV-lamp werken. Ze zitten er nu 2 dagen op dus kan er nog niet veel over zeggen hoe lang ze mooi blijven. Had er misschien wel de bijbehorende topcoat overheen moeten doen want ze reageren een beetje gek op zonnebrand.

(Ik had nogal haast toen ik ze aanbracht, dus vandaar had het netter gekund)

6 likes

Mooi! Welke zijn dit?

1 like

Deze zijn van Miss Sophie, ze hebben UV nailwraps maar ook ‘gewone’. Als goed is kom je
zo bij hun gewone assortiment.

Een waarschuwing: sommige kleuren komen niet echt overeen met het preview plaatje op de website. Dus je moet even doorklikken naar de foto waar je ook de verpakking ziet.

Ik vind ze de reguliere prijs niet waard. Dus koop ze in de aanbieding. Zag dat ze nu ook weer een actie hadden.

Overigens houd ik me zeker aanbevolen voor andere merken nailwraps (zonder UV dus)

3 likes

Na jaren gellak (en het zelf eraf krabben en schrapen :grimacing:) zagen mn nagels er níet uit. Heb ze laten uitgroeien en nu zijn ze weer gezond.
Heb mn oude gewone nagellak weer onder het stof vandaan gehaald en vind het wel weer chill dat het met wat nagellakremover gewoon klaar is.

De kleur heet toffee coffee.

22 likes

30 oktober ben ik gestopt met gellak doen bij mijzelf. En los van de vieze nagelriemen zijn mijn nagels echt zo erg verbeterd. Ze waren echt helemaal kapot gegaan door mijzelf. Nu zijn ze echt sterk en gezond, heb ze nog nooit zo stevig gehad, ook niet voordat ik begon!

before

after

Maar mijn nagelriemen moet ik wel blijven knippen zo te zien haha

5 likes

Wat een verschil. Heb je gewoon de natuur zn werk laten doen of heb je producten gebruikt?

2 likes

Dan lijken ze heel slecht behandeld toen je gellak had.

7 likes

Ja, ik had ze echt verpest. En de laatste keren met het verwijderen ook veeeel te ver gevijld.

@CarrieBradshaw Vooral veel smeren met (nagel)olie en handcrème. Ik vind Dadi Oil fijn werken, maar eigenlijk verzorgt elke olie de nagels wel. Soms verwarmde ik de olie een beetje en weekte ik mijn nagels erin, vooral in het begin. En na bijna elke keer handen wassen smeerde ik mijn handen in met handcrème.

3 likes

Weer eens nail art gedaan. Ondergrond is cateye maar zie je niet zo goed.

9 likes

Aanrader: Sally Hansen Instant Cuticle Remover!!! Mijn cuticle remover van Essence was na heel veel jaar (ik kocht hem nadat ik erover las op de blog livelifegorgeous, lol) op, en hoewel ik er altijd tevreden over ben geweest wilde ik ook eens deze proberen. Hij werkt echt top, heel snel. Ik duw mijn nagelriemen terug, breng een druppeltje per nagel aan, laat het anderhalve minuut werken, spoel het goed af met water en schraap vervolgens moeiteloos alle velletjes die aan de nagelplaat vastzitten weg.

Verder zijn mijn nagels de afgelopen tijd heel saai omdat ik fanatiek aan het klimmen ben en ik geen lengte verdraag. Laagje base- en topcoat van Catrice:

30 likes

:heart_eyes:

3 likes

Omg ik spoel het nooit af met water :o

Worden je huid en nagels daar niet heel zacht door? Ik zou bang zijn dat het je nagels op den duur beschadigt en je huid irriteert!

2 likes

o dat klinkt echt top. Koop je die online?

1 like

Ik woon in het buitenland en vind het bij de drogist, weet niet of je in Nederland ook drogisten hebt die Sally Hansen verkopen. Online is het sowieso makkelijk verkrijgbaar!

1 like

Ik heb hem laatst bij Bol besteld!

Bekijk Sally Hansen Instant Cuticle Remover -Nagelriemverzorging op: https://www.bol.com/nl/p/sally-hansen-instant-cuticle-remover-nagelriemverzorging/9200000007042355?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 likes

Ja ik wist dit dus niet! Mijn nagels zijn heeel slap

Wat een TOP spul, thanks voor de tip! En als ik nu nog dé truc ontdek waardoor ik zelf niet meer zo friemel aan m’n nagels wordt het nog eens wat :upside_down_face:.

2 likes

Alweer een week oud en ja ik moet regelmatiger oliën

16 likes