Nagellak #3

Weer eens een nieuw lakje gekocht van Catrice

21 likes

@FrozenFlame het lakje van @vitaminwater misschien? :joy:

4 likes

Inderdaad haha! :rofl:

2 likes

Yes! Sinds ik van gellak ben overgestapt gebruik ik eigenlijk alleen nog maar Manicurist. Ze hebben altijd een bundel korting met drie lakjes voor €34. Blijft heel lang zitten en hebben veel mooie kleurtjes. Maar over de nieuwere kleuren moet een topcoat (Ik gebruik eentje van Catrice), zonder droogt hij heel gek mat op.

2 likes

Die van mij is wel wat paarser/minder roze dan jouw voorbeeldfoto’s, maar mocht je ‘m willen proberen is het 024 Grape Minds Think Alike

2 likes

OPI Red Hot Rio vers van de pers :heart:

Ik ga over drie weken naar Zuid Frankrijk, heeft iemand tips voor een mooie zomerse kleur voor mani en pedi? De nagelsalon waar ik heenga heeft alleen OPI (maar wel zo ongeveer alle kleuren haha)

17 likes

Ik vind kobaltblauw de beste nagellakkleur voor de zomer, dus dat is mijn suggestie haha! Supermooie nagels zo (rood is altijd het mooist, voor mij).

Altijd bijzonder hoe witte nagellak na de eerste laag eruit ziet alsof het er nooit egaal uit zal zien, maar met de tweede gelukkig goed bijtrekt. :relieved: Is Debby Gel Play (normale lak), nummer 23.

17 likes

Iemand hier ervaring met de press on nails van doonails of nailday? Zijn deze echt beter van kwaliteit?

2 likes

22 likes

Ja!! door jouw bericht geïnspireerd, gisteren laten zetten :blue_heart:

28 likes

Ik heb gister essie mademoiselle opgedaan en toen was ie echt mooi roze, maar vandaag echt sad beige. Snap niet hoe de kleur verandert??

gebeurt soms bij mij als ik zonnebrand gebruik, met name anthelios.

Komt door UV!

1 like

Bestaan daar topcoats voor?

1 like

Zo mooi de vorm van je nagels in combinatie met de kleur!

@Mimosa En wauw deze kleur is mooi inderdaad :large_blue_circle:

@Nude ik heb dit ook met normale nagellak, zeker na een week verkleurt het een beetje (ietsje valer meestal). Met gel gebeurt dit niet echt bij mij

3 likes

Ik heb even proberen te zoeken, maar ik krijg alleen maar gel topcoats met UV filter/block te zien.

Ik heb het zelf eens gehad met een lichtroze gellak die echt vies beige werd op vakantie. Sinds het gebruik van een andere topcoat was dat wel opgelost.

Dankjewel! Ik kon het ook alleen maar in de vorm van gel vinden helaas. Ik ga een andere topcoat proberen in ieder geval.

Mijn nagelbed is nog langer geworden sinds mijn zwangerschap.

26 likes

Nou ik had dit een tijd geleden gekocht en ging daarna op vakantie blabla dus helemaal vergeten!

Daarom zojuist gedaan… maar; het werkt niet echt bij mij… helaas.

Het wordt alleen heel zacht en verwijdert maar kleine stukjes dus nu heb ik juist rafelige/lelijke nagelriemen…Ik lees online dat het bij sommige mensen inderdaad niet optimaal werkt.

Missh heb ik het te kort gedaan? 1 minuut (dacht niet te sterk beginnen). Terwijl de verpakking 15 seconden aangeeft.

Of ik schraap niet op de juiste manier.
Doe jij het met een houten bokkenpootje?

Je hebt het over rafelige nagelriemen, betekent dat dat je het op je levende huid hebt gebruikt? Want dit product is wel echt voor wat op je nagelplaat geplakt zit, zeg maar! Ik gebruik zelf een metalen cuticle pusher, maar dat zou niet zoveel verschil moeten maken. Stuur me anders even een dm, dan kunnen we brainstormen!

3 likes