Nagellak #3

Ja!! door jouw bericht geïnspireerd, gisteren laten zetten :blue_heart:

28 likes

Ik heb gister essie mademoiselle opgedaan en toen was ie echt mooi roze, maar vandaag echt sad beige. Snap niet hoe de kleur verandert??

gebeurt soms bij mij als ik zonnebrand gebruik, met name anthelios.

Komt door UV!

1 like

Bestaan daar topcoats voor?

1 like

Zo mooi de vorm van je nagels in combinatie met de kleur!

@Mimosa En wauw deze kleur is mooi inderdaad :large_blue_circle:

@Nude ik heb dit ook met normale nagellak, zeker na een week verkleurt het een beetje (ietsje valer meestal). Met gel gebeurt dit niet echt bij mij

3 likes

Ik heb even proberen te zoeken, maar ik krijg alleen maar gel topcoats met UV filter/block te zien.

Ik heb het zelf eens gehad met een lichtroze gellak die echt vies beige werd op vakantie. Sinds het gebruik van een andere topcoat was dat wel opgelost.

Dankjewel! Ik kon het ook alleen maar in de vorm van gel vinden helaas. Ik ga een andere topcoat proberen in ieder geval.

Mijn nagelbed is nog langer geworden sinds mijn zwangerschap.

26 likes

Nou ik had dit een tijd geleden gekocht en ging daarna op vakantie blabla dus helemaal vergeten!

Daarom zojuist gedaan… maar; het werkt niet echt bij mij… helaas.

Het wordt alleen heel zacht en verwijdert maar kleine stukjes dus nu heb ik juist rafelige/lelijke nagelriemen…Ik lees online dat het bij sommige mensen inderdaad niet optimaal werkt.

Missh heb ik het te kort gedaan? 1 minuut (dacht niet te sterk beginnen). Terwijl de verpakking 15 seconden aangeeft.

Of ik schraap niet op de juiste manier.
Doe jij het met een houten bokkenpootje?

Je hebt het over rafelige nagelriemen, betekent dat dat je het op je levende huid hebt gebruikt? Want dit product is wel echt voor wat op je nagelplaat geplakt zit, zeg maar! Ik gebruik zelf een metalen cuticle pusher, maar dat zou niet zoveel verschil moeten maken. Stuur me anders even een dm, dan kunnen we brainstormen!

3 likes

Heb net mn teennagels gelakt en dan voel ik me altijd echt een superieur mens.

11 likes

Hahaha nou ik vind het superieur dat je blijkbaar mooie voeten hebt zonder nagellak. Als ik mijn teennagels niet lak heb ik zulke lelijke voeten :smiling_face_with_tear:. Het is gewoon geen optie. Ben echt jaloers op vrouwen die van die mooie natuurlijke voeten hebben hahaha

2 likes

Mesauda Bloody Mary (normale lak)

Mijn collectie dieprode nagellak wanneer ik met een nieuw flesje kom aanzetten:

42 likes

Ik ben in de valkuil van butteryellow nails gevallen. Kleurtje gekocht maar het matcht voor geen meter bij andere kleuren vind ik.

2 likes

Haha ik had vorig jaar ook lichtgeel gekocht en ik vond het ook echt niet uit zien op korte nagels? Beetje vies zelfs.

1 like

Ja van die kurkuma nagels

4 likes

Ja eens! Ik had bij pinkgellac een gele nagellak gekocht, dezelfde dag nog op gedaan en ook direct er weer af gehaald :sob:. Oogde inderdaad zelfs viezig??

2 likes

Dit vind ik nou altijd met blauw. Zowel lichtblauw als kobalt prachtig op foto’s, maar als ik het dan heb, voelt het gelijk alsof ik al m’n kleding niet meer aan kan.

1 like

Laag Catrice Milky Not Guilty + laag Catrice Holo Blast

Heel mooi! (Vertrouw er maar op haha je ziet niks op de foto)

Oja kijk:

24 likes