Nagellak #3

Haha nee, ik wandel altijd van huis naar station en dit kwam door de koude wind en de regen!

Ben wel bang dat het ooit gaat gebeuren, maar ik hou het goed in de gaten. :blush:

@Whitecactus
Dit heb ik eigenlijk altijd en ik knip de losse velletjes gelijk af met een tangetje zodat ze niet verder open gaan. Goed vet proberen te houden helpt bij mij.

1 like

Ja weg knippen met nagelriemschaartje doe ik nu ook. Maar dag erna zitten er weer nieuwe :unamused:

Inderdaad afknippen, zo dicht mogelijk op de huid. Ik doe het met een nagelknipper. Regelmatig m’n nagelriemen terugduwen helpt bij mij om die velletjes te voorkomen.

Want één kleur is gewoon saai

51 likes

Ik had dit eens na een russion manicure, had ze teveel nagelriem afgeknipt

Nagelstickers van Blitzbee! M’n nagels waren nog goed genoeg voor een nieuwe ronde na de vorige set. Heb ze er bijna een maand op gehad! En ik heb het idee dat dit echt beter is dan gel of biab voor mijn nagels (en voor de portemonnee haha)

21 likes

Oh vet! Heb laatst ook geprobeerd om nagelstickers op te doen. Maar dat is nog best ingewikkeld met de kromme vingers die ik heb.

1 like

Met links gedaan dus niet superstrak of netjes

22 likes

Had een visie waarbij dit mijn door de zon gekuste huid zou accentueren, was ff vergeten dat ik nog helemaal niet bruin ben haha oeps. Wel echt mooi op tenen vind ik, is Wicked van Essie

22 likes

Heeft iemand ervaring met plaknagels of nagelstickers op nagels die door eczeem zijn aangedaan? Heb binnenkort een bruiloft dus zou dan graag wel wat op mijn nagels hebben. Denk dat dat misschien beter is dan gewone (gel)nagellak, maar kan er ook naast zitten en dat dat even slecht is.

Niet mijn nagel, maar zo ziet mijn duimnagel er ongeveer uit: https://www.sciencephoto.com/media/132175/view/fingernail-pitting-due-to-eczema

Ik denk dat met stickers je de ontegelmatigheid er wel doorheen gaat zien. Ik heb van die verticale ‘groefjes’ in mijn nagel die blijf je ook zien met de stickers.

1 like

8 likes

Heeft iemand wellicht een idee welke nagellak (normale, geen gel) bij deze kleur in de buurt komt? Zijn heel gare foto’s want het zijn screenshots uit een filmpje.

Blurry foto nagels

OPI NATURE STRONG - Nagellak - NAT022 thistle make you bloom

Deze misschien?

2 likes

Oee qua kleur zeker alleen zit in deze van OPI een glitter zo te zien. Dat vind ik niet zo mooi.

1 like

Essie fuel your desire misschien? Denk dat als je zoekt naar magenta/berry kleuren dat je al een heel eind komt.

2 likes

Deze van Manicurist misschien?
Heb deze toevallig net zelf gekocht en lijkt er erg op (green in de link slaat op de lijn, niet de kleur😅).

2 likes

Die lijkt er wel echt op inderdaad thanks!

@Billy Deze lijkt ook echt overeen te komen. Heb jij ook op deze site besteld gewoon? Ken dit merk verder niet.

3 likes

Weer eens een nieuw lakje gekocht van Catrice

20 likes

@FrozenFlame het lakje van @vitaminwater misschien? :joy:

4 likes