Nagellak #3

Ik ben echt een nagellak noob maar zijn er nog alternatieven dan gewone nagellak, gellak en stickers? En wat zijn jullie ervaringen ermee?

Ik wil voor de bevalling nog nette nagels die lang blijft zitten zodat ik me minder slonzig voel maar ik heb geen idee wat daar handig voor is

49 likes

OMG die octopus :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

31 likes

Prachtig :heart_eyes:

3 likes

Heel mooi! Heb je dit zelf gedaaan, zo ja hoe?! :purple_heart:

3 likes

@Peachpuff @Cam thanks!! Zijn de Lilac Lemonade gelstickers van Blitsbee!

2 likes

Eerste keer gebruik? Wilt je rapport doen van hoelang ze zaten.

2 likes

Yes, zal ik doen!

1 like

Iemand hier ervaring mee? Specifiek de dipping powder?

2 likes

Hebben jullie tips voor subtiele gewone nagellak voor een bruid? Een vriendin draagt nooit nagellak, maar wil toch wat uitproberen. Ik denk aan een parelachtige lak, of milky, of een lak waarvan het roze en wit van je nagel meer nadruk krijgen. Niet te glimmend. Dank je wel alvast!

1 like

Misschien een van die manicurist active glow/shine lakjes?

1 like

Catrice milky not guilty!

1 like

@banksy ja de sheer beauties lijn can catrice is in zijn totaliteit heel fijn voor dit!

1 like

Weer een keer helemaal naturel :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Ik had niet echt zin om ze te doen vandaag want ik ben een beetje brakkig, maar ze werden echt veel te lang. Dus ik heb t simpel gehouden met wat stickers

18 likes

Mijn vriendin heeft deze gebruikt en bij haar verklote het haar nagels. Hele breekbare en kapotte nagels.

Ik liep vandaag in de HEMA en zag dat zij nu ook gellakjes verkopen. En ook gellak stickers maar deze waren uitverkocht maar denk dat het een beetje zoals Blitsbee zal zijn? Heeft iemand een van deze toevallig al gebruikt?

Ik heb ribbels op mijn nagels en zou hier graag vanaf willen. Ik heb dit echt al jaren. Probeer mijn handen en nagels zo goed mogelijk te verzorgen. Heb een hele tijd Dadi oil gebruikt. Maar zag hier helaas geen verbetering in. Op mijn werk moet ik mijn handen ontzettend vaak en wassen of handalcohol gebruiken.

Heeft iemand tips of dit zelf gehad en is er vanaf gekomen?

Essence Summer Splash

@Strawberry als je al jaren ribbels hebt denk ik dat je nagels gewoon zo uit je nagelplaat geboren worden en je er niks aan kunt doen, ik zou proberen er niet te veel mee te zitten! Misschien kan een product als de OPI Repair Mode helpen om je nagels sterk te houden, en anders zijn ridgefillers (Essence heeft een fijne ridge filling basecoat!) je beste vriend. Ik zou in elk geval je nagelplaat niet vijlen/buffen, want dan wordt’ie alleen maar dunner en zwakker, en lekker doorgaan met olie en fijne verzorging.

10 likes