Zou het nog zin hebben om gellak proberen te verkopen. Heb veel te veel en denk dat de meeste 1x of niet gebruikt zijn. Maar met alle negatieve berichten vraag ik me af of het zin heeft uberhaupt een poging te wagen
Ik heb veel lakjes in 1 pakket op vinted staan en het verkoopt niet.
Wow nog nooit van gehoord, maar zit nu filmpjes te bekijken;
Hoe vaak gebruik jij het?
Ik zie ook mensen hun hele nagel ermee schrapen, en anderen alleen bij nagelriem
Ik doe mijn nagels (lak verwijderen met aceton - vorm vijlen - nagelriemen terugduwen - nagels weer lakken) eens per week, als ik gedurende de week heel goed ben geweest met smeren is het niet nodig. Ik gebruik het elke 2-3 manicures, dus ongeveer twee keer per maand. Ik gebruik het sowieso alleen bij de nagelriemen, !!!na anderhalve minuut spoel ik het goed af!!! en schrapen doe ik heel zachtjes (met dit product heb je ook echt totaal geen kracht nodig), dan beschadigt het niks.
Ik heb recent mijn hele set inclusief lamp nog verkocht!
OMG jou nagels
Jaaa maar echt @Kwal . Ik ben na jaren nagels bijten al blij dat ik geen stompjes meer heb en soort van nagels heb maar jouw nagels zijn echt goals!
Heeft iemand wel eens gelnagelstickers bij Doonails besteld? Scheelt behoorlijk qua kosten maar ik wil liever niet opgezadeld zitten met iets dat niet goed werkt.
Wat een leukerd? Is dit gewone lak?
Nee gellak! Spring Green van Pink Gellac
Te leuk die aardbeien!!!
Ja, werkt goed! De stickers zijn zo lang dat je ze doormidden kunt knippen, dus je kunt er minstens twee keer je nagels mee doen. Goed alle randjes aandrukken voor het uitharden en het blijft makkelijk twee weken zitten bij mij. Drie weken ook wel maar dan zijn er hier en daar wat kleine stukjes uit en liften de randjes een beetje.
Biab Rose van Pink Gellac met een parel Chrome. Ik moet het alleen echt nog onder de knie krijgen om die biab wat gladder te krijgen. Ik probeer hem al zo glad mogelijk aan te brengen en even mijn hand om te draaien maar toch nog best veel “hobbels”. Wel heel blij met de kleur.
@MazKanata Jouw nagels weer. Echt geweldig