Nagellak #3

Welk merk is het? Als het leuke kleurtjes zijn heb ik misschien wel interesse!

1 like

Wat een heerlijk lakje, welke is het?

Aura nails :nail_care:

15 likes

Oh dat is goed te weten. Ik ben ook over op ‘gewoon’ lakken. Press ons blijven bij mij gewoon niet zo goed.
Ik heb het idee dat Essie wel echt de best blijvende lakjes heeft.

Iemand anders nog een tip?

1 like

Neonail

Lekker fel rood. Zou echt willen dat ik zo iemand was die altijd haar nagels laat doen maar vind het toch te duur om bij te houden :broken_heart:

7 likes

Neonail Sparkling petals!

3 likes

Voor het eerst marmeren nagels geprobeerd. Dacht dat ‘nail art’ met gewone nagellak niet kon/moeilijk was, maar begin er een heeeeeeel klein beetje handigheid in te krijgen :stuck_out_tongue:

12 likes

:purple_heart:

25 likes

Ik vind dit altijd zo leuk om naar te kijken, hoe mooi iedereens nagels zijn. Ik zou zelf ook heel graag nagellak dragen, maar ik ben er te onhandig voor en níks blijft zitten op mijn zwakke nagels: gewone nagellak, gellak thuis, gellak in de salon, biab. Vanalles geprobeerd, maar óf supersnel chips, of de biab laat gewoon los… Mocht iemand nog fantastische tips hebben: ik hoor ze graag :innocent:

4 likes

Hier precies hetzelfde :cry: Heb de ultieme tip ook nog niet gevonden. Merk dat m’n nagels iets minder snel breken met gellal op, maar ook dat blijft max een weekje mooi voor het gaat chippen of loslaat.

2 likes

MyLaq gellak lijkt bij kruidvat uit het assortiment te gaan, alles was in de winkel 75% korting. Heb 7 lakjes gekocht en € 12,23 betaald (€ 37,70 korting).

3 likes

46 likes

40 likes

Ben hier echt te lang mee bezig geweest maar super blij en ook beetje trots op.

39 likes

Echt knap gedaan!

5 likes

Toch nog iets zomers vandaag.

Neonail 10 Welcoming Type

28 likes

Lekker simpel. Overmorgen een bruiloft. Wel laatste keer in de salon want mijn favoriete styliste werkt niet meer op de tijden dat ik kan. Dus ga het gewoon weer zelf doen.

53 likes

Heb je irritatie/jeuk aan je nagelriemen? Ze zien er wat rood uit zo op de foto.

Heb zelf nu een allergie en dat begon bij mij precies zo.

Iemand dit ook keer eerder gehad? Van die omhoogstaande kleine velletjes onder je nagelriemen?

Ik bijt geen nagels.

Hoe kom ik hier van af? Doet echt pijn.
En heb al olies en crèmes geprobeerd.

1 like