Met links gedaan dus niet superstrak of netjes
Had een visie waarbij dit mijn door de zon gekuste huid zou accentueren, was ff vergeten dat ik nog helemaal niet bruin ben haha oeps. Wel echt mooi op tenen vind ik, is Wicked van Essie
Heeft iemand ervaring met plaknagels of nagelstickers op nagels die door eczeem zijn aangedaan? Heb binnenkort een bruiloft dus zou dan graag wel wat op mijn nagels hebben. Denk dat dat misschien beter is dan gewone (gel)nagellak, maar kan er ook naast zitten en dat dat even slecht is.
Niet mijn nagel, maar zo ziet mijn duimnagel er ongeveer uit: https://www.sciencephoto.com/media/132175/view/fingernail-pitting-due-to-eczema
Ik denk dat met stickers je de ontegelmatigheid er wel doorheen gaat zien. Ik heb van die verticale ‘groefjes’ in mijn nagel die blijf je ook zien met de stickers.
Heeft iemand wellicht een idee welke nagellak (normale, geen gel) bij deze kleur in de buurt komt? Zijn heel gare foto’s want het zijn screenshots uit een filmpje.
OPI NATURE STRONG - Nagellak - NAT022 thistle make you bloom
Deze misschien?
Oee qua kleur zeker alleen zit in deze van OPI een glitter zo te zien. Dat vind ik niet zo mooi.
Essie fuel your desire misschien? Denk dat als je zoekt naar magenta/berry kleuren dat je al een heel eind komt.
Deze van Manicurist misschien?
Heb deze toevallig net zelf gekocht en lijkt er erg op (green in de link slaat op de lijn, niet de kleur😅).
Die lijkt er wel echt op inderdaad thanks!
@Billy Deze lijkt ook echt overeen te komen. Heb jij ook op deze site besteld gewoon? Ken dit merk verder niet.
Inderdaad haha!
Yes! Sinds ik van gellak ben overgestapt gebruik ik eigenlijk alleen nog maar Manicurist. Ze hebben altijd een bundel korting met drie lakjes voor €34. Blijft heel lang zitten en hebben veel mooie kleurtjes. Maar over de nieuwere kleuren moet een topcoat (Ik gebruik eentje van Catrice), zonder droogt hij heel gek mat op.
Die van mij is wel wat paarser/minder roze dan jouw voorbeeldfoto’s, maar mocht je ‘m willen proberen is het 024 Grape Minds Think Alike
OPI Red Hot Rio vers van de pers
Ik ga over drie weken naar Zuid Frankrijk, heeft iemand tips voor een mooie zomerse kleur voor mani en pedi? De nagelsalon waar ik heenga heeft alleen OPI (maar wel zo ongeveer alle kleuren haha)
Ik vind kobaltblauw de beste nagellakkleur voor de zomer, dus dat is mijn suggestie haha! Supermooie nagels zo (rood is altijd het mooist, voor mij).
Altijd bijzonder hoe witte nagellak na de eerste laag eruit ziet alsof het er nooit egaal uit zal zien, maar met de tweede gelukkig goed bijtrekt. Is Debby Gel Play (normale lak), nummer 23.
Iemand hier ervaring met de press on nails van doonails of nailday? Zijn deze echt beter van kwaliteit?